נגישות
נגישות

דוזאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 50

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

604 ביקורות וחוות דעת על דוזאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/12/07

נהנינו מארוחה מצוינת באווירה מדהימה, שירות אדיב חייכני ויעיל(תודה למלצרית רים) ואירוח שנותן חשק לחזור שוב. אין ספק שנמליץ לחברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/12/07

היינו אתמול בחג החגים נוסף לאוירת החג המורגשת במסעדה זכינו לאוכל טעים ומיוחד שרות חם לבבי ומכניס אורחים. נחזור במהרה שוב!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/12/07

המקום מצויין , פאדי בעל המקום תורם רבות לאווירה נעימה ומקבלת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri Tdmor - תמונה
Uri Tdmor 2 ביקורות
4.3
10/12/07

אין מלים יכולות לתאר את ההנאה מהאירוח והאוכל היינו שם 8 נפשות שלכל אחת טעם שונה וזהו אחד המקומות היחידים בו כל אחד מצא את מבוקשו וליקק את האצבעות, תקטן היריעה להכנס לפרוט כל שאני יכול... להמליץ נסו ובהחלט תהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 2 ביקורות
4.7
08/12/07

היינו בדוזאן אמש כדי לחגוג יומולדת וזכינו בחוויה מ-ד-ה-י-מ-ה!!! המנות הראשונות מעשה ידי אמו של פאדי (בעל המקום) להתפאר היו פשוט מצויינות אחת אחת!! המנות העיקריות (סטייק אנטריקוט, פילה... עגל, אסקלופיני עוף ועוד) היו ללקק את האצבעות- פשוט אי אפשר לטעות בבחירת המנות- כולן מעולות.. המנות האחרונות- שמימיות... את המנות הראשונות והסלטים בסגנון לבנוני מכינה אמו של פאדי ואת העקריות ואחרונות בסגנון צרפתי ואיטלקי מכינים שפים אחרים וה-כ-ל מצוין!! עוד לא אמרנו כלום על האווירה הביתית, המשפחתית, החמימה והנעימה הנוצרת בעזרת עיצובו המיוחד של המקום ובאמצעות הצוות המקצועי והאדיב ובעיקר באמצעות פאדי בעל המקום שהוא אדם מקסים, חם ומיוחד! במילה אחת- מומלץ!! מסעדת הבית שלנו מעתה ואילך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
4.7
05/12/07

יצאנו לחגוג "יום הולדת" ובחרנו ב"דוזאן" מתוך מסעדות "גורמה" באינטרנט באתר REST. לא הכרנו את המקום אך קיבלו פנינו בסבר פנים ובמיקצועיות, פאדי (בעל המסעדה) בלבביות נתן לנו הסבר קצר על... המקום (המסעדה ממוקמת במבנה משנת 1870,מחודש ב"מושבה הגרמנית" בחיפה). הזמנו, כמנה ראשונה : "סלט לבנוני" וכמנות עיקריות הזמנו "קרדו בלו" וצלחת "מיקס פירות ים", בקיצור ולענין האוכל היה מעל למצופה : מאד טעים מתובל כמו שצריך , קבלנו גם "קובה" וזאת כשי וכן קיבלנו לקינוח מנה :סחלב ועליו רוטב עם פירות יבשים. לסיום אנו ממליצים בכל פה על המסעדה, ולפאדי תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך מבקר מתחיל
4.7
01/12/07

בחיפה יש המון תחלופה של מסעדות, ולכן אני מאמינה שכשאני מזהה משהו טוב ויוצא דופן, אני חייבת להביע את תמיכתי באופן אישי. ואיזה תענוג זה, לחזור למקום מעולה יפה וטעים! אחרי 7 שנים (מזל... טוב!) מסעדת דוזאן היא אולי ההוכחה שדברים טובים באמת-- שורדים. ממוקם בבנין טמפלרים עתיק, צופה לגנים התלויים הסובבים את המקדש הבהאי, ומעוצב בטוב טעם אקלקטי של, פאדי, בעל הבית, דוזאן כשמו כן הוא, הרמוניה בין כל החושים. פאדי אמנם התכוון להרמוניה של הדן-קיום החיפאי, אבל התוצאה מעל ומעבר. מרקם האריגים, המראות (כולל ציוריו שופעי התשוקה והלהט של אנטוניו מטרוסה), הריחות, והמוסיקה משלימים את החוויה הקולינארית. ועכשיו לאוכל: תואם לעיצוב, התפריט מציע ערבוב של מזרח ומערב. המטעמים המקומיים הם הכי פופולאריים: קובה שמימי, סמבוסק, שקליל ואנין כמוהו עוד לא טעמתי, וספיחה (בצק עלים ממולא בשר, בצל וצנובר) שמקפיץ את כל חיישני הלשון. המנות העיקריות ששופעות על הצלחת ערוכות באופן אסטטי, מייצגות את המטבח האיטלקי והצרפתי. למעיזים או למי שמכיר מומלץ הקורדון בלו הרך והמפתה; מנה יותר מוכרת היא הסטייק אנטריקוט, שהגיע עם מבחר ירקות צלויים וצבעוניים. עסק עסיסי, מענג וממלא. ולסיום שאינו כבד אבל נותן חותם מתוק ומספק לארוחה, כדאי לקחת את המלבי ברוטב פירות יבשים. אני פחדתי שהשילוב יהיה מתוק מדי אבל לא כך: הרוטב כל כך עדין שהוא ממתן את המנה ויוצר (ניחשתם?) שילוב מאוזן והרמוני. הפעם כשתבואו לחיפה לחג של החגים, ותגיעו לשדרות בן-גוריון, לא תתלבטו. תלכו הישר לדוזאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
4.7
28/11/07

האוכל היה טעים וכיד המלך.המסעדה היתה מלאה, אך השירות היה מהיר ואדיב. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
25/11/07

המסעדה והאירוח הכי טוב בארץ!! ביום 23.11.07 עשינו את מסיבת האירוסין שלנו בדוזאן, המקום היה מדהים, מעוצב ומקושט בצורה מדקסימה. גן עדן:) האוכל היה טעים ומיוחד, האווירה היתה מושלמת... לטקס...הכל היה מושלם. והשירות- פשוט אין מילים, שירות של 10 כוכבים. פאדי תודה רבה על האירוח הנכבד והמקסים, המון הצלחה. לכל מי שמתלבט...דוזאן הוא הכתובת שלכם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/11/07

שלום, בעלי ואני ישבנו במסעדה אתמול בערב בכוונה לשתות קפה בלבד עם משהו קל לאכול. בחרנו באקראי את המסעדה (ראינו שיש מס' סועדים והחלטנו להיכנס). המקום מעוצב בסגנון ישן כפי שכתוב בתאור על... המסעדה. מצא חן בעינינו מאד הסגנון הזה שהזכיר לי את ימי ילדותי עם הרהיטים הישנים. האווירה באמת ביתית.המלצר - שמו מוניר - ניגש אלינו מיד והמליץ על התפריט, כמו כן הסביר לנו בצורה ברורה סבלנית ונעימה ביותר לגבי אוכל מסוים שביקשנו להזמין. האוכל הגיע לאחר מס' דקות, חם וטעים ביותר, ומוגש בצורה אסטתית ויפה. השרות של המלצר מוניר היה מעולה, בן-אדם נעים, שקט, לבבי שכיף לקבל שרות ממנו. מוזיקת רקע נעימה ושקטה וכלל האווירה היתה טובה ביותר. בהחלט מומלץ לאכול במקום. אנחנו בהחלט ניכנס שוב כשנהיה באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה