נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
19/10/09

היום בערב יצאנו לבדוק את איזבלה בר "החדשה" (הבנו כי המקום עבר שינויים ) לאחר ששמענו ממספר חברים כי מומלץ להגיע לראות ולטעום. היה מצוין- אוכל מעניין ומדויק, מנות נדיבות ומחירים סבירים... בהחלט, בניגוד למקומות אחרים בעיר!! השירות אדיב ומקצועי וקיים מגוון יינות עצום במחירים זולים בטירוףףף. בקיצור מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zehava - תמונה
Zehava 4 ביקורות
4.0
18/10/09

אכלנו 11 איש באיזבלה בר ביום שבת בצהריים ונהננו מכל ביס, היה טעים המון אוכל ומחיר מאוד סביר - ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/10/09

היום הלכנו לשם בעקבות המלצות רבות אך התאכזבנו מאוד: אוכל לא טעים,פיצה לילדים היתה שרופה ולא נינתת לאכילה,מנות קנטנות במחיר גדול, מלצרית כל הזמן מיהרה. תיכננו ארוחה רגוע, נעימה, לא הינו... מוגבלים בזמן ,אך הספיקה לנו בקושי שעה לגמור את " המנות" ולהסתלק משם מכיוון שאוכל ,שירות ואוירה הרסו את כל החשק להשאר. לא נחזור לשם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 3 ביקורות
4.7
15/10/09

השבוע חגגנו בארוחת ערב משפחתית את יום ההולדת שלי. שמענו מחברים על איזבלה בר והחלטנו לנסות. היה פשוט מדהים האוכל האווירה המוזיקה השקטה והשירות היו פשוט מפנקים ומדהימים והקינוחים היו סוף.... אז היינו חייבים לציין את זה שכולם ידעו תודה לכם צוות איזבלה בר היה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל ורויטל - תמונה
יובל ורויטל 2 ביקורות
2.4
08/10/09

באנו אל המסעדה מלאים ציפיה לנוכח ריבוי ההמלצות החיוביות מהאתר, והתאכזבנו לגלות כי רובן אינן קרובות לאמת כלל. המזטים היו "עייפים", חסרי טעם ולא טריים, הלחם שהוגש היה קר ויבש, הסלמון היה... מלוח, והייתה מלצרית אחת בלבד על כל החצר, כך שהשירות היה איטי מאוד (שלא באשמתה). פנה ברוטב עגבניות וזיתים פיקנטי לא הכיל זיתים כלל. מזל שהקלמרים היו טעימים, ושהמחיר היה סביר, אבל למקום הזה לא נחזור לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי מבקר מתחיל
5.0
21/09/09

פשוט מושלם! ישבנו במרפסת המטופחת, התפנקנו בארוחה על טהרת פירות הים, זכורהלי במיוחד המנת שרימפס ביין לבן חמאה ושום (שהייתה גדולה וממש לא יקרה!) והמנה של הריזוטו פירות ים ברוטב רוזה.... השילוב המושלם בין שירות מקצועני ואכפתי, אוכל נהדר ומחיריםטובים, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aaa - תמונה
aaa 5 ביקורות
2.7
05/09/09

הגענו למסעדה לאחר שהזמנו מקום מראש. ההזמנה לא נרשמה ולא התכוננו לבואנו. הושיבו אותנו בשולחן מרוחק בקומה שניה. לקחו הזמנה מיד. המתנו שעה וחצי להזמנה(!) לאחר שפנינו והערנו את תשומת לב... המלצרית והמנהל מספר פעמים ללא תגובה הולמת, התייאשנו והלכנו. המלצרית רדפה אחרינו ברחוב והתחננה שנחזור. פחדנו שאולי יפטרו אותה בגללנו וחזרנו. רצינו לחגוג יום הולדת וקבלנו מפח נפש. האוכל היה טעים אבל הטעם היה מר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/08/09

הייתי שם כמה פעמים והאוכל היה פשוט מעולה והשרות היה מצויין ואני מאוד נהנתי ואני ממליצה בחום על המסעדה הזאת(:(:(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
24/08/09

ב21.8.09 חגגנו בת מצווה בחצר איזבלה בר . הארוע היה פשוט מושלם , החל מהתכנון והארגון בו יוני (המנהל) היה קשוב לכל בקשותנו , האוכל המעולה, המלצרים המקסימים וחוסיין בראשם והחצר היפיפיה, ... ובקיצור :פשוט מושלם ! תודה לכל הצוות הנפלא וניפגש באירוע הבא .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/08/09

ברצוננו להביע את הערכתנו העמוקה להנהלה וצוות העובדים בארגון והפקת בת המצווה שנערכה בגני איזבלה בר ב7-09. נגע לליבנו השירות המסור והדאגה לפרטים הקטנים ביותר מרגע הזמנת הארוע דבר אשר הקל... עלינו במידה רבה. כמו כן תגובות המוזמנים גרמו לנו עונג וסיפוק רב על שבחרנו בכם. האוכל הטעים והאווירה הנהדרת יצרו ערב קסום שלא נשכח. כל שנאחל עלו והצליחו. משפחת אלימלך

עוד פרטים
הוספת תגובה