נגישות
נגישות

ג'ויה איטליאנה תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

ברכה - תמונה
ברכה מבקר מתחיל
אווירה נעימה
4.0
02/04/12

אוכל מצויין שירות חינני ואדיב אווריה נעימה ואטלקית במיוחד מומלץ בחום לאוהבי האוכל האיטלקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sari.sha - תמונה
sari.sha 2 ביקורות
מדהים מדהים מדהים!
4.8
24/03/12

אתמול ביקרתי במסעדה עם בן זוגי והיה פשוט מקסים. נתחיל מזה שהזמנתי שולחן דרך האתר REST והתחשבו במיקום השולחן שביקשתי. המלצרית הייתה מקסימה ואדיבה. המלצרית סיפרה על מנת שף שלא כתובה... בתפריט והחלטנו לנסות . ניוקי עם כבד עוף וערמונים. זאת הייתה המנה הכי טעימה שאכלתי מזה שנים! הערמונים עשויים מדהים ! הכבד בדיוק במידה הנכונה והמנה מספיק גדולה ומשביעה. במהלך הארוחה קיבלנו פינוקים כמו גרניטה למונצ'לו ויין איטלקי חם. לקינוח הזמנו מוס שוקולד לבן עם בננות מקורמלות ובצק פילו - ממש ממש ממש טעים!. לסיכום , הרבה זמן לא נהינתי כל כך במסעדה והמחיר שפוי ביחס לאיכות המנות . מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן דרורי - תמונה
אורן דרורי 2 ביקורות
נו ג'ויה בביקור האחרון
2.3
16/02/12

מסעדות איטלקיות בארץ יש בשפע. טובות כנראה אין הרבה. ג'ויה ברמת החייל רק מתחפשת לטובה. בביקור האחרון : למעלה מחצי שעה מחפשים למנת הפסטה (המסעדה חצי ריקה). מאחר והזמנו פסטה מחיטה מלאה ולא... נשאר להם הרבה אזי קיבלנו מנת פסטה עם מספר קטן של ספגטי והרבה עגבניות חתוכות ליצירת נפח למנה. מעט מביש למסעדה איטלקית ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של אור לוי
אור לוי
05/04/2012
ברצוני להודות לך תגובתך, צר לי לשמוע כי התאכזבת אנו מקפידים על איכות מוצר ואין לנו בעיה בחיטה מלאה. אשמח לקבל ממך יותר פרטים, מוריאל סברוב, מנהלת הרשת 0547756710
Dror Edri - תמונה
Dror Edri מבקר מתחיל
יקרה ביחס לגודל המנות ואיכות החומרים
2.8
22/01/12

ישבנו 4 זוגות לאכול. המנות נהדרות אך קטנות ביחס למחירן. סלו הבית מצוין אך 44ש"ח עבור כמה פיסות של חסה 4 פרוסות גבינה (שנטען שזה פקורינו-יהיו שיחלקו על כך) וחצי אבוקדו נראה לי מעט מוגזם.... הפיצה "סופיה לורן הייתה טעימה" אך כמו הפוקצ'ה שהגישו לנו הייתה שרופה מעט (את הפוקצ'ה החזרנו בפיצה הרגשנו לא נעים להחזיר). שאחר החברים בשולחן נהנו מאוד מהמנות שלהם (טורטליני ערמונים, אינבולטיני חצילים) אך גם הם התלוננו על הכמות ביחס למחיר 65ש"ח ל6 יח' של טורטליני זה מוגזם! אשתי ואני מקפידים מדי שנה לחגוג את היום שבו הכרנו בג'ויה כנראה שהשנה נחפש מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
benny - תמונה
benny 6 ביקורות
לא חסרות מסעדות ברמת החייל
1.8
12/11/11

נכנסנו למסעדה ללא בדיקה מקדמית באתר . אילו היינו בודקים , לא היינו מגיעים לשם .השירות קר עד אנטיפטי . המנות הגיעו לאחר זמן רב . מנות הפסטה קטנות , כאילו דוגמיות . נקניקיות הטלה יבשות... מידי ומלוחות מידי . שילמנו והלכנו . פיצוי לא היה משנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitsan Machnai-German - תמונה
Nitsan Machnai-German 2 ביקורות
לא להתקרב - מתחיל בשירות ונגמר באוכל.
2.0
11/11/11

היינו אתמול בערב 8 חברים טובים שנפגשים מידיי כמה חודשים לארוחה ... לצערי אתמול בחרנו בג'ויה - איזו נפילה, מההתחלה ועד הסוף. התחיל במנות אשר סירבו לצאת....המנה הראשונה שיצאה היתה אחרי 45... דק' - ואנחנו מדברים על פסטה,סלט,פיצה...שום דבר מסובך או מורכב. והמשיך בכך שחלקינו סיימו לאכול עוד בטרם הגיעו שאר המנות של כולם לשולחן, מה שעיצבן מאוד. אחת המנות שהומלצה על ידי המלצר - היתה המלצה לא נכונה , הוא התבלבל בהמלצה ולכן הגיע מנה עם מעט בשר והרבה פסטה במקום מנה אחרת בתפריט שהיתה אמורה להיות. אז נאלצנו להחליף את המנה , ושב המתנה בלתי נגמרת... לצערי לא ראה לנכון מנהל המשמרת לפצות את השולחן, אז די דרשנו את זה, וכמובן קינוח 1 על 8 אנשים זה די מגוחך, אז קיבלו גם שתיה חמה על החשבון ,מה ששוב המלצר המטעה הסביר שבדיק נגמרה הנענע (איזה מקום מרשה לעצמו שמשהו יגמר במטבח ביום חמישי בערב) ולאחר שקיבלנו את השתיה החמה התחילו לצאת לשולחנות אחרים תה עם נענע ,דבר שהיה כבר כל כך מעצבן ,שכבר לא ידענו מה לעשות....בסופו של דבר אחרי 4 בקשות הצלחנו לקבל את החשבון, אך כמובן שהוא כלל בתוכו חלק מהשתיה החמה , ושוב המתנה עד שמישהו יטרח להגיע ולתקן,מה שלא קרה אז נאלצנו לקום ולרדוף אחרי מנהל המשמרת..ולהסביר את הטעות...בשלב זה המלצר הפסיק להגיע אלינו ופשוט מצאנו את עצמינו מחכים בלי סוף. מתבאסים שבחרנו במקום זה ,במקום להתפנק באחת מעשרות המסעדות שיש באיוזר רמת החייל. ופשוט לא האמנו שישבנו במשך 3 שעות על מנת פסטה....ורוב הזמן פשוט המתנו למנת , שלצעיר גם לא היו טעימות במיוחד, או ליחס מהמלצר המטעה. ולסיכום - בדרך כלל אני לא כותבת ביקורות שליליות...יותר כיף לפרגן מאשר לקטול, אך במקרה הזה , החלטתי שעדיף לספר את ה"סיוט" שעברנו אתמול ואלי יקרו שני דברים - 1 המקום יסיק מסקנות 2 - אנשים יבינו לאן הם מגיעים יחליטו מתוך ידיעה אם להגיע לשם א לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.6
11/10/11

הפסטה שהזמנו הייתה מצוינת וגם בגודל הנכון, אבל הצטערנו שלא היה כתוב בתפריט שהקלצונה הוא למעשה פיתה עם שוקולד וגבינה שעליה שילמנו 49 שקלים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/09/11

אזהרה!!!!!!!!!!!!! המנות לא משקפות את מה שכתוב בתפריט. הזמנו מנה ראשונה "בורסקיטת עגבניות" עם תיאור "מפוצץ" וקיבלנו 2 חתיכות קטנות מאוד (רבע פרוסת לחם) של צנים עם פרוסת עגבניה מעל.המנות... פסטה שהזמנו היו מאכזבות מאוד, קטנות, לא משביעות וטעמן סביר מינוס ואף יקרות.כשפנינו למלצר בעיניין הוא הציע לפצות אותנו בכוס תה.כמה מגוחך למסעדה שכביכול מכבדת את עצמה להציע אוכל דל, לא מספק ועוד יותר מקומם פיצוי עלוב!!!!!!התאכזבנו, שילמנו והלכנו.לסיכום- לא שווה את הכסף והזמן!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
linush5 - תמונה
linush5 מבקר מתחיל
1.0
13/08/11

אני ובן זוגי הגענו למסעדה בשעה 22:00 למסעדה והזמנו שתי מנות של פסטותהבן זוג שלי טעם את הפסטה ופשוט נגעל ממנה לא היה טעם למנה פשוט השאיר צלחת מלא של פסטה על השולחןהפסטה שלי הייתה יותר... נורמלית משלו אבל גם לא באמת פסטה שמצפים לאכול במסעדה כזאת לא שווה את הכסף המנות האלההשירות היה גרוע מאוד המלצר אפילו לא שאל עם היה משהו לא בסדר ולמה לא אכלנו פשוט שילמנו והלכנו יותר בחיים לא נגיע למסעדה ולא נמליץ אליה לאף אחדתזהרו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מסעדה גרוע ביותר עם אוכל גרוע ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv Stainberg - תמונה
Yaniv Stainberg 5 ביקורות
4.0
07/08/11

מסעדה מצוינת. אוכל טעים. מנות מכובדות. שרות ערני ויעיל. שאו ברכה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה