נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

אריאל - תמונה
אריאל 4 ביקורות
3.7
20/03/11

מסעדה מאוד נעימה. היינו חמישה, כולל ילד בן 3. הזמנו חזה אווז בחרדל (מעולה) וקלאמרי צרוב (אני מעדיף את הקלאמרי ברוטב איולי) למנה ראשונה ריזוטו פירות ים (פנטסטי) וריזוטו עגל (בפעם הקודמת... היה יותר טוב) למנה עיקרית. המנות היו טעימות, כרגיל. מנות ראשונות יחסית גדולות, מחיר הוגן. בימים שאינם שבת גם יש עסקית מצוינת. בקיצור, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה 11 ביקורות
4.7
13/03/11

הישיבה קצת צפופה, האוכל טעים מאוד, מעוצב, שירות מהיר ומפנק. זו לא הפעם הראשונה במסעדת איזבלה ונשוב לבקר בה בכל הזדמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
02/03/11

זה היה אמורה להיות חגיגת יום ההולדת שתזכר לשנים.......והיא תזכר !!! היא תזכר בזכות "השירות" לא אכפתי ולא מקצועי, והנה בא האוכל !! המלצה שלי לקחת את השף ולשים אותו במק דונלדס' לשבוע... ואולי שם הוא ילמד לבשל, כי הסטייק אנטריקות שאכלתי כמו חלום בלהות. בקיצור, לפני שבאים אליכם צריך לאכול טוב בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rina - תמונה
rina מבקר מתחיל
4.0
09/02/11

ביום שישי בצהריים חגגנו לאבי מסיבת יום הולדת 90! חגיגה באוירה חברית/משפחתית אינטימית שהתאפשרה הודות ליחס החם והטיפול המקצועי של צוות איזבלה בר! החל מבעלי המקום השף (ים) והמלצריות... האדיבות הקשובות והחרוצות! תרומתכם להצלחת הארוע תבורך ובטוחה שדרככם ויחסכם ללקוחות רק תתרום להצלחתכם! תודה רבה מיוחדת לחוסיין

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
1.7
29/01/11

מנות הפתיחה מעטות ומאכזבות. המנות העיקריות היו טעימות וכנ"ל גם הקינוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
15/01/11

אני ומשפחתי אכלנו ואשרות היה נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/01/11

אני ומישפחתי הזמנו מקומות לארוחת ערב .קיבלו אותנו בצורה נעימה ומכובדת השירות היה מקצועי האוכל היה מעולה!!!! בסך הכל כל הכבוד על היחס והאוכל היה נעים וטעים!!!!!!!! להיתראות בפעם הבאה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רביבי - תמונה
רביבי מבקר מתחיל
2.3
08/01/11

בעקבות ההמלצות באתר הזמנו מקומות ל 10 אנשים.... כאשר הגענו קיבלנו שולחן במרפסת הסגורה מקום מאוד צר וקטן כאשר לא ניתן לראות את השולחן ממקום עומדם של המלצרים, כמובן שהיינו צריכים לקום... ולקרוא למלצרית. הוגשו לנו 2 צלחות מרק עם דוגמית מרק (כף המרק לא כוסתה במרק בעת הנחתה בצלחת) ולבסוף הגדילו לעשות במנה השלישית הוגש לי צלחת מרק אכן מלאה וגדושה .. אך בטעם מיים ולא כדוגמת הדוגמיות פשוט מים עם קצת צבע

עוד פרטים
הוספת תגובה
yana - תמונה
yana מבקר מתחיל
4.7
01/01/11

המסעדה הייתה ברמת על נהניינו מאוד , האוכל היה מצויין וטעים וגם השירות והמלצריות היו מעולות , בהחלט אנחנו נמליץ על המסעדה להרבה אנשים ...המשך דרך צלחה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/12/10

האוכל שהספקנו לאכול היה סביר למנות אטלקיות,האכזבה הקשה נבעה מהשירות ויחס בעלי המקום עקב מקרה לא נעים שקרה לנו. חתיכת זכוכית נשברה בפה של הבת הקטנה שלי ולמזלינו הצלחנו להוציא את הזכוכית... מפיה ללא פגיעה. לאכזבתינו בעל המקום לא לקח אחריות, לא התנצל ולא נתן תשובה שתרגיע אותנו כי מקרה כזה לא יחזור על עצמו בהמשך. בגישה כזו לא מנהלים עסק מסוג זה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה