נגישות
נגישות

יאן-יאן - yan-yan ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על יאן-יאן

שני - תמונה
שני מבקר מתחיל
מסעדת הבית
5.0
08/09/17

מסעדה מעולה, שירות מהטובים שיש לכל מי שמגיע.... הפסקתי לספור את כמות הפעמים שסעדתי במסעדה ואף פעם לא מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
טעים להפליא
5.0
08/09/17

שירות נהדר,אוכל טעים פשוט חוויה לכל המשפחה. צוות נהדר, בילינו כל המשפחה וכל פעם שמגיעים נהנים מחדשים. ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
כיף של מקום, אווירה ואוכל.
5.0
04/09/17

פעם שלישית במסעדה, כל פעם האוכל הוא חוויה מיוחדת ואותנטית. הפעם הרחיק בן זוגי והזמין רגלי חזיר שהיו מעולים בדיוק כמו שהיית מצפה לקבל בארץ המקור. הצוות נעים ומסביר פנים ויעמוד לרשותך בכל... בקשה. פשוט תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roi - תמונה
roi מבקר מתחיל
ממליץ בחום לכל מי שרוצה להנות מארוחה טובה
4.8
01/09/17

הלכנו כמשפחה, זה כבר נהפך אצלנו למסעדה קבועה שהולכים בכדי להתפנק. המנות גדולות ונדיבות והכי חשוב- הן ממש טעים, המחיר אולי נראה תחילה כמעט גבוה אך ברגע שאוכלים את המנה מבינים שיש תמורה... מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז  - תמונה
בועז 2 ביקורות
לא חוזרים לשם לעלום.
1.5
13/08/17

היינו בארוחת צהרים משפחתי ביום שבת בצהרים,המנות הראשונות לא יצאו ביחד ,המנות היו מלוחות ,מנות עיקריות תפלות לחלוטין ,ומנה חרונה של אננס מטוגן חזרה לשנות ה 80 .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/08/2017
יאן יאן – אכן מדובר במסעדה אותנטית משנות ה- 80 את המנות אנחנו מכינים בעת ההזמנה . דים סאם לוקח מספר דקות לאידוי , חבל שהלכתם מבלי לספר לצוות מה הטעמים שהיו יותר לטעמכם. ניסינו באמת ומכל הלב להתאים את עצמנו אליכם אבל הרגשנו שלא היתה מספיק נכונות מצדכם .חבל לנו מאוד שהתאכזבתם .מקוים לראותכם שוב לחוויה מתקנת ושתצאו מרוצים כמו כל קהל לקוחותינו.
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
מסעדה סינית מצויינת!
4.8
07/08/17

היינו ארבעה מבוגרים, הגענו בשבת בצהריים מבלי להזמין מראש והמסעדה הייתה מלאה. בכל זאת סידרו לנו שולחן די מהר. מאד, מאד נהנו מהאוכל המצוין והטעים, המנות הנדיבות בגודלן והשירות האדיב... והנעים. בהחלט נחזור שוב וגם נמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
תענוג!! מומלץ!@ בטוחחח חוזרת
4.8
31/07/17

לכל מי שחשקה נפשו בארוחה אמיתית ללא טיפת תחושה של מיסחריות או תיעוש...חייב להגיע!! שירות אדיב ומצויין אוירה אותנטית נעימה. כל ביס משקף את גודל ההשקעה והתשוקה שבה נעשו המנות... לא פסחתי... על אף אחת מהן..החל מהמרק,מנה ראשונה,עיקרית וקינוח❤❤❤ תענוג צרוף אחזור בהחלט ובהקדם!! המחיר סביר בהחלט. מומלץ מאוד לארוחות משפחתיות ו/או קבוצתיות. כודל המנה אינו נראה גדול כמו שהורגלנו במסעדות המיסחריות אך בהחלט משביעה ומספק (אפילו לקחנו טייקאווי...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב מבקר מתחיל
אכזבה!!!
2.5
24/07/17

הגענו 5 חברים מהגליל למסעדת יאן יאן כחלק מבילוי ערב שישי, שולחן הוזמן יומיים מראש לשעה 19:30, מיד נגשו אלינו והוסבר לנו על המנות ולקחו הזמנה. ההמתנה החלה! ואנחנו ממתינים וממתינים ולא... יוצאת שום מנה,וששאלנו לפשר האיחור הוסבר לנו שהיה משלוח גדול לכן יש עיכוב, והמנות הראשונות יצאו לאחר למעלה מ 40 דקות של המתנה. אז מסעדת יאן יאן היקרה,יש עדיפות ללקוחות שטרחו והגיעו אליכם מרחוק על פניי סועדיי הטלפון. ההתנהגות שלכם מזלזלת בצורה מחפירה בלקוחות הסועדים. איכות: לצד מנות טעימות היו גם מנות חלשות בטעמן. מחיר : סביר כללית אכזבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/07/2017
צר לנו לגלות כי התאכזבתם, לא נתווכח על טעם כי אכן יש מגוון מנות בטעמים שונים שמתאימים לאנשים שונים, לכן לא כל מה שטעים לאחד טעים גם לאחר באותה במידה, כפי שציינתם היו מנות שאהבתם והיו כאלו שפחות. ראשית אנחנו מאמינים תמיד שהלקוחות שלנו צריכים לצאת שבעים ומרוצים ולכן אם מנה כלשהיא לא לטעמכם היינו שמחים לשמוע זאת במקום על מנת לעזור לכם למצוא באותו הזמן מנה אחרת שתתאים לכם יותר תוך התחשבות בטעמכם האישי. אנחנו דואגים לפנק את לקוחותינו בצורה הכי טובה שיש ולקוחות המסעדה אף פעם אינם מקום שני לעומת משלוחים, לכן גם אם היה עיכוב הוא לא היה 40 דקות ולגבי טענה זו אנחנו פחות מסכימים. כפי שזכור לנו הצוות פינק אתכם במנה אטריות אורז ללא גלוטן ועוד ... נשמח לראותכם במסעדה שלנו שוב כדי להוכיח לכם שלקוחותינו תמיד במקום ה-1! בכל אופן נשמח לעמוד לשרותכם שוב ויחד להפוך זו לחוויה מפרגנת ומתוקנת . 🌹
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
חובה לחזור
5.0
08/07/17

מי שרוצה להרגיש בסין שיאכל ביאן יאן. טעים מאוד מנות גדולות צוות מדהים. אנרגיות חיוביות ממש כמו בסין אוכל טעים להפליא וטרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigal - תמונה
Sigal מבקר מתחיל
חוויה מרטיטה וטעימה לכל חיך.....תלכו לאכול
5.0
08/07/17

מסעדה מדהימה . שרות מעולה והאוכל מדהים ברמה גבוהה ....וטעים לכל חיך...אל תוותרו על ביקור במסעדה...לא תרצו להפסיק לאכול...

עוד פרטים
הוספת תגובה