הסלטים היו קרים ולא טעימים כלל הפיתות קרות החומוס בטעם של פעם השיפודים מלאים חתיכות לא אכילות הילדים לא רצו לאכול בנוסף לכל הצרות גם דפקו לנו חשבון בלי חשבון כולל טיפ מופקע מבלי להגיד... לנו על זה מילה.
מסעדה מפנקת , שירות אדיב , האוכל מגיע מהר וטעים, בהחלט נחזור בשנית…
לכמה מאיתנו היו קלקולי קיבה אחרי הארוחה. האוכל תפל ולא טעים והמקום מטונף
האוכל טעים ונקי , העובדים נחמדים ואדיבים ומפנקים בסלטים והכל בשפע וטעים מאוד !! כבר פעם שניה אני מגיעה לבד לדייט עם עצמי אחלה אווירה תענוג תודה רבה
אכזבה. מגוון סלטים קטן מאוד, גם כמות. מנות קטנות ומחיר גבוה המבורגר 250 גר נרטה כמו מנת ילדים. כלל לא שאלו על מידת עשיה. במוקדונלדס הרבה יותר טוב מנות שישליק פרגית קטן, ומחיר גבוהה... מאוד, לא מצדיק את האיכות האוכל. אני בעד לתמוך בעסקים בזמן שאין תיירות, אבל גם עסקים צריכים להתאמץ. וזה עושה לך טובה לא נבקר בו יותר
אכלנו במסעדה, קיבלנו שירות מעולה והאוכל טעים מאוד, הכל טרי ומתובל בצורה מושלמת
היה ממש ממלא וכל 5 דקות בערך(לא לתפוס אותי במילה) מגיעה תוספת חדשה כמו צ'יפס, פיתה גדולה, פיתות חמות וסלטים אבל לא לאורך כל הארוחה אך עם זאת הבשר הרגיש שהיה מוכן מבעוד מועד אבל סך הכל... טעים
מקום נעים ומזמין, אוכל טעים סלטים משובחים ומעל הכל צוות מאוד שרותי, קשוב ונעים הליכות. ממליצים
זו לא מסעדת גורמה אבל למי שמחפש אוכל טעים במקום נעים , שירות קשוב ומחירים שפויים, זה המקום. היינו 4 זוגות, התלבטנו אם לקחת פלטה מעורבת שמיועדת לכמה אנשים ולחלוק , המלצר ששמע אותנו... מתלבטים מה יש בכל מנה, מיד יעץ לנו שפשוט נזמין מה שאנחנו רוצים ויצא לנו יותר זול (וצדק) המנות היו מוכנות בדיוק כמו שצריך, סלטים נחמדים וטריים ושירות מהיר. מה צריך יותר?
היינו נהנינו ברור שנחזור!!! המקום מעוצב שממש מזמין... הזמנו מיקס זוגי של מול הים דגים טריים על האש הסלטים טריים, הפלאפל היה נהדר פיתות חמות. הבשר היה טרי טעים מידת עשייה מדויקת כפי... שביקשנו השרות היה מהיר נעים ומעל הממוצע אנחנו בטוח נחזור לאכול במסעדת מול הים. שרות מעל לממוצע הבשר איכותי, טרי