ביצענו הזמנה פלאפונית, בשיחה נאמר לנו כי עד שעה יקח למשלוח להגיע.
לאחר שעה ו40 דק' לא קיבלנו עדיין את המשלוח.
צלצלנו לסניף עם המספר שאיתו הזמנו, להפתעתנו- לא היה מענה במספר הזה.
נסינו... לצלצל מכל מספר אפשרי אשר קיים במרשתת וללא הפסקה היות ורשום באתר המקורי כי עובדים עד הבוקר, לבסוף ענו לנו וביקשו שהשליח יסע לכיוונינו במיידי.
לאחר מכן, קיבלנו שיחה נכנסת ממישהו שהציג את עצמו כמנהל הסניף, אותו מנהל הסביר לנו כי הייתה איזו בעיה ואנחנו צריכים להבין אותו וציין כי אם העירו אותו מהמיטה ב2 בלילה לטובת משלוחים אז הבעיה רצינית.
פרט לכך שאמר כבדרך אגב כי אנו צודקים, להרגשתנו כל משמעות השיחה הייתה תירוצים והצטדקויות ולא כמצופה: מתן פיצוי או אפילו התנצלות בסיסית.
השליח הגיע לאחר שעה 47 דק' והתנצל על העיכוב.
עד שסוף סוף קיבלנו את מבוקשנו, נאלצנו להסתפק בפיצה קרה אך הבלגנו על הדבר מרוב הרעב.
ואם זה לא הספיק, לקינוח…
כנראה הניחו את קרטון האריזה על מים וכאשר הניחו את הפיצה בו המים חדרו לקרטון והרטיבו חלק גדול מן הבצק כך שלא ניתן היה לאכול את זה כלל.
לא פעם ראשונה שאנו אוכלים בקאסה, בעבר נהננו מאוד מהכל אך היום? מאוכזבים, מבואסים ומתחרטים על ההזמנה.