הבשר היה טעים וגם מי שאינו אוכל בשר נהנה לאחר בקשה לשינוי קל במנה. השרות מהיר ונעים.
המנות די קטנות, מגוון סלטים דל, לא ממלאים מחדש ללא בקשה. חומוס בטעם חומוס מהסופר. כמות הפיתות לא תואמת למספר הסועדים
האווירה מדהימה, השירות מהיר וכיפי, מחירים נוחים מאוד והאוכל מאוד טעים!! בכל שהותינו בים המלח חיפשנו מסעדות טובות וזאת הכי טובה שיש!
אוכל ממש טעים הכל נקי, יש אווירה נעימה במקום וכולם אדיבים! בהחלט נחזור!! והמחירים ממש שפויים!