נגישות
נגישות

גוג'ו - מאכלים אתיופים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על גוג'ו - מאכלים אתיופים

עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
חוויה קסומה וטעימה!
4.8
14/10/16

חגגתי את יומולדתי במסעדה, הופתעתי לטובה מכך שבלונים קישטו את השולחן והתרשמתי מאוד מהשירות האדיב, המתחשב והאכפתי. נהנתי מהאווירה הקסומה שגרמה לי להרגיש שאני נמצאת באתיופיה, ברקע התנגנה... מוסיקה אתיופית מרגיעה. התרשמתי מכך שישנן בירות מאתיופיה, אחי ודודתי הזמינו את הבירה ונהנו ממנה מאוד. המאכלים הם בריאים וטעימים, בכל ביס מגלים עולם שלם של טעמים! אין ספק כי אזכור את היום הזה ואמליץ על המסעדה לחברים הקרובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירית - תמונה
שירית מבקר מתחיל
האוכל טעים, אוירה טובה ושירות מעולה.
4.8
09/09/16

פעם ראשונה שאכלתי אוכל אתיופי. היה מעולה !!!!!! והשירות מדהים. מומלץ!!!!! מחירים סבירים (בדומה לממוצע מחירים בכל מסעדה אחרת). מי שפתוח לטעמים חדשים -זה המקום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
HH - תמונה
HH מבקר מתחיל
מחיר שערורייתי!!! יצאנו בתחושה שגנבו מאיתנו כסף.
2.3
27/07/16

האמת - האוכל סבבה לגמרי. אבל!!! המחיר היה שערורייתי!!!!! חוצפה שאין כדוגמתה. היינו 3 מבוגרים ו- 3 ילדים (גילאי 2-5). הזמנו 2 מנות זוגיות (מה שהם מכנים מנת טעימות- אינג'ירה ומבחר תבשילים... מעל). אחת חריפה למבוגרים, אחת ללא חריף לילדים. ופעמיים סודה. קיבלנו חשבון ע"ס למעלה מ 280 ש"ח. הם גבו 42 ש"ח לסועד. כלומר- 6 סועדים. הסברנו יפה שאנחנו הזמנו 2 מנות זוגיות, וזה לגמרי לא המחיר שהיה כתוב, אבל הם סירבו לשמוע. אמרו שכך הם נוהגים - המחיר הוא לפי סועד. ושאם היו מביאים לנו רק מנות זוגיות זה לא היה מספיק לנו. אמרנו שזה לנו להחליט מה מספיק ומה לא, הסברנו שהסועדים היו מחציתם ילדים, שבהחלט לא אוכלים כ"כ הרבה. לא עניין אותם. זה המחיר וזהו. ולא שהמנות היו כ"כ גדולות משמעותית. ממש לא. מזל שלא גבו גם כסף מהתינוקת בת השנה שבאמת רק טעמה... בקיצור - מבחינתי - גנבו מאיתנו כמעט 90 ש"ח. והם הפסידו לפחות 6 לקוחות שמאד אוהבים אוכל אתיופי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Eli
Eli
11/08/2016
היי הילה שמי אלי בעל המסעדה קודם כל רציתי לומר תודה על שבחרת לבוא יחד עם משפחתך למסעדה שלנו, אנו במסעדה שמים לנגד עינינו שלושה פרמטרים חשובים שבלעדיהם אין למסעדה זכות קיום עבורנו: 1.טיב האוכל, הטריות והפרודוקטים הכי טובים בשוק. 2. השירות שלנו ויחסי האנוש ללקוחותינו ולצוות העובדים שלנו. 3.האותנטיות וחווית הלקוחות. אני מצטער לשמוע על החוויה שעברת המקרה לא הגיע אליי ולכן לא יכולתי לבדוק אותו לעומק אשמח מאוד להזמין אותך לחוויה מתקנת. את מוזמנת לפנות למסעדה ולבקש אותי. בברכה אלי ביינה מסעדת גוג'ו
עומר - תמונה
עומר מבקר מתחיל
keep calm and eat injera
5.0
03/07/16

כחולה צליאק אני רגיל להגיע למסעדה, להסביר חצי שעה למלצר מה זה גלוטן,להסביר עוד חצי שעה למלצר הראשי שיסביר לשף איך להכין אוכל לחולי צליאק, ורק אז לקבל תפריט מאוד מצומצם של 3 מנות ועדיין... לא בטוח שזה נקי מגלוטן. בגו,גו סוף סוף נהניתי ממסעדה שהיא נטולת גלוטן. המנות נדיבות ומתאימות למחיר, פעם ראשונה שבאתי ידעתי כבר שאבוא שוב. המקום הזה עקף בליבי מסעדות יוקרה ומסעדות שף. מאוד ממליץ לחולי צליאק ולאנשים שהיו רוצים לנסות משהו חדש בצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה מבקר מתחיל
מקום עם נשמה
4.5
15/05/16

אכלנו הערב לראשונה בג'וג'ו, מקום עם אוירה חמה ומשפחתית. ברקע מוסיקה אתיופית נעימה לאוזן, ושירות עם חיוך ואכפתיות מכל הלב והנשמה. רק רמזנו שהאוכל טיפה חריף לרגישים כמונו, ושפית המסעדה... הופיעה בעצמה עם מנה בשרית נוספת (טעימה ביותר) על חשבונה, שבישלה במיוחד בשבילנו ללא טיפת חריפות. הכל, שרק נצא עם חיוך. אז חייכנו. וזה חימם את לבנו ותודה על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון 2 ביקורות
חוויה נעימה .
4.5
17/03/16

מקום מקסים ומיוחד שמגיש אוכל אתיופי אוטנטי טעים ומיוחד. מחיר סביר לכל כיס. שירות מעולה ויחס אישי. הזמנו מנה צמחונית. הופתענו מטעמו המיוחדת והטעים של הלחם. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
חוויה טעימה!!
5.0
23/02/16

פעם ראשונה שאנחנו אוכלים אוכל אתיופי. לקחנו עיסקית זוגית טבעונית ונהננו מכל ביס!! ומהאווירה במקום!! היחס מכניס פנים ולבבי במיוחד, מוסיקה כיפית ואוכל מיוחד וטעם! מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחובותית - תמונה
רחובותית 2 ביקורות
טעים! טעים! טעים!
5.0
17/02/16

עד שהתחלנו ללכת לגוג'ו לא הכרנו מאכלים אתיופיים מסתבר שזה אוכל שהוא גם מאוד בריא וגם מאוד מאוד טעים מפעם לפעם החיך מתרגל יותר ויותר והטעם רק משתבח בעל המקום צעיר ומקסים האמא שמכינה את... המאכלים בשלנית מופלאה האווירה אותנטית עם מוסיקה אתיופית קלילה ומגניבה ברקע והמחירים - שווים לכל כיס! אנחנו התמכרנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 2 ביקורות
פשוט מצוין!
4.3
27/12/15

אוכל כיפי, מותאם גם לחיך לא אתיופי. שירות אישי חם וחביב. ממליץ לכל מי שמסקרן אותו לטעום מהמטבח האתיופי העשיר. בריא מאוד! לקחנו גם אינג'רה הביתה. במקום מוכרים גם בירות אתיופיות מקוריות

עוד פרטים
הוספת תגובה