נגישות
נגישות

גוג'ו - מאכלים אתיופים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על גוג'ו - מאכלים אתיופים

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
חווייה נחמדה
3.8
22/01/18

שעועית טעימה בשר קשה ללעיסה מדוע משוב ככ מאוחר?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מילי רביד פסיכולוגית - תמונה
מילי רביד פסיכולוגית 2 ביקורות
מאכזב ביותר
2.3
05/01/18

הגענו למסעדה יחסית מרחוק מתוך אהבה אמיתית לאוכל אתיופי. הזמנו מקום דרך אתר המסעדה באינטרנט ולמרות שהיה לנו אישור במקום לא ידעו על זה דבר. למזלנו היה מקום ולא נאלצנו לחכות. האוכל היה... בינוני מינוס הן מבחינת עומק הטעמים, והן מבחינת הכמות המצחיקה שהוגשה כ"מנה לזוג". האוכל היה פושר וטפל וממש מאכזב. חשוב לציין כי אכלנו את המנות הצמחוניות ולא את הבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Eli
Eli
19/02/2018
היי מילי מתנצלים על החוויה שהייתה לך אצלנו נברר לעומק את הבעיה שהייתה אם בן זוגך נשתדל לשפר את הטעות שהייתה איתכם ונשמח שתחזרו לחוויה מתקנת בתודה מסעדת גוג"ו
רותם - תמונה
רותם 2 ביקורות
מדהים חוזרת שוב ושוב ושוב
5.0
24/11/17

מצויינת.. ב80 שקלים אני ובן זוגי יוצאים שבעים משם. פעם הייתי כל יום ברחובות ואחת לשבועיים אוכלת שם, היום חזרתי אחרי תקופה שלא אכלתי ולראשונה לקחתי TW והיה מדהים, הכל היה ארוז טוב... ובנדיבות. התענגתי על כל ביס

עוד פרטים
הוספת תגובה
ST - תמונה
ST 6 ביקורות
מסעדה אתנית מעולה, שירות נהדר, אוכל טעים מאד.
5.0
14/11/17

מסעדה קטנה עם תפריט קטן אבל האוכל בהחלט מעולה ושווה ביקור. יש התחשבות באלה שלא אוהבים חריף וגם אלה שכן אוהבים חריף (אני, למשל). אמנם יש רק מעט מנות בשריות אבל הן מנות מעולות ומי שמזמין... מנות בשריות מקבל את כל המגוון הטבעוני של המסעדה על צלחת ענקית עם הלחם טוף המעולה - הצבע האפור שלו קצת מרתיע למתחילים אבל אל דאגה - הוא טעים ורך - כיף! יש יחס מעולה וביתי ושירות זריז ונחמד מאד. מומלצת בחום. אנחנו הולכים מאז שהמסעדה נפתחה ואוהבים לאכול שם מאד. המחירים, אגב, סבירים מאד ולא יקרים. כ-160 ש"ח לזוג שהגיע רעב מאד ויצא שבע עם שתי מנות בשריות ומגוון רחב של מנות טבעוניות מצויינות. למרות האווירה הביתית יש שקט ומוזיקה רכה כך שבהחלט זה מתאים לאווירה רומנטית. הערת אגב - זה לא המקום לפתוח בו דיאטה, מאידך באיזו מסעדה (לא צמחונית) זה כן המקום?

עוד פרטים
הוספת תגובה
מזל - תמונה
מזל מבקר מתחיל
מעולה, מעולה, מעולה!
5.0
20/10/17

השירות אדיב ונעים, אוירה אותנטית והמחירים לא יקרים. הייתי בכמה מסעדות המגישות אוכל אתיופי אך הטעם בגוג'ו שווה הכל! ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
חוויה טעימה ואותנטית! מומלץ מאוד!!!
5.0
28/03/17

הרבה זמן אנחנו מחפשים בארץ מסעדה אתיופית שגרום לנו להרגיש באתיופיה, וסוף סוף מצאנו אחת! עשינו הזמנה גדולה לכבוד חגיגת יום הולדת, והחוויה הייתה מעל למצופה. האוכל היה טעים, אותנטי, זול... ובשפע. בעל המסעדה עזר לנו מאוד בבחירת המנות והשירות שלו היה אדיב וסבלני. מומלץ מאוד למי שאוהב אוכל אתיופי ולמי שיודע להעריך חוויה קולינרית מיוחדת במינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
מדהים!!!!!!
5.0
14/03/17

חגגתי את יומולדתי במסעדה, הופתעתי לטובה מכך שבלונים קישטו את השולחן והתרשמתי מאוד מהשירות האדיב, המתחשב והאכפתי. נהנתי מהאווירה הקסומה שגרמה לי להרגיש שאני נמצאת באתיופיה, ברקע התנגנה... מוסיקה אתיופית מרגיעה. התרשמתי מכך שישנן בירות מאתיופיה, אחי ודודתי הזמינו את הבירה ונהנו ממנה מאוד. המאכלים הם בריאים וטעימים, בכל ביס מגלים עולם שלם של טעמים! אין ספק כי אזכור את היום הזה ואמליץ על המסעדה לחברים הקרובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inna Shtaiman - תמונה
Inna Shtaiman 3 ביקורות
טעים מאוד וכיף
5.0
07/03/17

הזמנו משלוח מהמסעדה של מנת טעימות זוגית טבעונית האוכל הגיע חם והיה טעים מאוד (טעמים מיוחדים ממש) השליח והבחור שלקח את ההזמנה בטלפון היו מאוד אדיבים. היה מאוד כיף תודה רבה! אין ספק... שנאכל אצלכם שוב :) מאחלים לכם בהצלחה וממליצים עליכם מכל הלב 💐

עוד פרטים
הוספת תגובה
וייס - תמונה
וייס 3 ביקורות
טעים מאוד ומומלץ, גם אם קצת יקר
4.3
28/02/17

אוכל פשוט וטעים. המחירים לא כל כך ידידותיים, לקחתי מנת טעימות - אינג'רה עם כל מיני מטבלים, היה טעים מאוד, אבל המחיר קצת גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat.tra - תמונה
Anat.tra 3 ביקורות
אחלה 😊
4.8
05/12/16

האוכל היה מעולה והמחירים צנועים, השירות היה נעים ולבבי ונהניתי מאוד. יש גם הרבה אופציות טבעוניות שוות - ממש מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה