נגישות
נגישות

יקוטה - מסעדה מרוקנית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על יקוטה - מסעדה מרוקנית

Doron - תמונה
Doron מבקר מתחיל
בעל המקום פשוט חצוף. מרגישה מרומה!!!
2.3
12/07/16

היינו קבוצה של כ 6 מבוגרים ו3 ילדים. היה כביכול נחמד... השירות היה מאוד איטי, בעל המקום קיבל אותנו והציע לנו לקחת מנות ללא שקיפות של המחיר ולא נצמד לתפריט. מנות שכביכול אמר שיביא חצי... חצי חייב תשלום על שתי מנות מלאות. חייב על סלטים ועל לחם בנפרד מחירים מופרזים. האוכל היה נחמד ולא יותר מזה. לא שווה את הכסף! יקר אש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מסעדה מוצלחת
3.3
13/01/16

אין מסעדות דומות ליקוטה בדרום. אוכל מוצלח, אך המחירים גבוהים ולא מתאימים לכל כיס. לא לוותר על הכנסת האורחים (קינוחים מרוקאים, קפה\תה מרוקאי). מומלץ לארוחה משפחתית (4 סועדים) או עם בן\ת... זוג. יש לציין שיש אולם אירועים בקומה התחתונה. שירות מפנק ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי שטרנליכט דגן - תמונה
טלי שטרנליכט דגן 9 ביקורות
מסעדה נהדרת ושירות מכל הלב
4.8
01/10/15

טעים טעים טעים מגוון נדיב ומכל הלב. היה שווה לבוא לבאר שבע בשביל המסעדה הזו. כלים מיוחדים ואותנתיים, אוירה ותאורה נעימה, שירות אישי והמלצות ישירות מבעל המסעדה, אחת הפנינות המיוחדות של... באר שבע ובכלל. הלוואי והיו פותחים סניף נוסף במרכז :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
המסעדה בבאר שבע והסביבה
4.8
15/02/14

חוויה קולינרית אמיתית. אין מילים לתאר את האוכל הנהדר שהשף בבר עושה פשוט שף אמיתי . אני נוהג לבקר במסעדה באירועים משפחתיים שונים וחגיגות ואף פעם הוא לא פישל. הכל מתחיל באווירה הטובה... שהעיר העתיקה נותנת בסביבה השונה והמיוחדת שלה. המסעדה מקושטת בפרטים מרוקאים , מצליחה להיות רומנטית ואינטימית ומוסיקה שקטה ונעימה . הסלטים המיוחדים בפתיחה שלא רואים בכל מקום ואח״כ המנות הראשונות המיוחדות שלו חגיגה אמיתית . לאחר מכן אם עוד נשאר מקום למנה עיקרית גם הסטקים שלו מוצלחים. ובסוף הממתקים המרוקאים והמזיגה של התה המיוחדת. הייתי נותן ציון מושלם למסעדה אך כמובן המחיר קצת הורס אבל לשירות האישי והאוכל המוגש מצדיק את המחיר. מסעדה ברמות הגבוהות ביותר בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 3 ביקורות
דוחפים מנות יקרות במתק שפתיים
3.0
23/12/13

הלכתי עם אורח מחו"ל למסעדה. התקבלנו על ידי בעל המסעדה שהציע לנו מהתפריט היחודי למסעדה כשהוא מדגיש כי הוא יגיש מנה שהיא מחולקת חצי חצי המתאימה לשני אנשים. הגיעו 3 מנות לא גדולות לשולחן.... המנות היו טעימות, אולם כשהגיע החשבון הופתענו לגלות כי לא רק שלא היה חצי/חצי אלא חוייבנו על שלוש מנות מלאות. בנוסף חוייבנו 60 ש"ח על כוס יין (כשנאמר שזה המחיר לשליש בקבוק). מקום מיוחד, מנות טובות, אבל זהירות ממתק שפתיו של בעל הבית ותבררו טוב מה מוזמן עבורכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמרי - תמונה
עמרי מבקר מתחיל
4.7
06/07/10

ה- מ-ס-ע-ד-ה ! פשוט אוכל ושירות ברמה אחרת ! עיצוב מדהים והאוכל...וואוו !!! ללקק את האצבעות ! ומשהי פה כתבה שהיא "טעמה את כל המנות" נו באמת ??? רק לשם הסקרנות, הסתכלנו בתפריט ואין מצב... שהזמנת את כל המנות, מהסיבה הפשוטה, יש יותר מ - 90 סוגי מנות במסעדה !!! סלטים \ גריל ותבשילי טג'ין ! אז תפסיקי סתם לבלבל במוח ! למה סתם להשמיץ ??? חבר'ה אין מסעדות כאלה בארץ !!! שווה כל שקל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
21/03/10

אחד המקומות עם השירות הכי אנטיפטי ומבזה שהייתי בהם. גם דרך השירות הטלפוני להזמנת מקומות ענו לי בחוצפה ובחוסר סבלנות וגם במסעדה עצמה המלצרים כאילו עושים לך טובה שהם עובדים. בקיצור ממש לא... מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 22 ביקורות
2.4
05/03/10

אנטריקוט דק אך טעים(40 שח ל100ג'),תבשיל עגל טעים(75 שח).יין קברנה(56 שח).סלטים ל2 סועדים(38 שח)תפלים.קיבלנו חשבון גבוה מהסך שהוזמן:בהזמנת תבשיל עגל המלצרית אמרה:"זה מגיע עם קוסקוס או... אורז".בחשבון נוספו 45 שח על קוסקוס למרות שברור מדבריה כי זו תוספת חינם למנה.כן חויבנו ב 14 שח עבור לחם שלא הוזמן.על סטייק 200 ג' חויבנו 230 ג' "כי אי אפשר לחתוך בדיוק"-עוד 12 שח.סהכ חיוב של 71 ש"ח פשוט במירמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/11/09

מסעדה ברמה גבוהה,לא בגלל העיצוב,בגלל המקצועיות בנושא. השף ניגש ללקוחות מנסה להבין את הראש של הסועדים במידה והם לא מבינים,נותן להם רעיונות על סמך הבנתו מהם ובכך תופר להם תפריט גן עדן... לסועד זאת הגדרתי. מסעדה נקייה מפנקת לא פנסי מידיי,עממית טעימה באווירה רומנטית שאנטי, שירות של מחלקה ראשונה,מחיר סביר ++++++ ביחס לטעם ממליץ בחום. מבחינתי 10 מתוך 10

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
4.3
14/09/09

מומלץ בחום בבר, השף, המליץ לנו על המנות בחביבות רבה, וקלע בול. הזמנו מה שהוא אמר ויצאנו שבעים (וזה קשה אצלנו) ומרוצים פתחנו בסלט ערבי ולחם טרי - מנה בסיסית, ובכל זאת לא הפסקנו לנשנש... ולנסות לנחש מה התיבול אח"כ מרק מרוקני, לחי בטג'ין, פרגיות, וקוסקוס. הכל מעולה כשרצינו לסיים, בבר התעקש שלא נשבור את הכנסת האורחים, והביא תה מרוקני, עוגיות טעימות וקפה שחור מצוין לא היה זול אבל בהחלט שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה