נגישות
נגישות

בר איטליה BAR ITALIA, נתניה

טלפון ראשי 053-2451921 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

בר איטליה במלון ווסט לגון נתניה היא מסעדה איטלקית, אלגנטית עם טוויסט ים תיכוני. המטבח בניצוחו של השף שחר ברנע מציג תפריט איטלקי אותנטי המבוסס על חומרים טריים ועונתיים לצד מנות שיירינג מתוחכמות. חלל המסעדה המעוצב משרה אווירה של בילוי יוקרתי ומהבר... יוצאים קוקטיילים מתוחכמים בשילובים והגשה יוצאי דופן. כל אלו וכמובן העיקריות והפיצות בתפריט (שווה להציץ) הופכים את בר איטליה לחוויית בילוי קולינרי בניחוח חו"ל ממש כאן באזור השרון ובכל שעה של היום. לפרטים והזמנת מקומות חייגו עכשיו. עוד

מאפיינים נוספים

  • לסילבסטר
  • פתוח בשבת
  • פתוח בשישי

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על בר איטליה BAR ITALIA

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
toma - תמונה
toma מבקר מתחיל
מעולה
5.0
27/04/23

שירות טוב, מלצרים אחלה, דיגי אחלה, כל מנות הכמהין היו מעולותתת אווירה טובה וקינוח מילפיי אלוהי

עוד פרטים
הוספת תגובה
רולנד - תמונה
רולנד 4 ביקורות
מקום,שירות טובים, אוכל לא טעים
3.3
31/01/23

מקום מעוצב מאוד יפה. יש חניה חופשית ליד. שירות במרמה מאוד גבוהה. אוכל לא טעים בכלל. הזמנו 4 מנות: טורטליני גבינות היה מלוח מידי, ארטישוק אליו א אוליו היה חמוץ מאוד ולא אכיל - ביקשנו... להחליף הם החליפו את זה מיד. ניוקי די קסטניה - זאת המנה הכי סבירה שהייתה. ו פילה דג ים - גם המנה הזאת הייתה מאוד חמוצה - אותה לא ביקשנו להחליף - הרגשנו לא נעים לבקש להחליף גם אותה. לא ברור מה שיש להם עם חמיצות יתר במנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kzhagit - תמונה
kzhagit מבקר מתחיל
מאוד נהננו
5.0
18/09/22

ביום שישי 18.9.22 ביקרנו 6 איש במסעדה בשעות הערב המוקדמות, דאגתי להזמין מקום שבועיים קודם לכן , המסעדה היתה מלאה כולה, אבל האקוסטיקה היתה כל כך טובה שאפשר היה לשמוע וגם לדבר. צוות... המלצרים והמארחים במקום היה מפתיע לתקופה זו שיש חוסר בעובדים, מה שנתן הרגשה חמה שהולך להיות שירות טוב. ואכן כך היה, השירות היה מוקפד, (מלצרית בשם אופק) עשתה את עבודתה בטבעיות ובמקצועיות יוצאת דופן למסעדות בהם ביקרנו בשנה האחרונה.. מדי בסיום המנה הראשונה הורידה אופק את הצלחות וגם את הסכו"ם ... כן.. כן... גם את הסכו"ם לקראת המנה העקרית, שירות מסוג זה כבר לא מוצאים היום במסעדות חמישה כוכבים...כאן הלקוח/אורח היה הכי חשוב למלצרית ולמארחים, כאן הרגשנו ונתנו לנו להשאר יושבים בשולחן גם אחרי שסיימנוט את הקינוח, כאן לא הגבילו אותנו בשעתיים לסיום הארוחה.. והמנות.. היינו 6 אורחים שכל אחד לקח מנה שונה מהתפריט, וכל מנה היתה אנינה טעימה ומשביעה בהחלט. תודה רבה לכם, עברנו ערב חוויתי, טעים ומהנה, המחירים אכן יקרים, אבל שווה לשלם בעבור אוכל טעים ביותר, שירות אדיב, ומקצועיות בכל תחום המסעדנות... נחזור בשמחה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dror - תמונה
dror מבקר מתחיל
לא מצדיק את המחיר
2.0
08/07/22

ברמת המחירים היא משתווה למסעדות עם אוכל הרבה יותר טעים . לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
yayay12121 - תמונה
yayay12121 מבקר מתחיל
נפלא מפתיע ונהדר!
5.0
25/04/22

היינו בארוחה זוגית, שישי בערב. קיבלנו מענה לכל בקשה, לשולחן פינתי ושקט. המקום מקסים, אוירה נהדרת, מוזיקה נפלאה. הזמנו מנות שלא הכרנו, כל מנה הפתיעה , המנות גדולות ולא יקרות ואפילו לקחנו... TAKE AWAY כי לא הצלחנו לסיים הכל. היה עיכוב קל במנת הקינוח ואפילו קיבלנו אותה כפיצוי ללא עלות. בקיצור, מומלץ בחום! שרות נפלא, המלצרים שלנו היו שרותיים, אדיבים ומקצועיים, אחראי משמרת דאג להכל. נשוב בקרוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
קינוחים מעולים
1
אווירה של חגיגה
1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה רומנטית
1
תפריט מגוון
1
אווירה רגועה
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

 
יום הפסטה הבינלאומי: 10 מסעדות פסטה שאסור לפספס

מספר נוסף: 09-7421113

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר