נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפעמים מתעוררת בי תחושה שהגיע הזמן לצאת לכפר; למרחבים הירוקים, לאוויר הפתוח, או פשוט להגיע למקום שלא אשמע בו אוטובוסים. נכון, אני מכורה לעיר, לקצב המטורף ולמקומות המיוחדים, אבל לפעמים גם אני זקוקה לשקט ושלווה.

כבר בכניסה ל"מקום בלב" הרגשתי משהו אחר. במרחק של 15 דקות מת"א ונסיעה קצרה בכביש עפר מגיעים לעולם קסום ומיוחד. מקום רחב ידיים, ירוק מאוד, עם הרבה פינות חבויות ורומנטיות, חדר רחב ידיים שמתאים לארוחות מצומצמות, גלריה מקורה שמעוצבת בצורה מקסימה, פריטי אספנות מקוריים לאירועים קטנים (במקום ניתן לערוך אירועי קיץ עד 170 איש ואירועי חורף עד 100) ומסעדה כפרית ונעימה. בסוף החלקה נחבאת לה פיסת גן עדן קטנה לזוגות. מעין סוכת עץ  שמשקיפה לנוף הפתוח של השדות ("מעוף הרוח" - מומלץ להצעות נישואין רומנטיות בתיאום מראש) ולידה יש גינת ירק אורגנית שמספקת למקום עשבי תיבול, חצילים ועוד. אל תשכחו, מומלץ להזמין מקום מראש בכל ימות השבוע.

המקום קיים מאז 1995 ומארח כבר 10 שנים, באהבה וסבלנות, את קהל לקוחותיו הנאמן. אנחנו התיישבנו לנו בפינה שקטה ורומנטית שטובלת בירק והתחלנו לעיין בנחת בתפריטים. למקום תפריט מגוון ועשיר (לא גדול מדי - לשמחתי הרבה) שמציע מבחר של מנות בשרים, דגים, פסטות סלטים ועוד. פתחנו בלחם ומטבלים (21 ש"ח). קיבלנו לחמניות טריות תוצרת בית עם מס' מטבלים טובים, כמו טפנד, ממרח עגבניות מתקתק, ממרח חצילים בטחינה וחצילים מוחמצים קטנים וטובים.

משם המשכנו למנות ראשונות. אני בחרתי בחציל בלאדי (34 ש"ח). חציל מעושן (ומצוין, יש לומר) עם שבבי פרמז'ן, שמגיע עם סלט ירוק וקוביות פטה. בן זוגי בחר, איך לא, בפטה כבד (34 ש"ח). הגיעו שתי פרוסות יפות של פטה, עטופות בחזה אווז מצוין ובליווי טוסטונים פריכים עם ריבת ענבים. שילוב הטעמים במנה גרם לבן-זוגי ולי לאושר גדול.

המשכנו לעיקריות, כשאני התענגתי על מנה מושלמת של פילה דניס עסיסי ברוטב חמאת לימון, ארטישוק וזיתי טאסוס על מצע פירה (74 ש"ח). בן זוגי בחר באנטריקוט ברוטב יין אדום ומח עצם (84 ש"ח). הגיע נתח טעים וטוב שעשוי בדיוק במידה הנכונה, עם רוטב מצוין בליווי פלחי תפוחי אדמה בשמן זית ועשבי תיבול. מנה גדולה ומשביעה. ליווינו את הארוחה ביין לבן, גוורצטמינר של רמת הגולן, ומרלו של יקב הבוטיק בן-חיים מכפר אז"ר. שניהם, יש לומר, תרמו לתחושת הריחוף הנעימה שליוותה אותנו לאורך כל הארוחה. בין המנות קצת טיילנו במקום וגילינו שמורת טבע קטנה בלב העיר. 

הגענו לשלב הקינוחים עם דילמה קשה. המקום מציע מספר רב של קינוחים בתוצרת עצמית: ואפל בלגי, עוגת שוקולד חמה, פאי תאנים ומנגו, מוס גבינה על בראוניס, עוגת גבינה ללא סוכר, קרם ברולה ועוד רבים וטובים. אנחנו בחרנו במוס מסקרפונה (28 ש"ח) וכלל לא הצטערנו. קיבלנו מנה יפה וטובה של עוגת מוס על בסיס של בצק פריך ואגוזים מקורמלים. סיום מוצלח לארוחה מהאגדות, שלוותה בצוות מקסים ונפלא.

 

הכותבת היתה אורחת של המקום.

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקום בלב ברעננה
053-9440962

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של איילת למפרט

על הרצפה
מגדלור
סי אנד פאן
שניצלס השף- לא רק שניצל!
קפנטו פלוס
עסקית בטנדורי – געגועיי לדלהי
מסעדה אחת טובה במילאנו
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר