נגישות
נגישות

מהרג'ה רמלה- חוויה וטעמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על מהרג'ה רמלה- חוויה וטעמים

Rotem - תמונה
Rotem 4 ביקורות
הכי דומה להודו בארץ
5.0
06/09/15

המסעדה הכי טובה ודומה להודו. האוכל נדיב וטעים שירות אדיב, אוכל מגוון ומיוחד. פאלק פניר הינה מנה מנצחת ולוקחת את כל המקומות האחרים שמגישים אותה. יש גם מקום לקנות תבלינים ומוצרי בסיס... להכנת אוכל הודי בבית! אנחנו אוכלים פה לפחות פעם בחודש לפעמים אפילו כל שבוע. שווה שווה שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
זול.אבל השירות חובבני,האוכל חריף, קינוחים לא טעימים
2.3
02/05/15

המחירים זולים. מנה עיקרית כ 35 שח ומשביעה מאד. היינו קבוצה של 14 איש ויצא כ 60 ש"ח לאחד. אבל.. האוכל היה חריף. המלצרית לא הכירה את המנות בתפריט ולא ידעה למי להגיש כל מנה. אחת המנות... הראשונות שהוזמנו הוגשה לאחר שסיימנו לאכול את המנות העיקריות. הקינוחים לא היו טעימים. נראה שיש בהם הרבה צבעי מאכל אבל המשקה לאסי בטעם מנגו טעים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariella - תמונה
Ariella מבקר מתחיל
הודו אמיתית
5.0
28/11/14

הגעתי עם חברות לחוות את הודו לפני הטיול. היה טעים נורא, מלאי כופתה והמנה עם הפטריות שהזמנו מצויינות. חשוב לציין שלפני שנסענו למהרג'ה חיפשנו חוות דעת ורבים פה רשמו שזה יקר. לשמחתנו... כשהגענו גילינו שעל לחם הודי משלמים 5 שקלים וכל מנה כ30-40 שח . מחירי פסטה וסלטים בבתי קפה בדרך כלל 50 שח אז למרוץ הביקורות שהמקום יקר שמחנו לגלות שלא כך הדבר. הלאסי בננה שלקחנו מיוחד ואין ספק שנחזור שוב :) השירות מצויין רק שלוקח זמן לכל מנה לצאת. הוסבר לנו שכל מנה מוכנה בהזמנה אישית. הרוב יסכימו איתי שעדיף לחכות עוד כמה דקות מאשר לאכול אוכל שהוכן ממזמן וחומם בשניות... שורה תחתונה: מתאים למי שרוצה ככה לחוות את הודו, המוזיקה האווירה ולאכול אוכל טעים. מי שממהר ובא באווירה לא טובה אפשר גם טייק אוואי כפי שעשינו שבוע אחר כך ולא רצינו לחכות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Student1985 - תמונה
Student1985 6 ביקורות
אוכל טעים ביותר, השירות מעט מאכזב...
3.8
03/11/14

האוכל שטעמנו (פורי, אורז, אלו גובי, מלאי קופטה) היה מצוין, והשירות היה אדיב אבל איטי. החנות מאחור מאפשרת לקנות מוצרים שאין להשיג במקומות אחרים. מומלץ מאוד למי שרוצה לחוות את הטעמים... המקוריים של הודו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
golanb - תמונה
golanb מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
30/10/14

בראשית דבריי , אני ומשפחתי מטורפים על בשר , למרות זאת את מהרג'ה אנחנו מאוד אוהבים, בנוסף בכל פעם שאנו מביאים עם משפחה נוספת אנו מרגישים מדריכי טיולים בהודו. אתמול ביום ההולדת של רעייתי... ביקרנו שוב במקום ונכונה לאנו אכזבה !!! לא היה שום קשר למהרג'ה אותה אהבנו, הזמנו מנות הראשונות , מהרג'ה ספיישל,שילוב של כמה מנות ,המנות היו יבשות וקרות, שאלנו את המלצרית האם קרה משהו כי זאת לא מנה אכילה ,המלצרית שאגב היתה מאוד חביביה ומבוהלת אמרה שהיא תודיע לבעלים. כלום לא קרה, למנה העיקרית הזמנו אורז בסמטי, פניר פאלק, מלאי קופטא, אלו גובי, דאל פריי. ונאן לחם הודי, הנאן היה קר ויבש (נאמר לנו שזה מהיום). המלאי קופטא היה על גבול השרוף סמיך ביותר וחסר טעם. הפניר פאלק לאחר בערך חצי שעה נאמר לנו שנגמר התרד. ממש מתוך יאוש שהינה ברחה לנו המהרג'ה הישנה והטובה רעייתי פנתה לבעלים ואמרה לו כי אנו ממש מאוכזבים ושחוץ והדאל פריי (עדשים למי שלא יודע) כלום לא אכיל, הוא היה זחוח ולא עיניני. יצאנו משם כמובן אחרי ששילמנו את מלוא הסכום (כפי שהבנתם זאת אינה מסעדה זולה )ושאנו ממש מאוכזבים , חבל שמקום שמקבל את המוניטין שלו מתחיל לזלזל בלקוחותיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rima - תמונה
Rima מבקר מתחיל
שירות זוועה!!!
1.0
04/10/13

הזמנו שלוש מנות. אחת הגיעה מיד, השנייה בטיפטופים איטיים והשלישית - פשוט נשכחה. היא הגיעה רק לאחר שההזכרנו למלצר פעמיים (!!!) ולאחר שהאחרים סיימו לאכול. טוב היה עושה המלצר אם היה פשוט... רושם את ההזמנה ולא מאמן את כישורי הזיכרון שלו על חשבון הלקוחות מאכזב מאוד מאוד. המחיר גבוהה מאוד ביחס למראה המסעדה, לאיכות האוכל ולשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cynthia - תמונה
Cynthia 6 ביקורות
אוכל נהדר! תבלינים ומוצרי מכולת מקוריים
3.0
29/05/13

מסעדה טעימה ואוטנטית! המסלה דוסה הכי טעים בעולם! אפילו בגואה לא היה כזה! ממתקים על בסיס חלב מיוחדים. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Cynthia
Cynthia
30/05/2013
היום ביקרתי שוב. השירות היה מעולה! אכתוב תגובה חדשה מתוקנת.
omerravi - תמונה
omerravi 9 ביקורות
אוכל מדהים
4.3
20/10/12

הגענו 4 אנשים בצהרי שישי. בניגוד לפעם, המקום היה מלא והדבר לא מפתיע - האוכל טעים להפליא. אמנם לקח קצת זמן למנות להגיע, אבל זה היה בהחלט שווה את ההמתנה. גן עדן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי 10 ביקורות
איזה כייף שיש את מהרג'ה
4.0
13/10/12

אני שמחה מאוד שגיליתי את המסעדה הפשוטה, הנעימה והצנועה ברמלה. כל כך כייף להיזכר באוכל הודי באוירה של הודו. מלבד המלאי קופטה כל המנות מעולות ומזכירות לי את מסעדות הפועלים שאכלתי בהם... בהודו. ממליצה בחום למי שאוהב אוכל הודי ולא מחפש פלצנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asher Shidlowsky - תמונה
Asher Shidlowsky מבקר מתחיל
ביקורת
2.3
07/09/12

היינו אתמול קבוצה של 7 אנשים, המסעדה הייתהחצי מלאה, היה רק מלצראחד בכל המסעדה והוא נארה מבול בל מאוד לגבי מה שקורה מסביבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה