נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

 - תמונה
17 ביקורות
1.7
30/08/10

מקום מפגש ותו לא , מנות ברמה בסיסית ביותר , מנות הפסטה אינן ראויות. המקום דורש רענון בתפריט במטבח ובכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
גליה - תמונה
גליה מבקר מתחיל
3.3
26/08/10

חגגנו יומולדת. לא נשארו דגים בכלל (19:30 בערב - לא ממש סוף היום) והריזוטו לא היה משהו. בסה"כ - היה נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתר - תמונה
אסתר מבקר מתחיל
4.0
09/08/10

המלצריות היו אדישות, בלי התייחסות. פינו את הצלחות, שחלקן היו עם אוכל עליהן, ולא שאלו אם סיימנו. הן נעלמו מהשטח ולא התעניינו אם אנחנו זקוקים למשהו. כשביקשנו את החשבון, שכחו להביא ונאלצנו... לבקש פעם השנייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה 3 ביקורות
4.7
07/08/10

חגגנו היום יום הולדת ל_13 אנשים ומאוד נהננו. המנות העיקריות היו טובות וגם הקינוחים. השרות אדיב ומקצועי. מה שהפריע לי שמנת הפתיחה סלטי אנטיפסטי היתה בכמות מאוד מצומצמת ונאלצתי לבקש תוספת... של סלטים מה שנתן לי הרגשה לא נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/07/10

חגגנו אתמול את הבר מצווה של הבן שלי. המקום פנטסטי , שרות נדיב וטוב, תודה מיוחדת ליוני, אשר נתן שרות מעל ומעבר, הכל בנועם וטוב לב. אני מאוד ממליץ על המסעדה גם לאירועים קטנים וגם כמקום... לארוחה עם חברים או לפגישה רומנטית. תודה רבה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/06/10

ביליתי עם בעלי במסעדה וממש נהנינו מהכל! הארוחה היתה מדהימה, מבחר יינות עשיר ומפנק. קינוח מדהים ומעודן. המקום פסטורלי - כאילו עזבנו לרגע את עולמנו ונשוב בעוד שעתיים שלוש.... ולסיום,... השירות - המלצרית דאגה לנו בנועם, בסבלנות ובחיוך. ויוני, כזו דאגה ופינוק לא סבבו אותנו בשום מסעדה. אני שמחה שיש לי הזדמנות להודות לכם כאן, שוב. כי באמת באמת נהניתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 4 ביקורות
4.7
05/06/10

אני ומשפחתי היינו במסעדה והיה פשוט מדהים!!! האוכל האווירה והמלצרים פשוט היה מדהים!!! נתנו לנו כול מה שביקשנו ופינקו אותנו בהכול אנחנו בטוח נחזור למקום הזה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella 13 ביקורות
4.7
17/05/10

חגגנו השבוע מסיבת בר מצוה לבני. השירות שקיבלנו לפני ובמהלך האירוע היה מקצועי ומעולה. תודה לחוסיין שתרם לנו מנסיונו הרב ונענה לכל דרישותינו, ואף מעבר לזה. כל האורחים החמיאו על האוכל... והמראה של המקום (היה מאוד נעים למרות שחגגנו בצהרי יום שרבי). הפרגיות והדגים היו מעולים, וכך גם הקינוחים. באמת תענוג !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/05/10

אתמול חגגנו את בת המצווה של בתי באיזבלה בר. כל ההתקשרות (עם חוסיין, מאנשי המקום) לפני הזמנת המקום נעשתה באוירה נעימה, מסבירת פנים וראיתי שיש לנו עסק עם "בני אדם". ביום עצמו הגענו 50 איש... הישר מטיול, באיחור של שעה וחצי !!! (אמנם תוך הודעה מראש). למרות האיחור (ולמרות שתוכנן עוד אירוע אחרינו) נתקבלנו בסבר פנים יפות, בלי לחץ, בלי נסיון לזרז אותנו לסיים את הארוחה. נהנינו מאוד ובטוח שנשוב. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע - תמונה
נטע 8 ביקורות
2.0
30/04/10

אני ועוד חברה הזמנו פסטה פסטו עם שרימפס. קיבלנו מנה שוחה בשמן עם 5 שרימפסים בלבד. פנינו למלצרית, היא בדקה ואמרה שככה המנה. שזאת מנת פסטה ולא מנת שרימפס. בהמשך גילינו שאחד מהקבוצה שלנו... שאל לפני ואמרו לו שיהיו 6 שרימפסים והוא קיבל 6. כששאלנו את המלצרית היא לא ממש הגיבה והלכה. לפחות היינו צריכים לקבל תגובה כלשהי מהאחראי וכמות של 5 או 6 שרימפסים במנה עיקרית זאת כמות מצחיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה