הגענו 8 איש לארוחת ערב למסעדת מול הים.הזמנו 4 מנות של שישליק פרגית,2 מנות קבב,סלמון על הגריל ודג דניס על הגריל.הכל היה פשוט מעולה ועשוי כהלכה.שירות מעולה וכל הצוות אדיב,מסביר פנים... ויעיל. ממליצים בחום על מסעדת מול הים.לא תתאכזבו.
שירותיים, אוכל טרי, מענה לכל בקשה, חגגנו יום הולדת, מומלץ בחום...
היה טעים מאוד, שירות מצויין ואדיב :) האוכל הגיע מהר והיה טוב מאוד.
חומוס קצת מזכיר ויטה משימורים של םעם, ללא שמן זית, ללא תיבול אחר. חציל עם טחינה אבל רק כף אחת, וטבולה ללא שמן זית ואתה סוחט את הלימון לבד. בקיצור לא התחשק כבר לעבור לבשר כי הראשונות... אכזבו. את הבירה והספרייט גם ככה שכחו להגיד. ולא היה מלא.
אווירה כיפית, צוות מלצרים מקצועי וחביב. אוכל טעים ושירות מהיר ומקצועי. כיף :)
המקום עם שירות מדהים,אוכל טעים,הביאו את האוכל מהר מאוד,מחירים מעולים.אני פעם שניה כאן,ואחזור ללא ספק.תודה רבה🙏🏼
האוכל טעים מאוד, הצוות מאוד אדיב ומהיר, הפנים נעים. אהבתי מאוד
שירות אדיב ומקצועי תודה רבה על האירוח והאווירה ממש מצויין
שירות מדהים, אוכל מהמם הכל טרי וטוב לא מקבלים טיפ באשראי וזה הבאסה היחידה כי רצינו לפרגן להם אם אתם באזור לכו לאכול שם ❤️
שירות עדיף, אוכל טעים וטרי, גם צמחונים ימצאו משהו טעים שנה שניה כשעוצרים בעין בוקק, אוכלים במול הים