נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
יום שישי בצהריים. הרעב מתחיל להתפשט לאט לאט בכל הגוף, המקרר ריק וגם ככה לאף אחד אין כח לבשל (לאף אחד זו בעצם אני, הבן זוג מומחה בהכנת קורנפלקס עם חלב וכבר די מיציתי את המנה הזאת) החלטנו, הולכים לבדוק את העסקיות בשניצלס השף.

מקום קטן, חמוד, עיצוב צעיר וכייפי שנותן תחושה חמימה, חשוב לציין לפני הכל כי השם (שניצל) אינו מעיד על תוכנו ואחרי שהבהרנו את העניין אפשר להמשיך.

המלצרית מגיעה אלינו עם חיוך כאילו אנחנו מכירים כבר שנים... עיון קצר בתפריט מראה לנו, לשמחתנו, שלאורך כל היום יש דיל נחמד – בהזמנת מנה עיקרית מקבלים שתי תוספות וסלטים, ואז ממש, אבל ממש אסור לפספס את שניצל השף שהוא שניצל ממולא בשר עגל טחון, פטריות צלויות ובצל, כן כן..

אז הפנמנו את הדיל המפורט לעיל והחלטנו ללכת על העסקיות- כי הרי בכתבה עיסקית עסקינן . עוד לא הספקנו ממש להחליט מה להזמין וכבר קיבלנו מגשון חמוד עם מספר סלטים לפתיחה. דגמנו סלט גזר חמצמץ וטרי, כרוב עם בצל מטוגן ושמיר וחציל מטוגן. איזו פתיחה נעימה.. ניסינו לשאול אם מידי פעם מחליפים ומשנים את הסלטים אך הבנו שהקבועים במקום פשוט לא מסכימים שישנו להם אותם, האמת, הבנו למה.

המשכנו לעיקריות והחלטנו לבדוק שניצל וחזה עוף צלוי עד כאן פשוט יחסית מכאן התחילו הבעיות - צריך להחליט על תוספות , המבחר ממש גדול- פסטה, קוסקוס, תפו"א על צורותיהם השונות, חומוס ועוד... קשה, קשה, ההתלבטות בשיאה, אחרי ויכוח לא קטן נפלה ההכרעה: הזמנו סלט ופירה בשבילי, חומוס וירקות מוקפצים בשבילו. קיבלנו את המנות והכל נראה יפה יותר... התענגנו על חזה עוף עסיסי ונימוח , עם תיבול מדויק שלא משתלט על המנה אלא מלווה אותה בצורה נעימה. ושניצל. כן, כן שניצל פשוט וטעים שנותן לך תחושה ביתית נעימה. התוספות היו מצוינות. פירה עם טעם אמיתי של תפו"א מוגש עם פירורי לחם מיוחדים, סלט ירקות רענן עם רוטב וינגרט מצוין, חומוס שגרם לבנזוג לחייך במשך כל הארוחה וירקות מוקפצים (כרוב, גזר, פלפל..) מתקתקים ופריכים שהצליחו להוציא מהם רק טוב. טעמנו גם את הסטייק פרגית שהיה רך וטעים, ונתן טעם של עוד..מרגישים שמי שמבשל במקום יודע ואוהב את מה שהוא עושה.

העיסקיות מוגשות במשך 7 ימים בשבוע בין השעות 12:00 בצהריים ל- 18:00 בערב
כך שאפשר לקפוץ לשם ביום שישי בצהריים, לעצום עיניים, ולדמיין שהגעתם הביתה. בשישי שבת תמצאו כי המקום הינו בין הבודדים שפתוח עד הבוקר, זו הסיבה אולי שכל בלייני האיזור ימצאו עצמם סוגרים את הערב באותה הכתובת. מחירי העיסקיות נעים בין 33-37 ש''ח (משתלם בהחלט) ואם עדיין לא הבנתם אז מדובר על עיקרית פלוס שתי תוספות פלוס סלטי הבית פלוס לימונדת הבית, בנוסף מפעילה המסעדה שירות משלוחים 7 ימים בשבוע עד השעה 03:00 לפנות בוקר, שיהיה בתיאבון.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שניצל פור יו בפתח תקווה
03-9043444

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של איילת למפרט

על הרצפה
מגדלור
סי אנד פאן
קפנטו פלוס
עסקית בטנדורי – געגועיי לדלהי
שובי שובי לפרדס
מסעדה אחת טובה במילאנו
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר