נגישות
נגישות

יקוטה - מסעדה מרוקנית ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על יקוטה - מסעדה מרוקנית

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/09

מסעדנות הראויה לשמה-טעים,מדויק-חם טרי ויוצא דופן בטיבול. לצערי אין בארצינו מסעדות -המגיעות לרמת מקצועיות קולינרית שכזו,הגם שהיא נמצאת בדרום הרחוק-דומה שהיא במרכז העולם -למשל... ניו-יורק,לונדון,פריז שווה להגיע גם מצפון הארץ לארוחה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/09

בילינו ערב רומנטי' שבח"ול היינו צרכים להזמין חודש מראש מקום- השירות, האווירה, המקום, תשומת הלב לפרטים הקטנים מסעדה במיטבה, כן ירבו, אנחנו נחזור ובקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/02/09

יקוטה זוהי מסעדה מרוקנית האחת והיחידה בבאר שבע, שאין כדוגמתה האוכל מאוד טעים, העיצוב מדהים ביופי, השירות מצוין ישנו יחס אישי מבבר בעל/שף המסעדה.רציתי לציין שכטבח במקצועי המנות מוגשות... באופן יוצא מן הכלל, ההסבר על כל מנה מוקפד, ובכלל המנות נעשות (מתבשלות) ברמה גבוהה מאוד!מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/01/09

לכל הקוראים: הדירו רגליכם ולשונכם. היינו באירוע עם אורחים מחו"ל, הזמנו את כל (אבל כל) התפריט. טעמתי מהכל, ולא בחלתי במאומה- מה שכן נבחלתי מהכל. המנות היו תפלות, שומניות אשר מביישות את... העדה בפרט ומסעדנות (טובה) בכלל. בנוסף לכל - יקר באופן פרופורציונלי הפוך לאיכות. גם הקינוח רחוק מלהציל את המצב, לא להתפתות לעיסקאות מפוקפקות. על החתום, מרוקאית גאה שיודעת מהו אוכל מרוקאי אותנטי וטעים !!!בתמצית- סחלה מרוכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/08/08

לקחתי את בת זוגתי (היפה) לחגוג להם יום הולדת במסעדה. האמת, שזה היה ממש לפני כמה שעות ולא יכולנו להתאפק ורציתי לכתוב כמה מילים על המסעדה. קודם כל, והכי חשוב, לגבי האוכל - הוא היה ללא ספק... אחד הטובים. הזמנו תבשיל טלה (שהיה על נפלא על גבול החטא), ממולאים (מצויינים) וקוסקוס נהדר. המנות היו נהדרות ומשביעות. את הכל ליווה יין אדום. חוץ מהאוכל, האווירה היתה רומנטית ונינוחה, השירות מאד מאד אדיב והשף שווה חיבוק. בסוף פינקו אותנו (כנוהג המקום) גם בעוגיות מרוקאיות טעימות וקפה משובח. ממליצים בחום חום חום. פשוט פנינה. אמנם קצת יקר יחסית (סה"כ יצא לנו 250 ש"ח), אבל תענוג כזה שווה כל פרוטה ואף הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
22/07/08

מדהים מדהים.. מלבד האוכל הטרי והטעים .. האווירה המרגיעה והנינוחה, האינטימיות והחום והאנרגיות הטובות שיש שם ... השירות מקצועי .. השף הלבבי.. במילה אחת מדהים! מומלץ בחום!!! חייבים לנסות... דבר כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
18/03/08

אתמול חגגנו את יום הנישואים שלנו, והגענו ליקוטה דרך המלצות של חברים. אכלנו בהרבה מסעדות בארץ (כולל הפלצניות שבהם), אך בשום מקום לא נהנינו כפי שנהננו אתמול. זה התחיל ביחס האדיב כאשר... הזמנו מקום וכשהגענו יחס המלצריות היה מקסים. כאשר ביקשנו שהשף (בבר שמו) ימליץ לנו על המנות הוא עשה זאת בהרבה חן וידע להמליץ על המנות שיתאימו לנו. אכלנו טאג'ין של עגל וטאג'ין של טלה כל זה מלווה בקוסקוס. את הארוחה פתחנו במגוון סלטי הבית שהגיעו חמים יחד עם לחם מרוקני וקינחנו בשתיית תה מרוקני מלווה בכל הטקס וכן עם העוגות הטעימות. ממליצה בכל פה אין ספק שאמליץ על מקום זה לכל חבריי ובטוח אחזור לשם בעתיד. טעים, טעים, טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amira - תמונה
Amira 5 ביקורות
4.7
05/12/07

היינו ארבעה (פולנים)- מבחר סלטים כולם טעימים ולא שיגרתיים. החרימה מדג בורי, הינו מנה גדולה וטעימה להפליא. בהרבה מסעדות מכינים מנה זו אך זאת היתה יוצאת דופן באיכותה וטעמה. ליקקנו את... הצלחת והאצבעות. קוסקוס צמחוני עשיר בירקות ומנות ממולאים היו גם הם ללא דופי. אין ספק שעושר הטעמים של כל המנות שאכלנו היו מן הטובים שניתן לאכול היום במסעדות מסוג זה. תה מתוק, מרוקני כמובן, ומבחר עוגיות ועוגות מרוקניות מתוקות היו סיום לארוחה טעימה זו. תודה, תודה, תודה לבבר המארח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 7 ביקורות
4.3
02/12/07

הגענו ליקוטה במוצ"ש האחרון. מגוון הסלטים היה רחב מאוד והסלטים היו מצוינים (38 לזוג +14 ללחמים. קצת מוגזם) מרק האפונה היה מצויין (25) והמנות העיקריות היו מעולות, בייחוד תבשיל העגל.... סה"כ יצאנו בכ- 150 ש"ח לסועד לארוחת גורמה מלאה. שווה כל שקל ולא יקר בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
14/09/07

הייתי באירוע במסעדה.האירוח היה מאוד חם.האוכל נחמד ,אך לא משהו מיוחד.בדיעבד הבנתי את העלויות ואני לא חושבת שאוכל הצדיק את המחיר.סה"כ אני ממליצה על המקום ,אך תתכוננו להוצאה רצינית ובלתי... מוצדקת

עוד פרטים
הוספת תגובה