נגישות
נגישות

מהרג'ה רמלה- חוויה וטעמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על מהרג'ה רמלה- חוויה וטעמים

דן פרידמן  - תמונה
דן פרידמן 15 ביקורות
טעייים
4.3
23/08/12

המקום היחידי בארץ שמצליח להזכיר לי את האוכל המופלא של הודו. ישר כשנכנסים רק הריח מעלה נוסלטגיה. את המסאלה דוסה שלהם הייתי יכול באותה מידה לאכול בקודאי קנאל, וזו מחמאה לא קטנה! המחירים... גם כן ממש סבירים. אמנם זה לא 30 רופי, אבל עדיין לאכול ארוחה טעימה+לאסי ב50-60 שקל זה סביר לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
13/09/11

אוכל הודי אותנטי, מאז געגועי לאוכל בהודו התחלתי לפקוד את המסעדה בתדירות גבוהה ושמחתי לגלות שהטעם בדיוק כמו בהודו ושיש להם את כל המאכלים שאהבתי לאכול שם ,המחירים סבירים ביותר ואפילו... זולים יחסית (להבדיל ממקומות שמנצלים את הבלעדיות ומוכרים במחירים גבוהים)האווירה מאוד חמימה וביתית, השרות אישי ומפנקממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 5 ביקורות
1.3
16/07/11

האוכל פחות או יותר - צפוי וטעיםשירות מתחת לכל ביקורת.איטיות מחרידה אפילו בהגשת מים....אפשר לחזור במידת הצורך - אבל עם הרבה הרבה סבלנות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
29/03/11

מאד שמחתי שבאיזור הגרום יש מסעדה הודית ולא צריך לנסוע עד ת"א בשביל לאכול טוב. לצערי- השירות של המלצר הספציפי שהיה לנו היה נוראי, לא חייך, כל מנה קיבלנו לאחר חצי שעה בממוצע, חלק מהמנות... היו לא טעימות והיה שם את הצ'אי הכי דוחה ששתיתי בחיים שלי ואני ממש מצטערת שאני כותבת את זה- כי אני שונאת לעשות שם רע לעסק- אבל אני באמת ממליצה לא להתקרב ולא להוציא שקל שם! אנחנו הזמנו עסקית ב65 ש"ח לסועד והיה מבזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
15/03/11

ההודית היחידה בישראל נקודה. בתור אחת שהיתה בכול המסעדות ההודיות בישראל אני יכולה להגיד שאוכל כמו במהרג'ה יש רק בהודו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
02/03/11

באופן כללי החוויה כולה מאכזבת המקום לא מושקע וללא ט'אץ של חמימות, האוכל מאכזב והשירות היה נוראי!!! כל מנה שאני ובן זוגי חשבנו להזמין המלצרית דאגה לרמוז לנו באופן מאד בוטה שלא כדאי לנו... כי זו מנה לא טעימה, הגשת המנות לקחה זמן רב כ 45 דק' כי היא היתה עסוקה בלדבר בסלולר התאכזבנו מאד וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/09/10

"מסעדה" בתוך חנות תבלינים, 90% ממה שהזמנו- לדברי המלצר הראשי (והיחיד) נגמר ואין כעת. רק חבל שאלו שהגיעו אחרינו והזמינו את אותו הדבר- קיבלו זאת. יחס מזלזל ואין שיוויון בין הלקוחות. אני... אציין כי בפעם הקודמת בה הייתי במסעדה זו (לפני כ 3 שנים)- היחס היה בהרבה יותר טוב. אך לאחר הפעם האורנה- אין מצב שאני מגיעה למסעדה זאת שוב- עדיף לי לנסות ולבשל את זה בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/08/10

הגענו מרחוק לאכול במהרג'ה בעקבות המלצה של חברים. כשנכנסנו 3/4 מהסועדים היו בני העדה ההודית תושבי הסביבה, מיד הבנו שמדובר באוכל הודי אמיתי. השירות היה מצחיק והודי, האוכל הגיע אמנם יותר... מהר מאשר בהודו, אבל המלצר היה בלתי מובן בדיוק כמו שם. האוכל היה מ ע ו ל ה, בגלל העיצוב הרגשנו ממש בהודו ואפילו המחיר הזכיר קצת את המחירים שם בקיצור, אנחנו נחזור בהזדמנות הראשונה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
20/07/10

התפריט החדש הוא גן עדן החזיר אותי להודו אין ספק שמהרג'ה היא ההודית הטובה בארץ. התפריט החדש מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlana Vainbrand - תמונה
Svetlana Vainbrand 15 ביקורות
2.3
16/04/10

איזו אכזבה! הגענו ביום שישי בצהרים, אמרו לנו שהיום זה "בופה" ב- 50 ש"ח לסועד. מרק, שלושה סוגים של תבשילים צמחוניים, אורז קר וכמה מטוגנים הודיים - גם הם קרים וגם לא טריים במיוחד. והכי... חשוב - האוכל פשוט חסר טעם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה