נגישות
נגישות

מסעדת ללו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על מסעדת ללו

moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
2.7
11/06/08

המקום די קטן וצפוף. הצוות אחלה. לגבי האוכל היינו חלוקים. עבורי היה סתמי ועבור זוגתי שמיימי.לא היו הברקות ולדעתי עם קוסקוס אי אפשר להבריק. בכל מקרה חלק נהנו וחלק סתם אכלו. לא לטעות , לא... היו נפילות חלילה, אך בין זה לבין להופיע במדריך מפה, לדעתי הדרך ארוכה ולא עושה צדק לאלה שמופיעים בזכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/12/07

לא יכול שלא להגיב לטענות של מר גלוברמן אני אוכל בללו עשרים וחמש שנה תמיד הייתה מסעדה קטנה 35 מקומות ישיבה. לא אדבר על האוכל. אך כן אדבר על הלקוחות, שבאים עם עשרה אנשים לוקחים שליש... מסעדה מזמינים חמש מנות מלכלכים את ההרצפה ועוד מאחרים החצופים. ללו רוצה להתקיים וכך אי אפשר. לכו לשיפודיות ועזבו את ללו שלי כי זה הבית שלי ושל עוד המון אנשים שיודעים להתנהג בתוך משפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 8 ביקורות
3.7
16/11/07

מסעדה עממית וחביבה. הפסקה מרעננת בין כל המקומות הפלצניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
01/09/07

בהמשך לדבריה של מירי אורן יקירתי. יחס גרוע ומשפיל הולך בדרך כלל טוב עם ריצפה דביקה ומטונפת ולקוחות עצבניים. בזמן שהמתנו, מושפלים התבוננתי סביבי ושמתי לב למנות שחוזרות לדלפק כי זה לא מה... שהזמינו , כי זה לא חם. בקיצור , כי זה לא מנוהל כמו שעסק צריך להיות. זה מבוסס על התייר המגיע לאילת עם המון כיף וחוטף את מנת הארוגנטיות המקומית וגם הפעם זה היה כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
1.3
31/08/07

ביחס גרוע ומשפיל כבר מזמן לא נתקלנו. הזמנו מקום דרך המלון, קבוצה של 10 כולל אורחים מחו"ל, בגלל קשיי הגעה למקום(נחבא אל הכלים) אחרנו בחמש דקות- בתחילה אמרו לנו שלא הזמנו לאחר מכן אמרו... שמי שמאחר לא מחכים לו (חמש דקות חברים) בקיצור את ההרגשה שאנחנו שקרנים ולא רצויים קיבלנו בגדול, אותנו כבר לא יראו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
08/07/07

כל מי שלא נמצא בחצי פנסיון באילת חייב, אבל חייב להגיע לללו. אוכל מעולה, טרי. מקבלים סלטים וכיכר לחם בהתחלה, כמו אצל סבתא כשהיינו קטנים. מנות עיקריות משתנות, אני זוכרת לטובה עוף עם פול... ירוק -מדהים, קוסקוס מעולה, קציצות משובחות. הכל טעים ביותר, זול, משביע, נקי וטרי. ברור שאחזור, בכל פעם שאהיה באילת. בעלי המסעדה: זוג חמוד לאללה, נדיב ומפנק. מומלץ ביותר. בשאר המסעדות באילת יש אוכל לא טעים ויקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/11/06

אם כבר אתה באילת ובא לך לאכול טוב בטעם של פעם אז אין מצב, רק אצל ללו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/02/06

אוכל מספר 1 בארץ. מומלץ לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה