נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באמצע הכרך הסואן של ת"א (אבן גבירול פינת ארלוזורוב) נמצא לו בית קפה נעים ושוקק חיים העונה לשם קפנטו. הסניף הינו חלק מרשת של 9 סניפים שפזורים בעיקר באזור המרכז והשרון וסניף אחד נמצא אף בדרום הרחוק – מצפה רמון.

הגענו לסניף בשעות הצהריים ומצאנו מקום חמוד עם עיצוב נקי ויחס מאוד לבבי. מכיוון שהמקום היה מלא, חיכינו מעט (לא מוותרים על מזגן כל כך בקלות) והתיישבנו לנו בפינה שקטה. משיחה עם משה, בעל המקום, עולה כי הסניף אמנם נמצא במיקום מרכזי את מתפקד כמעין בית קפה שכונתי עם לקוחות קבועים ויחס אישי. עוד נאמר לנו כי כל המנות נעשות במקום, אך ורק מחומרים טריים. מעיון בתפריט עולה כי המקום מציע מגוון רחב של ארוחות בוקר שונות ומגוונות (גרנולה, נורבגית, דיאט, ניו יורקית, רמת גנית, תורכית  ועוד..)  המוגשות כל היום ובנוסף יש סלטים, סנדוויצ'ים טורטיות, מאפים וכמובן מיני מתוקים. יש לציין כי התפריטים זהים בכל הרשת.

אחרי התלבטות קצרה בחרנו במס' מנות ובינתיים נהנינו משייק מלון מצוין שעשוי ממלון טרי. אני הזמנתי ארוחת בוקר נורבגית (49 ש"ח). קיבלתי צלחת גדושה באומלט מעולה שבתוכו היו גבינת שמנת, סלמון ובצל ירוק, סלט ירוק, גדול וטרי עם רוטב ויניגרט מפולפל מצוין. בנוסף, הגיעה צלחת מעוצבת עם שתי גבינות – לבנה קטיפתית ועדינה וגבינת שמנת שחוסלה עד תום יחד עם לחם שאור אוורירי שנאפה במקום. עם הארוחה מקבלים גם שתייה קלה וחמה. בן זוגי הזמין סלט ערבי קצוץ (26 ש"ח). הגיעה לשולחן מנה יפה ונדיבה של סלט המכיל ירקות קצוצים דק, נענע וכוסברה (לחובבי הז'אנר) שתרמה הרבה. בצדי הארוחה הגיעה גם טחינה טובה שהשתלבה נפלא בסלט. בנוסף, התחשק לנו לנשנש עוד משהו קטן ובחרנו בחצי מנה של טורטייה בגדדית (13 ש"ח) שמולאה בביצה קשה, חציל קלוי, ירקות וטחינה  - סיום מצוין לארוחה.

כמובן ש"קינחנו" בקפה. אני בהפוך מושלם ובן זוגי באספרסו קצר וחזק. המקום מציע מגוון רחב של משקאות מיוחדים חמים וקרים ואף משקאות אלכוהוליים. אז בפעם הבאה שבא לכם  לאכול ארוחת בוקר, באחת בלילה, במקום נעים עם אוירה צעירה - זה המקום.

* הכותבת היתה אורחת של המקום.

 

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של איילת למפרט

על הרצפה
מגדלור
סי אנד פאן
שניצלס השף- לא רק שניצל!
עסקית בטנדורי – געגועיי לדלהי
שובי שובי לפרדס
מסעדה אחת טובה במילאנו
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר