נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

אופיר - תמונה
אופיר 13 ביקורות
בינוני מאוד
2.5
09/01/12

הגענו לארוחה זוגית במקום. חלק מהמנות מצוינות, וחלקן עצובות. היחס מהמלצר היה גרוע, הוא פשוט לא מעוניין לעבוד, וגישת האנטי והוכחת טמטום הינן שכיחות. ייאמר לזכותם שמבחר היינות מוצלח,... וניתן היה לקבל יין בכוס מכל בקבוק שנבחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi Ruso - תמונה
Avi Ruso מבקר מתחיל
הגענו 7 אנשים עם קופון
5.0
24/12/11

קראתי בקורת לפני שהגענו למסעדה על משפחה שהגיעה עם קופון ולא קיבלה יחס הגון אני רוצה פשוט לומר הצוות היה מיקצועי השירות היה מצוין האוכל מדהים כנל ואוירה אין מילים פשוט מדהים אנחנו עוד... נשוב ושוב תודה וחג שמח לכל הצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilia Spivak - תמונה
Ilia Spivak 9 ביקורות
לא משהו...
2.3
23/12/11

אני וחברתי הגענו לאכול ארוחת ערב במסעדה, לא כחלק ממבצע דילים או מבצעים דומים. באנו למסעדה בעקבות נסיון קודם מאוד מוצלח ומאחר ושנינו מאוד מחבבים את המקום. הזמנו רביולי 4 גבינות ומיקס... פירות ים. הרביולי שקיבלנו היה חציו קשה ולא מספיק מבושל, כאשר ביקשנו מאחד המלצרים לסיים לבשל אותו נתקלנו בגישה חשדנית ולא הכי סימפטית, הרביולי נלקח והוחזר לשולחננו אחרי 5 דקות בערך, עם הסבר מפורט לי ולחברתי כי רביולי בעצם אמור להיות קצת לא מבושל עם רמיזה שאנחנו לא מבינים שום דבר (גם אם זו האמת,ולטעמנו הרביולי היה לא מבושל, איני רואה מה היה הצורך "להעמיד אותנו במקום"). הרביולי שחזר היה די דומה , ככל הנראה אותה המנה, עם רביולי אחד נגוס בתוך הצלחת שלנו... מנת מיקס פירות הים - יקרה (כמעט 90 שקל) וקיבלנו בתמורה צלחת ענקית עם מספר זעום (מאוד מאוד) של שרימפסים וקלמרים. לקלמרים היה ריח וטעם מוזר, והרוטב של המנה היה על גבול הלא טרי. המלצרית הציעה לנו להחליף את המנה ולקחנו במקום זה סטייק פרגית בצ'ילי. שם יפה ל-2 חתיכות עוף, ברוטב לא טעים, עם "תוספת" של 2 חצאי תפו"א קטן. לאורך כל הערב הבעלים התלחשש עם המלצרים ובהה בנו כאילו אנחנו עושים בלאגן שלא בצדק. לסיכום, הוצאנו קרוב ל130 שקל (בלי קינוח) ויצאנו רעבים. הלכנו לאכול בבית קפה סמוך. נציין לטובה את היחס החם של המלצרית החמודה שליוותה אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomo Toporek - תמונה
Shlomo Toporek מבקר מתחיל
היחס והשרות
2.8
17/12/11

הייתי היום עם משפחתיבמסעדה אליה הגענו בעקבות מבצע הקופונים. צר לי מאד אבל הרגשנו התיחסות לאנשים סוג ב'.למרות שלא קיבלנו אתכל מה שהרבטח כל בקשה לתוספת לא נענתה וגם לא ניתנה התיחסות... לבקשה.אם בכוונת המבצע היא למשוך אנשים לברא למסעדה השרות והיחס וההתקמצנות תמנע מהם לחזור ולאכול במסעדה וזאת למרות שהאוכל היה טעים וטוב. אני ומשפחתי לא נחזור לשם יותר. שיהיה ברור לכול שבגלל השירות לא השארנו טיפ

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirsht - תמונה
amirsht 12 ביקורות
אכזבה גדולה מארוחה זוגית
2.0
11/12/11

התמונות, הביקורות והמחיר (דיל לארוחה זוגית שהיה באחד מאתרי הדילים) גרמו לי לנסות. מחיר הארוחה הזוגית לא היה גבוה, להפך, אבל רמת האוכל? האיכות? מאכזב. האנטריקוט שהזמנו בבקשה שיהיה וול... דון (Well Done) הגיע פשוט אדום כולו מבפנים, חי, אנחנו כאנשים סבלניים ותרבותיים בסה"כ ביקשנו שיתקנו וימשיכו את הכנתו ולתדהמתנו קיבלנו שוב פעם סטייק חי שקצת שרפו אותו מבחוץ. שילמתי את הכסף שמגיע להם כי איני אדם שהופך שולחנות, אמרתי להם שהם יכולים לקפל את השולחן למרות שבקושי אכלנו ממה שהביאו. הסלטים שהזמנו היו ברמה מאוד נמוכה ולא ברור איך מקום כזה שואף לגרום ללקוחות שלו לחזור. לא מומלץ, מאכזב מאוד ופשוט מקום ברמה בינונית ומטה, למי שמעדיף לחסוך כמה שקלים ולא להנות ממנות האוכל - -זה המקום בשבילו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/06/11

חבל מאד שלא הכרנו את המסעדה קודם, הופתעתי שבחיפה יש מסעדה ברמה גבוהה. בחודש אחרון אכלנו שם פעמיים והכול היה פשוט נהדר. כל המנות שהזמנו היו טעימות בלי יוצא מן הכלל. מאד מומלץ לעשות... אירוע במקום כל כך נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilia Spivak - תמונה
Ilia Spivak 9 ביקורות
4.3
05/06/11

ב- 3.6.2011 ערכנו ארוחה משפחתית, עם כ-35 מוזמנים בקומה השניה באיזבלה בר. האוכל החל מהמנות הראשונות והסלטים (אשר כלל רביולי, פירות ים, פטריות מוקרמות ועוד), דרך מנות עיקריות (בשרים... ודגים- סלמון, אנטריקוט ועוד) וכלה בקינוחים ושתיה חמה היה נהדר וטעים. כל מנה היתה מוצלחת בפני עצמה. השירות היה אדיב ומקצועי וכל בקשותינו נענו. האווירה במקום שקטה, שלווה, רגועה ויוקרתית. המלצרים לא דחקו באורחים לסיים את מנותיהם, והמנות הוגשו בנחת. וכל הנ"ל במחירים מאוד סבירים. ממליצים בחום (!!!) על איזבלה בר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
05/04/11

היה לנו אירוע, מסיבת אירוסין! היה מאוד כיף, השירות מאוד מקצועי וטוב. האווירה מאוד אינטימית ונעימה. האנשים מאוד נהנו באירוע, המקום עצמו מאוד יפה תודה רבה על הכול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/03/11

ביום שבת האחרון (26/3) חגגנו במסעדה את חגיגת בר המצווה לבננו. האירוע היה מוצלח ומרגש הרבה הודות לשירות האדיב, האוכל הנפלא והאווירה הנעימה ששררה במקום. מבטיחים לחזור ולערוך אירועים... משפחתיים נוספים במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/03/11

ב11 למרץ חגגנו בריתה בנוכחות 100 אורחים. ערכנו את החגיגה באוהל שהוקם בחצר לימים גשומים. המקום נראה נהדר השולחנות היו ערוכים יפה, האוכל היה לשביעות רצון אורחינו .לבקשתנו גם סידרו יפה... איזור קטן לילדים בתוך האוהל למשחק ויצירה במהלך האירוע. ראוי לציון לשבח צוות המלצרים האדיב והקשוב לצרכנו. ובעיקר מנהל האירוע חוסיין שדאג לכל פרט ופרט. המקום אידאלי לאירועים קטנים - חם מזמין ואיכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה