נגישות
נגישות

עוד מסעדות בצפון

האיטלקייה בבית שאן
בית שאן
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ
גבו בקרית אתא
קרית אתא
קייטרינג, כשר למהדרין
בורגר סאלון Burger Saloon בקרית אתא
קרית אתא
מסעדת בשרים
לנדוור עפולה כשר בעפולה
עפולה
מסעדה איטלקית, כשר
הזמן שולחן
ארסטו בקיסריה
קיסריה
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ
ג'ויה ראש פינה בראש פינה
ראש פינה
מסעדה איטלקית
טלפון ראשי 04-9936360

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על פאט ויני Fat Vinny

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
elonap147 - תמונה
elonap147 2 ביקורות
אכזבה.קמצנים
2.3
04/01/26

אכזבה.מנות קטנות אוכל אנמי מחיר יקר ביחס לתרומה.יצאנו רעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
elonap147 - תמונה
elonap147 2 ביקורות
אכזבה מנות קטנות יצאנו רעבים.
2.8
02/01/26

מחיר גבוה ביחס לתרומה.מנות ממש קטנות.יצאתי רעבה.הזמנתי כבד עם פירה.היו רק 4 חתיכות קטנות עם מלא בצל.מתאים למנת ילדים.אכזבה גדולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofira90 - תמונה
ofira90 מבקר מתחיל
סניף קריות
3.0
21/10/24

שלום הזמנו אוכל מפאט םיני קריות. שהגיע האוכל פתחתי את השקית וכל מנת הפסטה הייתה פזורה על השקית. שהתקשרנו למשלוחן של וולט הוא אמר שזה נארז בפאט ויני קריות ושנדבר איתם. דיברנו אחכ עם פאט... ויני קריות עם מנהלת המשמרת היא אמרה שהם ארזו כמו שצריך אבל יכול להיות שהמשלוחן לא נהג כמו שצריך ושזה אולי באשמתו. ציינה אותי "הרים גלגל" וכתוצאה מזה הפסטה נפתחת. ציפינו לקבל ארוחת כמו שצריך וזה לא קרה בכלל. כל אחד מאשים אחד את השני אס מי רשם באמת.בפעם הבאה שאתם מזמינים אוכל תבדקו את השקית והתוכן שלה מול המשלוחן למניעת בעיות . כרגע לא קיבלנו מנה נוספת היא. נזרקה וגם הכסף . מקווים לקבל פיצויי כלשהיא כמה שיותר מהר כי מנה כזו עולה בין 40 ל50 שקל וזה לא בסדר.מחכים לתשובה כרגע. כל אחדמאדים אחד את השני ואנחנו הלקוחות לא מקבלים פיצוי על מנה ששילמ ו עליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
judlyner - תמונה
judlyner 2 ביקורות
מסעדה מעולה, שרות נעים,
5.0
19/10/21

מסעדה מעולה, שרות מהיר ואדיב, מומלץ מומלץ מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
משלוח מוצלח
5.0
19/09/21

זו פעם שניה שאנחנו מזמינים מפאט ויני משלוח, פעם קודמת הוא ממש לא היה משהו ועכשיו היה שיפור משמעותי! הזמנו פסטה שמנת עם ערמונים ובטטה שהגיעה טעימה ברמות , חסר קצת מלח אבל בקטנה והזמנו... פיצה 4 גבינות טעימה, צריך לחמם קצת לפני- הם כותבים. היינו מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

32
מומלץ לארוחה משפחתית
23
מומלץ לארוחה עם חברים
13
מנות נדיבות
10
אווירה יוקרתית
2
אווירה של חגיגה
2
אווירה ביתית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-9936360

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה