נגישות
נגישות

מסעדת ללו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על מסעדת ללו

דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
אוכל מעולה
5.0
06/08/14

היינו זוג + 2.המלצרית הייתה אדיבה ומקסימה, לשולחן הגיעו סלטים מעולים ולחם שחור , כמופעם. בעלי הזמין בשר ראש עם קוסקוס היה מעולה,אני הזמנתי בשר בקר עם קוסקוס שהיה ליגה, והילדים שניצלים... עם פסטה ואורז. מנות ענקיות, מסעדה רחבתלב עם אוירה ביתית ונעימה. נהנינומכל רגע ונשוב כמובן בביקורים הבאים. המחיר היה הזול ביותר מכל המסעדות בהן אכלנו באילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 2 ביקורות
אוכל כמו בבית...
4.0
10/11/13

אני ורעייתי אכלנו בפעם הראשונה במסעדה זו,ואין מילים בפי לתאר את הקסם והטעם הנפלא שחווינו,במיוחד הדברים אמורים לגבי הקציצות דגים המשגעות,הסלטים הפשוטים הטריים והטעימים וגם הקוסקוס המשובח... נאכל עד תומו...אהבנו ונחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה סלב - תמונה
גילה סלב מבקר מתחיל
אין אוכל כזה מעולה
5.0
29/05/12

בני התחתן בשעה טובה, הזמנתי דרך מסעדת ללו והשף אילן אוכל לשבת חתן. אין אוכל כזה טעים בעולם. האוכל טעים, נקי, אסתטי. ברצוני להודות בשמי ובשם משפחתי המורחבת היה פשוט... טעעעעעעעעעעעעים. לאילן השף היקר תודה על יחס שרות ואווווווווווכל מדהים. יישר כוח וניפגש שוב רק בשמחות תודדדדדדדדדדדדדדדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 4 ביקורות
מסעדה ביתית מעולה !!!
5.0
22/02/12

נהנו לאכול ממגוון המאכלים שהוגשו באופן אסטתי ובנדיבות. הכל היה טעים וטרי. המקום אסטתי ונקי עם אוירה ביתית. השירות מהיר ואדיב. המחירים נוחים ושפויים והתמורה מצדיקה כל שקל. לרב האילתים... אוכלים במקום והוא שוכן בלב שכונת מגורים. אין ספק שאחזור למקום. נקווה שישמרו על הרמה והתמחור הראויים לציון ובערכה גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 8 ביקורות
4.7
16/07/10

האוכל מצוין נחזור תמיד שנגיע לאילת

עוד פרטים
הוספת תגובה
smeir - תמונה
smeir 4 ביקורות
3.3
23/05/10

הגענו ללו בעקבות המלצה היה שווה לחכות בתור האוכל מצויין והמחיר משתלם המלצריות היו קצת עצבניות ולא חביבות אך ברגע שמקבלים את המנה הכול נשכח. שווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
27/11/09

קפצנו לצהריים לפני הנסיעה הארוכה צפונה עם מעט ציפיות והופתענו ונהננו מאד. הקוסקוס הטעים ביותר שאכלנו, קציצות נהדרות, סלט גזר מרוקאי מעולה והכל מלווה בשירות חם ונעים ובמחיר ממש נמוך. ללא... ספק נחזור , חבל מאד שלא פתוחה בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
4.0
18/08/09

טעים מאוד. בכל שהיה באילת מזמינים משם טייקאווי ובאים לאסוף. מנות קוסקוס ענקיות ומאוד טעימות עם סלטים מעולים וחריפים ולחם לבן טרי. אוכלים במלון ליד הבריכה ונהנים מצהרים מצוייניים בזול.... המסעדה נראית טוב אבל מעולם לא ישבנו לאכול שם אז לא יודע להתייחס לשירות ולטענות על הצפיפות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/04/09

הגענו ללא ציפיות. היה מקסים !!! יש לי רק תלונה על כך שאין לי על מה להתלונן. רכשתם 14 הרצלינים רעבים שיתמידו להגיע בכל הזדמנות. תודה לכם. דודי שמש וחבורת הרצליה 0505243342

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/09/08

הקוסקוס הכי טעים שאכלנו, וכן שאר המנות מאד טובות ונדיבות. מטבח מרוקאי בהתגלמותו

עוד פרטים
הוספת תגובה