נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בלב אזור התעשייה של כפ"ס מסתתר לו בר שונה וצבעוני שזורק אותך ליבשת אחרה – "לה פצ'נגה" בר מקסיקני .

המקום קיים כבר 3 שנים ומושך אליו קהל לקוחות מגוון (מגילאי 21+) שתמיד ימצא מה לעשות במקום: קריוקי, הופעות חיות, רקדניות, הקרנת משחקי ספורט על מסך ענק ועוד. בקיצור, לא משעמם שם. הגענו למקום באמצ"ש, תפסנו מקום טוב על הבר ולרגע הרגשנו במציאות אחרת. המקום שוקק, יש מוזיקה טובה וצוות מקסים ומחויך, שרק עוזר להיכנס לאוירה. בעיצוב המקום  שולטים  צבעים חמים, הרבה עץ ואלמנטים קישוטיים רבים (צריך לראות בשביל להאמין).

ריצפת המקום מלאה קליפות בוטנים, מנהג דרום אמריקאי, שלקח לישראלים קצת זמן להבין אותו. כן, כן, אוכלים את הבוטנים ואת הקליפות פשוט זורקים על הריצפה. (מוזר שדווקא לישראלים זה היה קשה, אבל עזבו, זה נושא לכתבה אחרת).

התפריט ברובו מבוסס על המטבח המקסיקני (אינצ'ילדס, טורטיות במגוון מילויים, נאצ'וס,קסדיה ועוד)  וגם אם תמצאו בו סלטים וטוסטים, הכל יהיה עם טוויסט מפתיע.

אנחנו בחרנו לבדוק את הפלטה המקסיקנית (59 ש"ח). פלטה עשירה וגדולה (האוכל מוגש בכלים יפיפיים עשויים מקרמיקה או עץ), שהיתה מורכבת מאמפנדס מצויינים (שנעשים במקום); צ'ילי קון קרנה מהביל ומתובל שהשתדך מצוין לאורז; טאקוס פריכים; כנפיים מתקתקות וחריפות עם תיבול עדין של כוסברה טרייה; טורטיות עם גוואקמולי וסלט ירקות טרי. אוכל טעים וחריף במידה. היות וישבנו על הבר, ליד המטבח זכינו לראות לא מעט מנות וכולן נראו מפתות. אין ספק כי חובבי המטבח המקסיקני, שלצערי, לא השתלב עדיין כמו שצריך בארץ, ימצאו פה את מבוקשם.

כמובן שגם את האלכוהול לא זנחנו. בחרנו ללות את הארוחה בקוקטייל מידורי סאוור מצוין (32 ש"ח),  שהשאיר טעם מתקתק ואלכוהולי של עוד. שמחים וטובי לב חזרנו לכרך הגדול.

*הכותבת היתה אורחת של המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של איילת למפרט

מגדלור
סי אנד פאן
שניצלס השף- לא רק שניצל!
קפנטו פלוס
עסקית בטנדורי – געגועיי לדלהי
שובי שובי לפרדס
מסעדה אחת טובה במילאנו
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר