אכזבה.מנות קטנות אוכל אנמי מחיר יקר ביחס לתרומה.יצאנו רעבים
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
elonap147
2 ביקורות
אכזבה מנות קטנות יצאנו רעבים.
2.8
02/01/26
מחיר גבוה ביחס לתרומה.מנות ממש קטנות.יצאתי רעבה.הזמנתי כבד עם פירה.היו רק 4 חתיכות קטנות עם מלא בצל.מתאים למנת ילדים.אכזבה גדולה
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ofira90
מבקר מתחיל
סניף קריות
3.0
21/10/24
שלום הזמנו אוכל מפאט םיני קריות. שהגיע האוכל פתחתי את השקית וכל מנת הפסטה הייתה פזורה על השקית. שהתקשרנו למשלוחן של וולט הוא אמר שזה נארז בפאט ויני קריות ושנדבר איתם. דיברנו אחכ עם פאט... ויני קריות עם מנהלת המשמרת היא אמרה שהם ארזו כמו שצריך אבל יכול להיות שהמשלוחן לא נהג כמו שצריך ושזה אולי באשמתו. ציינה אותי "הרים גלגל" וכתוצאה מזה הפסטה נפתחת. ציפינו לקבל ארוחת כמו שצריך וזה לא קרה בכלל. כל אחד מאשים אחד את השני אס מי רשם באמת.בפעם הבאה שאתם מזמינים אוכל תבדקו את השקית והתוכן שלה מול המשלוחן למניעת בעיות . כרגע לא קיבלנו מנה נוספת היא. נזרקה וגם הכסף . מקווים לקבל פיצויי כלשהיא כמה שיותר מהר כי מנה כזו עולה בין 40 ל50 שקל וזה לא בסדר.מחכים לתשובה כרגע. כל אחדמאדים אחד את השני ואנחנו הלקוחות לא מקבלים פיצוי על מנה ששילמ ו עליה.
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
judlyner
2 ביקורות
מסעדה מעולה, שרות נעים,
5.0
19/10/21
מסעדה מעולה, שרות מהיר ואדיב, מומלץ מומלץ מומלץ.
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
שרון
162 ביקורות
משלוח מוצלח
5.0
19/09/21
זו פעם שניה שאנחנו מזמינים מפאט ויני משלוח, פעם קודמת הוא ממש לא היה משהו ועכשיו היה שיפור משמעותי!
הזמנו פסטה שמנת עם ערמונים ובטטה שהגיעה טעימה ברמות , חסר קצת מלח אבל בקטנה
והזמנו...פיצה 4 גבינות טעימה, צריך לחמם קצת לפני- הם כותבים.
היינו מרוצים