נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/04/10

הפעם חזרנו בהרכב של 28 איש כדי לחגוג לאמי יומולדת יובל. היה פשוט מעולה! זה כולל את הארגון המתוקתק, עיצוב מקסים של השולחן, אוכל מדהים ושירות עם ראש גדול של שני מלצרים מקסימים שהיו צמודים... אלינו לאורך כל הערב. יוני, מנהל המקום, מאוד אדיב והכל קויים כפי שהובטח, בלי שום בעיות! השתמשנו בפלזמה שבחדר כדי לשדר את שרצינו והיה מאוד מרגש! לאירוע מושלם בלי דאגות - זה המקום!!! יוני, תודה רבה מכל הלב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilia Spivak - תמונה
Ilia Spivak 9 ביקורות
4.3
10/04/10

מקום מקסים, אווירה נינוחה, מלצרים מקצועיים, אוכל מאוד טעים במחירים סבירים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/03/10

הייתי במסעדת איזבלה בר כמה פעמים וכול פעם הופתעתי מחדש האוכל והשירות והאווירה היה פשוט נפלאה.... נהנתי מכול רגע..... אני ממליצה בחום על המסעדה.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon מבקר מתחיל
4.0
22/03/10

תלכו תאכלו ותהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/02/10

בשבת 6 בפברואר חגגנו ארוע משפחתי. היה נפלא. קבלנו יחס מעולה, אוכל ערב לחך (גם לצמחונים שביננו).כל בקשותינו מולאו במלואן ואף יותר. המקום מקסים, בתוך ומחוץ לעיר. קבלנו תגובות חמות... מהמשפחה. תודה לכל הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/02/10

אני ערכתי אירוע ל180 איש והיה מוצלח ביותר המלצרים מקפידים על גישה נכונה ופנייה מכובדת ללקוח. האוכל היה מושלם.... הסטייקים..!!!! ואווו!!! התרשמתי מאוד וכך גם האורחים שבאו לארוע!!! המנהל... אלי הדדי התייחס אלינו בחום. המקום נעים ונוח ונותן אוירה של בית. המלצרים מתנהגים ללקוחות בכבוד רב ונותנים אוירה חמה והרגשה כמו בבית.... האוכל היה תענוג!!!! ואני ממליצה מאוד על המסעדה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 4 ביקורות
4.7
13/02/10

ביקרתי לפני כמה ימים במסעת איזבלה בר והכול היה פשוט מושלם!!! האווירה היתה נעימה השירות היה מפנק האוכל היה פשוט מצוין!!! אין מילים לתאר את הטעם המושלם של האוכל!!!! הכול היה פשוט מושלם... ואני ממליצה בחום על המסעדה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בלה - תמונה
בלה 2 ביקורות
1.3
06/02/10

,5.2.10,בשעה 15.30 . מקום נעים וידידותי . הפרגיות,הסלמון והקבבונים טעימות.2 מנות איטריקוט היו מתחת לכל ביקורת, לא אכילות,כנראה"פרה זקנה".מאד חבל בהתחשב שיש צורך להוסיף למנה זאת 10... ש.מעבר למחיר העיסקית. בנוסף היינו 6 אנשים והמנות הראשונות,שנקראות אנטיפסטי,לא הוגשו בכמות מספיקה ל 6 אנשים ויצר אצלנו תחושה לא נעימה שצריך בכל פעם לקרוא למלצר. היה לידנו שולחן ארוך מאד שחגגו שם.....בהחלט לא נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
vl  - תמונה
vl 6 ביקורות
4.0
06/02/10

מקום מאוד איכותי וסטיילי, המלצריות היו ממש מקצועניות והאוכל הוגש בזמן והיה טעים מאוד. בעלי המסעדה הגדילו ראש והוסיפו לנו שולחנות מיד כדי שיהיה לנו נעים כשבאו יותר אנשים משציפינו (היינו... כ-20 איש). המחירים מעולים (למרות שזה נמצא במקום מרכזי ויוקרתי בכרמל). שווה לקפוץ לערב איכותי לאחר הצגה טובה (קרוב לאודיטוריום).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/01/10

לפני כמה ימים חגגנו באיזבלה בר יום הולדת 70 לאבא שלי. היינו כ- 50 איש וכולם ממש נהנו, גם המבוגרים וגם הילדים. האוכל היה מצוין, המלצריות היו נחמדות, הייתה אווירה טובה מאווד ויצא ממש לא... יקר. נחזור לשם בשמחה לחגוג את הארועים הבאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה