נגישות
נגישות

פרנג'ליקו - Frangelico ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על פרנג'ליקו

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
17/02/19

הזמנתי את הקומבינציה הגדולה של 150 שח היה בסדר אבל רמת הסושי לא הייתה זהה בכולם. הקונוס עם האורז מיותר לדעתי. מחיר לא זול ולא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 5 ביקורות
הגיע הזמן להתעדכן ולרענן את התפריט פרנג'ליקו אנחנו כבר לא בשנות ה80
1.5
09/12/18

הגענו אמש זוג עם שני ילדים מתל אביב במסגרת ה"חג של החגים" לאזור הזמנו: גיוזה,כנפים,אורז מוקפץ ושתי מנות ילדים (נודלס ושניצל) חיכינו חצי שעה למנה-האוירה היתה נחמדה בהתאם לחג מסביב הגיעה... מנת אורז מאיכות ירודה (עם חלקי בשר לא ניתנים לזיהוי ורוטב אנמי) נודלס הילדה היה מתוק ברמה של קינוח (ללא ירקות או אלמנט מזין-בכל זאת ילדים) כמובן לא נאכל השניצל כלל חלקים סחוסיים רבים ובלתי אכילים המלצרים אפילו לא התיחסו או שאלו בשום שלב אם אנחנו מרוצים- מנות ברמה שלא נתקלתי בהן כבר שנים בישראל ואף לא במסעדות סיניות זולות בקניונים.... מנת הגלידה לקינוח נשכחה (חלק מארוחת הילדים) וששאלנו מה יש ענתה המלצרית "רק וניל" כאילו לצאת ידי חובה בקיצור- הגיע הזמן להתעדכן ולרענן את התפריט פרנג'ליקו אנחנו כבר לא בשנות ה80

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 10 ביקורות
מקום לסושי זריז
3.8
13/07/18

הזמנתי משלוח, סושי צמחוני עם בטטה ואבוקדו, חתוך דק . הרולים קטנים, אך מנה מורכבת מ16 יח'. האוכל טעים, המשלוח הגיע בזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi מבקר מתחיל
ערב מבוזבז
2.0
21/08/16

הגענו במוצאי שבת המסעדה הייתה חצי מלאה. רצינו להזמין מנה עם טופו נאמר לנו שאין טופו. הזמנו חמוצים יפניים אחרי רבע שעה מגיע המלצר והודיע לנו שאין גם חמוצים יפניים. ששאלנו כמה זמן יקח... למנה לצאת נאמר לנו 40 דקות. אחרי זמן רב יצאה המנה שהזמנו, לא אכילה בעליל. בקשנו לבטל הכל וללכת אבל אמרו לנו שיוציאו לנו מנה אחרת. שאלו אותנו אם אנחנו רוצים פאד טאי ואמרנו שלא, אז המליצו לנו על מנה ששמה "מנה מנצחת" אחרי כמה זמן הוציאו לנו פאד טאי. פה נשברנו, אחרי יותר משעה שאנחנו מחכים פשוט בטלנו הכל קמנו והלכנו. בקיצור לא מתקרבים לשם יותר בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
מקום נוח מאוד לישיבה עם המשפחה
4.5
01/05/16

ישבנו עם המשפחה לארוחת צהריים. המנות ענקיות ומשביעות כל אחת בפני עצמה גם כשמגיעים מאוד רעבים. הזמנו נודלס, סושי שונים ושניצל עם צ'יפס וכל האוכל היה עשוי בצורה מצוינת. השירות היה מעולה,... הביאו לנו כל מה שביקשנו יחסית בזמן (למרות שהמנות העיקריות לא יצאו ביחד), ופינו את השולחן מצלחות מיותרות כשהיה צריך. הדבר היחיד שהפריע שם היה המוזיקה החזקה מידי, אבל כשביקשנו הם החלישו ואפילו החליפו למוזיקה רגועה יותר. היה מאוד נוח אפילו עם תינוקת, ונעים מאוד לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרין - תמונה
קרין 2 ביקורות
נחמד לא מדהים אך טוב
4.0
01/04/16

היינו שם 3 אנשים לקחנו 2 סושי ו2 מנות גדולות שהראשונה הייתה מדהימה, אבל השנייה פחות האוכל בסופו של דבר טעים השירות טוב ומנות די נדיבות. אהבתי את העיצוב וצורת ההגשה של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 3 ביקורות
הפוטנציאל אדיר
2.8
03/11/15

ביקרנו במסעדה פעם שניה החודש. חזרנו בזכות האוכל והשירות. לשמחתנו האוכל נשאר טעים אבל השירות... פשוט עצוב. התחושה העיקרית שלנו היתה שאנחנו מפריעים לאנשי הצוות לנהל את חיי החברה שלהם.... רובם היו עסוקים במשהו בירכתי המסעדה ועל מנת לקבל תשומת לב היה צריך לגשת אליהם (כמעט מכל שולחן היה מישהו שניגש אליהם על מנת לקבל שירות). ובנוסף - היה נחמד אילו היו מחדשים את התפריטים (ההרגשה היא שיש צורך להשתשמש במגבונים המחולקים במסעדה, אחרי שמעיינים בהם...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali - תמונה
Mali 2 ביקורות
התשלום לא כולל שירות
1.3
24/10/15

סניף גרוע.. הזמנתי לשתות, קיבלתי כוס מטונפת, ביקשתי להחליף 3 פעמים משלוש מלצרים שונים, לאחר 40 דק שזה לא הגיע הלכתי לבר בעצמי וביקשתי כוס, לא רק זה כשהמלצר הגיע עם הכוס סוף סוף הוא כם... טרח להטיח אותה בשולחן בהפגנתיות שלא לצורך כמו המנה שהזמנתי בתיאורה המוצלח ביותר של המלצרית "ווג'י משהו" חוויית שירות לא נעימה להחריד וכשהסתיימה לה סוף סוף החוויה הזאת המלצרית ללא בושה מציינת שהתשלום לא כולל שירות?! איזה שירות בדיוק?!?! הורדתם את החשק ואין שום סיכוי שאני חוזרת לאכול בסניפים שלכם ובמיוחד לא בסניף מושבה גרמנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
פרנג'ליקו במושבה הגרמנית
4.0
18/08/15

הגענו ביום שישי בשעות הערב המוקדמות כשהמקום היה עדיין ריק. יחסית למיקום האטרקטיבי, המסעדה הייתה ברמה ולא מלכודת תיירים כמו חלק מהמקומות האחרים ברחוב הזה. הסושי היה טעים והוגש בצורה יפה... ואסטתית. המוסיקה הייתה מאוד רועשת בהתחלה אך מאחר שהיינו בין הסועדים הבודדים באותה שעה, הנמיכו אותה לבקשתנו. סה"כ היינו מרוצים ונשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
LoveSummer - תמונה
LoveSummer 2 ביקורות
נחמד
4.5
11/07/15

הגעתי למסעדה, היתה עמדת מארחת אבל ללא מארחת אז נכנסתי עצמאית למסעדה . כאשר התיישבתי המלצר ראה אותי ויצא החוצה על מנת להביא לי תפריט (מוזר מאוד, תפריטים צריכים להיות גם בתוך המסעדה...)... הוא המליץ לי על המנות העסקיות ולאחר מס' דקות החלטתי והזמנתי. המנות הגיעו ממש מהר, האגרול היה מעולה כמו שביקשתי אבל הסושי היה די קטן. לאחר מכן הייתי בשירותים, עיצוב מדהים והיה שם ממש נקי כמו בבית. לבסוף חזרתי וביקשתי חשבון, המחיר היה סביר ביותר (בשביל עסקית) והשירות באמת היה ברמה. בסך הכל באמת שבעתי אך המנות היו קטנות, וכנראה שאחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה