נגישות
נגישות

מול הים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על מול הים

אריה - תמונה
אריה 7 ביקורות
מסעדה מומלצת לשוהים בים המלח.
5.0
08/06/23

הגענו 8 איש לארוחת ערב למסעדת מול הים.הזמנו 4 מנות של שישליק פרגית,2 מנות קבב,סלמון על הגריל ודג דניס על הגריל.הכל היה פשוט מעולה ועשוי כהלכה.שירות מעולה וכל הצוות אדיב,מסביר פנים... ויעיל. ממליצים בחום על מסעדת מול הים.לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
motti.rehacktor - תמונה
motti.rehacktor מבקר מתחיל
פשוט מעולה, מומלץ!
5.0
28/04/23

שירותיים, אוכל טרי, מענה לכל בקשה, חגגנו יום הולדת, מומלץ בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 2 ביקורות
מעולה
5.0
28/01/23

היה טעים מאוד, שירות מצויין ואדיב :) האוכל הגיע מהר והיה טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alonbm19 - תמונה
alonbm19 2 ביקורות
ללא תיבול
2.3
22/12/22

חומוס קצת מזכיר ויטה משימורים של םעם, ללא שמן זית, ללא תיבול אחר. חציל עם טחינה אבל רק כף אחת, וטבולה ללא שמן זית ואתה סוחט את הלימון לבד. בקיצור לא התחשק כבר לעבור לבשר כי הראשונות... אכזבו. את הבירה והספרייט גם ככה שכחו להגיד. ולא היה מלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבי - תמונה
דבי מבקר מתחיל
אל תפספסו
5.0
17/11/22

אווירה כיפית, צוות מלצרים מקצועי וחביב. אוכל טעים ושירות מהיר ומקצועי. כיף :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
София - תמונה
София מבקר מתחיל
שירות מעולה
5.0
19/10/22

המקום עם שירות מדהים,אוכל טעים,הביאו את האוכל מהר מאוד,מחירים מעולים.אני פעם שניה כאן,ואחזור ללא ספק.תודה רבה🙏🏼

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jimmy - תמונה
Jimmy 2 ביקורות
טעים, מהיר, נעים
5.0
03/09/22

האוכל טעים מאוד, הצוות מאוד אדיב ומהיר, הפנים נעים. אהבתי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
dinet.danielig1 - תמונה
dinet.danielig1 מבקר מתחיל
תודה רבה לעומר ולכל הצוות
5.0
31/08/22

שירות אדיב ומקצועי תודה רבה על האירוח והאווירה ממש מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviya - תמונה
Aviya מבקר מתחיל
אוכל מטורף
5.0
13/08/22

שירות מדהים, אוכל מהמם הכל טרי וטוב לא מקבלים טיפ באשראי וזה הבאסה היחידה כי רצינו לפרגן להם אם אתם באזור לכו לאכול שם ❤️

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evgenia - תמונה
Evgenia 2 ביקורות
מסעדה מדהימה, מתאימה גם לצמחונ
4.5
11/04/22

שירות עדיף, אוכל טעים וטרי, גם צמחונים ימצאו משהו טעים שנה שניה כשעוצרים בעין בוקק, אוכלים במול הים

עוד פרטים
הוספת תגובה