נגישות
נגישות

אנאמרו - Hanamaru ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

85 ביקורות וחוות דעת על אנאמרו

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
חמוד
3.5
17/04/19

הגענו עם דודים שגרים בסביבה, פעם ראשונה ששמענו על המקום הזה, העיצוב חמוד מאוד והאווירה נחמדה, חייבת לציין שהתפריט מאוד לא ברור מבחינת הקונספט - יש סושי וסטייקים ופסטות - נשמע ערבוב לא... ברור. הזמנו 2 רולים וקלאמרי מטוגן לראשונות - הכל היה בסדר אבל לא יותר מזה. לעיקריות הזמנו דניס עם קרם ערמונים - המנה היתה מעולה!! ומפתיעה!! הדג נעשה בדיוק במידה הנכונה והתוספת היתה טעימה מאוד (אני לקחת שעועית ירוקה שהיתה מעולה והדוד שלנו הזמין אורז). בנוסף הזצמו סלט קיסר שהיה מאוד גדול ונדיב ומנה של קבב טלה שהיתה חצי כח סה"כ היה נחמד מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olga - תמונה
Olga 2 ביקורות
מדהים
5.0
05/03/18

מקום מהממם טעים ברמות על. מנות מפנקות ונדיבות המחיר באמת ראוי לציון גבוהה. ללא ספק אחזור עוד הרבה פעמים למסעדה אף פעם לא איכזבו! תודה רבה על שירות יוצא מן הכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
המסעדה המושלמת!
5.0
24/11/17

ישבנו אני וכל משפחתי במסעדה באמצע השבוע, המסעדה נקייה ומרווחת מאוד. התפריט עשיר ומגוון. כל המנות שהזמנו טעימות נדיבות וגדולות. השירותים במסעדה נקיים מאוד. המלצרים נחמדים ונתנו שירות... אדיב. ללא ספק מסעדה מוצלחת שאחזור אליה עוד פעמים רבות. מומלץ להזמין מקום מראש המסעדה הייתה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס 2 ביקורות
מאכזב מאד
2.5
17/11/17

לאחר שנות ביקור רבות ומהנות במסעדה - אכזבה גדולה. בחרתי במנה היקרה ביותר- קדירת פירות ים. כשמה ולפי מחירה (129 ש״ח) חשבתי לקבל קדירה עמוסת פירות ים. תחת זו קיבלתי צלחת מרק שבתוך רוטב... דליל שוחים 7 שרימפסים, 5 מולים, טבעות קלמרי אחדות וראשי קלמרי אחדים. המנה הוגשה ללא פחמימה כלשהי, רק סלט ירוק או קצוץ. מנה מאכזבת ביותר לעומת המנות הטובות שיש למסעדה זו להציע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
חוויה נהדרת
4.8
16/04/17

אווירה נהדרת, ביתית. אוכל טעים מאוד ברמה גבוהה הוכן במהירות והשירות ברמה גבוהה. רצוי להזמין מקום למסעדה אחרת עומדים המון זמן בתור. המחיר סביר ומשלם ביותר. אנחנו מאוד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
מומלץ
4.5
22/12/16

הזמנו take away- מאד טעים, הוכן במהירות, מחיר זמין לכול כיס, מנות גדולות ושוות כול שקל. ממליץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
האוכל טעים מאד,מנות יפות,מחיר הוגן,שרות טעון שיפור
2.8
28/07/16

אכלנו בצהריים את המנות העסקיות. האוכל טעים מאד ושווה לכל נפש.. היה לנו מפח נפש שמלצר שפך על אימי 2 כוסות קפה קר ( מזל שהיה קר) והרטיב את כולה. ציפיתי ממסעדה ברמתם שלפחות במנה של אימי... תהיה התחשבות בחשבון.. או קינוח על חשבון הבית...התאכזבנו.. האקוסטיקה במקום קצת בעייתית והמקום מאד רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 14 ביקורות
מחכים לחזור שוב!
5.0
25/07/16

המקום פשוט מהמם! האוכל טעים מאוד, הזמנו שתי מנות, אחת "אסקלופ עוף" והשנייה פסטה במילוי גבינה ותרד. האוכל מעולה, המנות גדולות/ נדיבות והאוירה הייתה ממש נעימה. המחיר שווה את ההנאה (לא... גבוה, לא נמוך). נהננו מאוד ונחזור שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eric - תמונה
eric 4 ביקורות
המבורגרים גרועים
2.5
29/07/15

פעם ההמבורגרים באנאמרו היו לא רעים, כיום הם פשוט לא טובים - יבש, מגיע done לא חשוב מה מידת העשיה שביקשת, חסר טעם לחלוטין, לחמניה מתפוררת ומחיר מוגזם. גם העיסקית של ההמבורג(75 שח)... מתומחרת גבוה יותר מעסקיות של מנותי קרות יותר. המלצרית לא הצליחה להסביר את זה. אחרי פעמיים של נפילות כאלו (אחרי שנים שאנחנו אוכלים שם קבוע) לא נחזור יותר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 19 ביקורות
מומלץ
4.5
27/04/15

היינו ארבעה סועדים. הגענו בשביל הסושי שהיה מעולה. הגענו למסקנה שעדיף להזמין רולים בודדים ולא קומבינציה, יוצא יותר זול וגם יש יותר כמות (8 מול 4). כמו כן אפשרות הבחירה גדולה יותר (לא... ניתן להחליף רול מתוך הקומבינציה). כמו כן הזמנו סלט חלומי שהיה ענק וממש טעים, קצת יקר אבל שווה... בסוף הארוחה הזמנו פורטיפולים שהיו מענגים בצורה בלתי רגילה והספיקו בדיוק לארבעתנו.... מומלץ מאוד חברים...

עוד פרטים
הוספת תגובה