נגישות
נגישות

פפריקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פפריקה

Paz - תמונה
Paz 6 ביקורות
אוכל מצוין ושירות טוב
4.8
02/10/16

נהנינו כל כך במסעדה שחזרנו שוב אחרי יומיים. השירות היה מצויין, המנות גדולות וטעימות והמחירים סבירים ביותר. בפעם הראשונה הזמנו 2 מנות עוף ומנת דג שהיו מצוינות. בפעם השנייה עסקית חומוס... וסלט טונה שהיה מדהים. הסלט מגיע עם פלפלים קלויים שמשדרגים אותו בצורה משמעותית. המחירים לא גבוהים ושווים לגמרי את מה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
מסעדה שכונתית ומוכרת
4.0
21/08/16

אכלתי במסעדה טוסט אלפרדו - טוסט על בסיס ג'בטה עם רוטב שמנת פטריות מוקרם, וסלט יווני. המחירים טובים לבית קפה. יש גם הטבות רבות במסעדה (באמצע שבוע 1+1 על חלק מהמנות). האווירה במקום נחמדה,... אבל עושה הרגשה של מקום שכונתי ולא קפה בוטיק או מסעדה טובה. יש בתפריט מגוון רחב של מנות - בשריות וחלביות, לדעתי גורע באיכות של חלק מהמנות. השירות סבבה, מלצרים חייכנים ונחמדים, נותני שירות טובים. הבנתי שהמלצרים לא מקבלים את כל הטיפים שנותנים הסועדים, ולכן מאוד חבל לי עליהם, ואפילו גורם לי לשקול אם ללכת לשם לעיתים קרובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Ido
Ido
22/08/2016
היי אביב, המלצרים מקבלים את מלוא הטיפ מהלקוחות. תודה על הביקורת הטובה :) מסעדת פפריקה
Kfir - תמונה
Kfir מבקר מתחיל
מזל ששילמתי מחיר וגם זה היה יותר מידיי.
1.0
10/07/16

הגעתי עם אישתי לארוחת בוקר כאשר הזמנו פנוק של 1+1. יש לציין שקיבלנו מנה מאוד דלה שלא מספיקה לשני אנשים. מה גם שהחסירו דברים ממה שהיה רשום בתפריט ממש בטענה שאין את זה למרות שזה מצויין... בתפריט. לידינו היה שולחן שהזמין ארוחת יחיד במחיר מלא והמנה שהוא קיבל הייתה מנה מכובדת. השירות היה ממש גרוע נתחיל בזה שהחביתה שקיבלנו הייתה לא לפי מה שביקשנו, הסלט הה קר(כנראה ישב כמה שעות טובות במקרר). והשירות היה ממש גרוע(ככה זה שעובדים על טיפים משותפים פשוט מזלזלים בלקוחות). כול דבר שביקנו לקח זמן ולא התייחסו אלינו, הייתי ממש צריך להתחנן בשביל לקבל משהו. מה שבטוח שאני לשם לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
מקום חדש בשבילי נחמד ומגוון
4.0
01/04/16

צהריים שישי עם חברה, קיבלו אותנו מיד. טוסט גבינה וטונה וארוחת שווארמה. הטוסט היה פתוח ופתוח טוסטי , השווראמה הייתה טעימה ומשביעה, על פיתה וחומוס, מנה ממש יפה במראה. לקינוח סופלה... שוקולד לא מרשים במיוחד. מחירים נוחים, מגוון רחב, מקום גדול,שירות נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy 3 ביקורות
כייפית ונעימה
5.0
13/02/16

אני מגיע קבוע לפחות פעם בחודש לארוחת בוקר יום שבת ומאוד נעים לי. השירות מצויין והאוכל טוב. לעיתים אני מגיע גם לאכול בליקשר לארוחת בוקר והחוויה נעימה לי מאוד. רק שיוזילו מעט את המחיר... והחוויה מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gordopapi - תמונה
gordopapi מבקר מתחיל
לא חוזרים....
2.3
23/01/16

5 אנשים, 5 מנות 1: מרק שעועית + בשר= ס"כ בסדר 2:"מקסיקני".....אפילו לא פיקנטי 3: "פיש & צ"יפס" ביקשנו להחליף את הציפס לפירה....לא הסכימו..... 4:"בומביי"......האורז היה קר, לקחו את המנה... ל"חימום" והבשר חזר בלי רוטב,יבש לגמרי....התשובה"החזרנו למחבת, כנראה שהצטמצם".....איפה השף? 5: חזה עוף בגריל.....העוף לא היה מספיק צלוי בגריל, לקחו אותו והחזירו בשעת הקינוחים.... כמות הציפס בפיש & היה קתן במיוחד,צלוחית, לא מתאים למנה.... יש מלה מלצרים, אבל כולם עושים הכל, בלגן בקיצור, אין להם שליטה אחד לוקח מנה ל"תיקון" ושוכח.....השני מחזיר אחרי 20 דקות....אחר מביא לימונדה והרביעי מביא מים אחרי 10 דקות....דיברנו עם האחמ"ש הוא התנצל אבל אפילו כס קפה לא קיבלנו..... ס"כ + 2 קנקנים לימונדה כ 370 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
ממש מעולה
5.0
29/09/15

ישבנו כל המשפחה באופן ספונטני בפפריקה יש לציין כי השירות היה מהיר מאוד תוך 5 דק' האוכל הגיע המלצרית הייתה שירותית מאוד האוכל היה מעולה משביע ובול מותאם לבטן. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neriya - תמונה
Neriya 21 ביקורות
ישבנו לפנות בוקר, אחלה מקום
4.5
22/05/15

חוויה מצויינת, בשעה שלא הרבה מסעדות פתוחות, אווריה טובה, יחסית הרבה אנשים אחרי שתיים בלילה, מומלץ בחום! המחיר נורמלי, שווה את הארוחה, (לזוג בערך 150₪)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
ארוחות בוקר נפלאות
4.0
17/05/15

לא מזמן גילינו את ארוחות הבוקר המשופרות בפפריקה . היום חזרנו בשלישית . מלצרית חביבה הושיבה אותנו בשולחן שאנו אוהבים ואפילו טרחה לומר שזכרה אותנו מהפעם האחרונה .לשולחן זרמו הלחמים , חלה... טרייה ולחם כפרי . בהמשך הסלטים : טונה , שמנת , לבנה , חציל בתנור עם טחינה , קוביות בולגרית . לצערנו לא קיבלנו הפעם את פיסות "הזיוה" הטעימות אותן קיבלנו בפעמים הקודמות . החביתות הגיעו חמות/רותחות כמו שאנחנו אוהבים . קינחנו עם הריבה והחמאה שהוגשו לשולחן , בשילוב עם החלה הטרייה , מהמם . הסלט ירקות היה טרי וטעים , מתובל כהלכה . שתי כוסיות של מוזלי טעים סגרו הכל . אושר גדול .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 36 ביקורות
פפריקה
2.3
07/05/15

הגענו בשישי ב8:30 בבוקר ראשונים במסעדה. הזמנו ארוחת בוקר זוגית, כל בקשה שלנו נעתה ב''רק רגע!!'' למרות שהיינו היחידים במסעדה. על השולחן לא היה מלח/פלפל, כך שנאלצתי לקחת בעצמי. השתיה... הגיעה ללא קש. האוכל סביר שירות מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה