נגישות
נגישות

יקוטה - מסעדה מרוקנית ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על יקוטה - מסעדה מרוקנית

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/09/07

מסעדה פשוט נפלאה, החל מהאירוח והאווירה המיוחדת שמופקת ע"י העיצוב המדהים,בבר בעל המקום מארח למופת ומפרט לגביי כל אחת מהמנות וביחד מרכיב אתנו את התפריט, והגולת הכותרת זה האוכל כמובן שפוט... היה רצף של מטעמים נפלאים החל מהסלטים, סלט הירקות בתיבול מיוחד שפשוט היה מפתיע, הקדרות שפשוט מתמוססות בפה, והסטייק שפשוט אי אפשר לתאר. אין ספק שנחזור למסעדה הזו שוב ושוב, בבר אתה אדם מיוחד ומדהים, ממליצים בחום ועוד עצה....תנו לבבר להרכיב את התפריט, לא תתאכזבו, הוא פשוט אומן בגיבוש תפריט בהתאם לאנשים, היינו כמה פעמים ובכל פעם הופתענו מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
16/08/07

רבותיי מסעדה פשוט מקסימה. האוכל כל כך טעים שזה פשוט מדהים. הגענו למסעדה בחג האהבה ופשוט היה מקסים. הסלט הירקות היה כל כך טעים,הסטייק פילה היה כל כך טרי. פשוט חוויה. אני ממליץ בחום. רק... מה שהמחירים מאוד יקרים. לכו לנסות כל אגורה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
2.7
31/07/07

למרות שהמקום מעוצב בקפידה רבה, והאוכל מאוד טעים, בסך הכל התאכזבנו ולא נחזור שנית. השירות במסעדה היה גרוע ביותר. מהרגע שהגענו עד שטרחו להתייחס אלינו, עברו כעשרים דקות (מדדנו). מאחר... שהיינו די רעבים, הרגשנו היטב כל דקה שעברה. האווירה במקום אמורה להיות רומנטית, אך הפכה ללחוצה בגלל ההוראות הבלתי פוסקות שהנחית בעל הבית על המלצרים: "קח הזמנה מכאן", "תני סלטים שם" וכו'. כתוצאה מכך ידענו את שמות כל המלצרים בערך כעבור חמש דקות (הרבה לפני שמישהו מהם התייחס אלינו). במלים אחרות, למרות שהמלצרים התרוצצו ברחבי המסעדה, השירות לכל שולחן היה איטי ומסורבל. אני חייבת לציין שהגענו בט"ו באב, דבר שאולי הגדיל את העומס במסעדה. עם זאת, רוב הסועדים הזמינו מקום מראש, ולכן ניתן היה לצפות שהמסעדה תערך בהתאם. חסרון נוסף הוא המחיר הבלתי הגיוני למנה. לדוגמא, מנת ממולאים שהזמנו כללה בסך הכל חמישה ממולאים קטנים (כל אחד בגודל של עלה גפן ממולא). מנה כזו עלתה לנו 58 ש"ח! המנה אמנם היתה טעימה, אך המחיר בכל זאת לא מוצדק. לסיכום, כפי שאמרתי, אנחנו לא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/07/07

מדהים, פשוט חוויה קולינרית נהדרת! אירוח נפלא, בבר איש חם ונעים. נסו את האנטריקוט.. מבטיחה שלא תתאכזבו:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
4.3
17/05/07

מסעדה יפהפיה, בעיצוב מרוקני מסורתי. היינו לגמרי לבד ביום שני בצהריים, השף יצא אלינו והודיע לנו מה נאכל ע"פ כמה שאלות ששאל, ואכן, האוכל שבחר לנו היה מאד טעים, מהסלטים, דרך הקדרות ועד... הקינוחים, רק מאד מאד מאד יקר. אכלנו 4 אנשים ושילמנו 515 ש"ח לפני טיפ. סלטי הבית 48 ש"ח (לפי סועד) הקדרות 70-80-96ש"ח דג דניס(לא מוצלח במיוחד) 86 ש"ח, קוסקוס 40 ש"ח, 2 קנקני רוזטה קטנים 60 ש"ח, ולחם הבית 20 ש"ח. השתיה החמה תה בהגשה מסורתית-עם מבחר עוגיות -מאד-מאד נדיב הגיע ע"ח הבית. יחד עם הטיפ נפרדנו מ 600 ש"ח , רק כי לאמא שלי התחשק אוכל מבושל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעם - תמונה
נעם מבקר מתחיל
4.7
08/05/07

הגעתי ליקוטה עם היסוסים רבים בעקבות תגובות שונות של גולשים חלקם היו מרוצים וחלק לא.לאחר שהייתי ביקוטה  אני יכול לומר שהמסעדה ממש טובה. אשתי ואני מאוד נהננו. חגגנו שם את יום הנישואים... החמישי שלנו. האווירה היתה מאוד נעימה ,האוכל היה טעים ומיוחד. יכול להיות שהמחיר יקר מידי . לסיכום כאחד שמבלה הרבה במסעדות אחזור ליקוטה אבל רק באירועים מיוחדים בגלל המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
4.7
06/03/07

מצויין!!!כל המנות בטעם מיוחד. הקדרות המרוקאיות - נפלאות. האנטריקוט - גן עדן.האוירה שקטה ונעימה. עיצוב מושקע וקולע, השרות והיחס אישיים.פשוט - לבוא, לאכול ולהנות. בבר - רק חבל שאתה לא... במרכז הארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי מבקר מתחיל
4.7
06/01/07

הוזמנתי למסעדה והופתעתי, האוכל פשוט נפלא!אין לי ספק, אני מגיעה ליקוטה שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/12/06

בדרך כלל אני מעדיפה לאכול בבית.הגעתי במקרה למסעדה הנפלאה והמזמינה, ממליצה בחם, פשוט טעים.אין לי ספק שאחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
23/10/06

השרות בסדר וגם האווירה, אבל האוכל לא משהו, לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה