נגישות
נגישות

אילו'ש - מסעדת שף כשרה וקונדיטוריית בוטיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על אילו'ש - מסעדת שף כשרה וקונדיטוריית בוטיק

חיפאית - תמונה
חיפאית 3 ביקורות
לא נלך שוב
2.0
03/10/16

מסעדה בינונית, מנות קטנות ולא מאוד טעימות במחירים גבוהים ( יחסית). המקום יפה ומעוצב בנעימות אף כי האקוסטיקה גרועה והאורחים רעשניים ( זה לא באחריות המסעדה). אבל- התפריט אינו מכיל כמעט... שום דבר לטבעוניים... למעט הסלטים והפוקצ'ה המנות, כולל סלט הירוקים, והקרפצ'יו דג, והפסטות- אינן נדיבות והטעם.. בסדר... רק בסדר אפילו לא- "בסדר פלוס". יוצאת דופן היא מנת הצ'יפס והשניצלונים שהיתה גדולה, נישנשנו מהצלחת של הילד כמעט ארבעים דקות עד שהואילו העיקריות להגיע, אותו כנ"ל היה עם הקינוחים, וכאן קצת קשה להאשים את ה"מכינים את זה ממש ממש עכשיו". בקיצור, המסעדה טעונה שיפור בכל סעיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior Ben - תמונה
Lior Ben 2 ביקורות
חוויה מדהימה ומרעננת בצפון! אנחנו עוד נשוב...
4.8
14/08/16

הגעתי למסעדה עם מס' חברי ילדות טובים שהמליצו על המקום. כאחד שנולד באזור ומבקר בו לעתים קרובות לא יצא לי להיתקל במסעדות שף שבאמת עומדות מאחורי המנות שהן מגישות (לא ברמת המחיר ובהחלט לא... ברמת המנה הסופית...) ולכן הגעתי עם סקפטיות מסוימת והמחשבה ששוב יגישו לי מנות בינוניות שמתומחרות כמו במרכז אך הטעם,הדיוק ואיכות המרכיבים יהיו בינוניים ומטה... שמח להגיד שפשוט יצאתי המום מהארוחה במסעדה הזו! -איכות הרכיבים, הטריות שלהם ובעיקר הטעם של המנות היה לא פחות ממדהים! -גודל המנות היה מפנק ביותר (בהחלט ניתן לראות את ההבדל בין גודל המנות הראשונות באילו'ש למסעדות במרכז הארץ). -גיוון המנות בתפריט היה מעולה -שילוב של איטליה ואירופה הקלאסית עם שילוב של מנות מהמזרח התיכון. -השירות היה לא פחות ממעולה! ללא לחץ, הוצאת מנות בזמן(!). -הזמנו לשלוחן מגוון מנות כמו טורטליני לאבנה -מושלם, ארטישוק בחמאת לימון, ריזוטו (ובמקרה זה באמת חייב לציין - הטוב ביותר שאכלתי בארצנו הקטנה) , שישברק ועוד... הכל פשוט נעלם מהצלחות.. לעיקריות הוזמנו - טורנדו של פילה בקר וכבד אווז , מנה של פורטרהאוס 800 גר' שהיה לא פחות ממדהים והמבורגר מצוין! -איכות הבשר מורגשת בכל ביס, וההקפדה על מידת העשייה דבר שכמעט ולא קיים במקומות אחרים היה לא פחות ממושלם! וקינוחים מדהימים ביופי ובטעם...(רק מלהסתכל ניתן לראות שמדובר בקינוחי קונדיטורית מעולה!) מחיר ממוצע לסועד - לא זול, אך לא יותר יקר מכל מסעדה אחרת שרמתה נמוכה בהרבה! לסיכום: חוויה נהדרת ובהחלט שווה ביקור נוסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
adiforga - תמונה
adiforga 2 ביקורות
מקום קסום, טעים ושווה נסיעה לצפון בשביל ארוחה מעולה
4.8
16/07/16

הגענו מתל אביב לאחר המלצות רבות ונהננו מכל רגע. אווירת מושב נעימה, קבלת פנים ואירוח מושלם ובעיקר אוכל משובח ויין טוב. הזמנו מנות בשרים לצד פסטות ומנת ראשונות. מומלץ בחום לכל אירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 5 ביקורות
חוויה קולינרית שאסור לפספס
4.8
25/06/16

המקום קסום וכפרי מעוצב צנוע אבל מזמין האוכל מדהים טעים וכל אחד ימצא את המנה שלו המנות מפנקות אדיבות ומעוצוות שכיף לאכול והצוות מקסים אדיב ושירותי ממש נהנינו בין המנות שהוזמנו והיו... מצוינות: רביולי לאבנה שהיה מדהים סביצ'ה עם דג מוסר שהיה מדהים ספישל הוריקן שמורכב מסינטה כבד אווז ואני אכלתי על מצע פירה , היה מוכן מדהים דיוק מופלא של רמת צליית הבשר והכבד הייתה גם מנת פתיחה עם ארטישוק שהייתה ממש טובה מנה של טונה אדומה שאשתי התענגה עליה וכמובן מנות אחרונות נהדרות צנצנת הפתעות וקרמשניט שיש לו שם אחר אבל טעים טעים טעים מאוד נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
רקפת - תמונה
רקפת מבקר מתחיל
אוכל בסדר, שרות מביש ומחיר שלא מצדיק את החוויה.
2.0
20/06/16

הזמנו מקום מראש לשעה 20:00 ל4 סועדים בוגרים, סתם כי בא לאכול בחוץ, אבל כשהגענו המסעדה הייתה מפוצצת והציעו לנו מקום באמצע המסעדה בשולחן של שניים. לאחר התעקשות של בעלי הוסיפו עוד שולחן... קטן ומתנדנד. זה היה השלב שהיינו צריכים לברוח משם אך נשארנו. התפריט די מגוון אבל התקשיתי למצוא משהו שאינו סטייק. רק לאחר שבחרנו מנות הגיע המלצר והודיע על המנות החסרות (כמובן שאת חלקן רצינו להזמין ואין ולכן נאלצתי להזמין סטייק). לאחר לא פחות מ45 ד'! התחילו להגיע המנות, קטנות מאוד ולא ממש משביעות. אפילו הלחם שהזמנו לפתיחה הגיע אחרי המנות. החלטנו להזמין קינוחים ושתייה חמה כדי להשביע את רעבוננו (הרי כבר חיכינו 3/4 שעה). המלצר הציע והמליץ על קינוחים אבל לא הגענו לזה. השתייה החמה הגיעה די מהר ואחרי 20 ד' לאחר שהגיעה השתייה, (והמסעדה כבר הייתה ריקה) ניגשה המלצרית ושאלה/אמרה "הקינוחים ייתעקב קצת בסדר? " רק אז התפרץ עלייה בעלי ואמר שזה בכלל לא בסדר. לא ברור מה הבעיה לשים מקרון אחד בצלחת ולהגיש עם השתייה? לא הייתה שום התנצלות או הצעה להחלפת השתייה שכבר התקררה. שילמנו ויצאנו על מנת שלא לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
חוויה קולינרית ברמה גבוהה שירות אדיב ונדיב צוות מעולה
5.0
15/06/16

מסעדה מצוינת גדולה בקתה מעץ מקום מאוד מושקע אוירה כפרית ונעימה ספיישלים רבים מגוון רחב מאוד של מנות ראשונות פסטות פיצות דגים והבשר כמובן מיושן נעשה ברמה הכי גבוהה ממליץ בחום לכל מי... שמגיע לאזור להיכנס לאילוש ולטעום

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
מאכזב מאוד!!!
1.5
12/06/16

ארוחת שבועות משפחתית,שהייתה אמורה להיות טעימה, נעימה ורגועה הפכה לאירוע מאכזב, רועש וממש לא נעים. המסעדה הייתה בתפוסה מלאה ואפילו למעלה מכך, ברגע שהתיישבת לא ניתן היה לצאת מבלי להקים את... כל יושבי השולחן האחרים ומבלי להפריע לסועדים בשולחנות אחרים. האוכל יצא מהמטבח באיטיות רבה וכשביקשנו תוספת חיכינו לה זמן ממושך. דברים שנקבעו מראש בשיחת טלפון עם השף שלומי נשכחו כלא היו והמענה למרבית הבקשות היה "לא כלול בתפריט, תוספת תשלום". הרעש במסעדה היה כמעט בלתי נסבל, הצפיפות גם היא, צוות המלצריות הצעירות היה נחמד אך עייף ולחוץ (בהחלט אפשר להבין אותן...). שני דברים יאמרו לזכות המקום: האוכל כשהגיע היה טעים ומנהל המסעדה הקשיב לתלונות ובכנות הודה שהוא יודע על מה מדובר ואף הציע לנו לחזור לחוויה מתקנת. דרך אגב התלונות נאמרו על ידי כל אורחי המסעדה. חשוב לציין ששילמנו סכום לא מבוטל על הארוחה. לסיכום: מאכזב מאוד!!! חבל שבעלי המסעדה נהגו לפי כמות (סועדים) על חשבון איכות (שירות, הנאה של הלקוחות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/06/2016
צהרים טובים! אנו מצטערים מאד על החוויה המאכזבת! הייתה לנו תקלה עם הקבוצה הגדולה (מצגת שהתארכה כשעה מעבר למצופה ועקב כך עיקוב גדול במטבח)- מיום זה בהחלט הפקנו לקחים ואירוע כזה לא יחזור על עצמו. מה שנותר לנו הוא להתנצל ולהזמין אותכם אילנו לחוויה מתקנת ופינוקים מהשף וצוות המסעדה! כל לקוח ולקוח חשוב לנו מאד ונשמח לראותכם שוב!
Perach - תמונה
Perach מבקר מתחיל
חוויה קולינרית
4.8
07/05/16

מסעדה ברמה גבוהה בעלי המקום וצוות העובדים מפנקים מנות טעימות מומלץ!!!! המנות שלקחנו היו חציל על האש פפרדלה ואנטריקוט המבורגר הבית לחם הבית עם מטבלים ולקינוח פחזניות ממולאות בקרם... פטיסייר פשוט חוויה בפני עצמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
י - תמונה
י 6 ביקורות
מצויין
4.8
02/04/16

מסעדה מצויינת, המנות היו לנו ממש טעימות, מוגשות יפה ומעוררות תיאבון לחזור לשם שוב. המנות מורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים. המחיר הוא לא זול, וגודל המנה סביר- אבל מאוד משתלם מאחר ויש... תמורה למחיר. מומלץ לארוחה משפחתית/ זוגית/ בקיצור מתאים לכולם. השירות היה חביב, אם כי המוזיקה היתה קצת מרגיזה משום שישבנו שם בערב פורים. לסיכום: היה טעים ונחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvi - תמונה
Tzvi מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
1.3
20/03/16

ביקרנו במקום בפעם הראשונה ותהיה זו גם הפעם האחרונה. מסעדה גרועה עם שף בינוני מטה ומחירים בשמים ביחס לגודל המנות. למנה ראשונה הזמנו פוקאצ'ה עם מטבלים: מנה מאוד לא מוצלחת . למנות... עיקריות הזמנו פיש אנד ציפס וטורטליני לאבנה: הייתי שולח את השף ללמוד איך מכינים פיש אנד ציפס ונותנים להרגיש את טעם הדג במקום טעם הציפוי. על הציפס יותר טוב לא להוסיף. . טורטליני קיבלנו 6-7 יחידות שמרוב טיבול התבלבך החך. מה שכן, 5 פעמים הציעו לנו כוס יין לבן במבצע במחיר של 20 ש"ח. בקיצור, נפילה שבתית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/03/2016
דבר ראשון אנחנו מצטערים מאד שלא נהנתם חשוב לנו שכל לקוח שמגיע אלינו יחווה חוויה מהנה של אוכל טוב ומושקע. אבל בואו נדייק בכמה פרטים: דבר ראשון- מנת הטורטליני שלנו כוללת 10 יח' ולא 6 ויש לציין שזוהי אחת המנות הכי נמכרות שלנו שזוכה לשבחים בכל פעם וגם על ידי מבקרי מסעדות. בנוסף, לכל אורך הארוחה באו אליכם מלצרים ושאלו אם הכל טוב לכם ואתם נהנים ואתם בחרתם להגיד ששום דבר לא היה מוצלח רק לאחר ששילמתם ועמדתם לעזוב, נציין גם שלא השארתם דבר בצלחות (מה שבדרך כלל מעיד לנו שהלקוח נהנה) כל לקוח שלא נהנה ממנה כלשהי אנחנו ישר מזכים ומחליפים לו באחרת (אם הוא רוצה). חבל שמחווייה אחת שלכם אתם בוחרים לקטול שף בעל כישרון ומסעדה שיוצאת מגדרה בשביל הלקוחות שלה. אנחנו מזמינים אותכם בשמחה לחוויה שנייה מתקנת.