נגישות
נגישות

פרנג'ליקו - Frangelico ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על פרנג'ליקו

Modest - תמונה
Modest 20 ביקורות
מקום תוב
4.5
12/05/15

ישבתי עם משפחה שלי במסעדה שתינו בירה ואחלנו קינוח המקום סבבה משתלם ביותר מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZAP - תמונה
ZAP 2 ביקורות
שירות בסניף מושבה גרמנית
2.5
08/02/15

ביום שישי רצינו לחגוג יומי הולדת של משפחה ונפלנו על שירות המזלזל . 20 דק' חיכינו לתפריט, שתייה הגיעה רק אחרי תזכורת בעוד 30 דק', אוכל הגיע תוך שעה אחרי הזמנה בשתי תזכורות למלצר. זה... ביקור שלי אחרון בסניף ויכול להיות גם ברשת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מוצלח
4.0
07/02/14

היתי כמה פעמים מאז שנפתחה, בכמה עסקיות וגם בערב. המסעדה מתפקדת יפה האוכל טוב בגדול במיוחד הסושי ומרק תירס מעולה אך מנות הנודלס בייחוד המנת נודלס עם הפילה בקר בטמעי אבקת מרק עוף ובטעמים... לא טובים. ככלל הנודלסים בכל סניפי פרנגליקו ידעו ימים טובים יותר בעברם.. השירותים צריכים תחזוקה שוטפת יותר אך סך הכל מסעדה נחמדה מאוד לעסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
פרנג'ליקו מושבה גרמנית
2.3
01/02/14

היינו לפני כחודש. השירות היה איטי ומסורבל. לקח הרבה זמן עד שדברים הגיעו. אבל הרבה זמן. ובסוף פיצו אותנו כולה באספרסו מעפן. המנה של פאד תאי עוף הייתה ממש חסרת טעם. הסושי היה קטן. סניף לא... משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
טעים
4.5
03/11/13

סעדנו 2 בעסקית צהריים והזמנו קומבינציות הוסומקי- סושי צר עם מילויים שונים, המועדף עליי בפרנגליקו ונעים לאכילה. הסושי היה טעים איכותי וטרי, המנות הגיעו מהר והמקום היה נקי עם שירות טוב... וסבלני. יש לדאוג יותר לנראות השירותים. בסך הכל- אחלה מקום עם אוכל טוב. גם שאר המנות נראו טעימות ועשירות. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה