נגישות
נגישות

אילו'ש - מסעדת שף כשרה וקונדיטוריית בוטיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על אילו'ש - מסעדת שף כשרה וקונדיטוריית בוטיק

nisanovo - תמונה
nisanovo מבקר מתחיל
לא ממליצה
1.5
14/03/18

מסעדה המזלזלת בלקוחותיה.חיכנו 45 דק.המנות לא הגיעו יחד.מנה עיקרית הגיעה לפני מנה ראשונה.חלק מהמנות לא היו. לא התנצלו ואפילו לא ניסו לפצות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 2 ביקורות
מדהים
5.0
23/01/18

חוויה אמיתית. היה שירות מדהים ואוכל מעולה נהנינו מאוד מומלץ יום גם לאווירה רומנטית, ארוחה משפחתית ולחגוג אירוע. כמובן שנחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuli - תמונה
Yuli מבקר מתחיל
חוויה נוראית
1.3
13/01/18

לצערי, אחת החוויות הגרועות שעברנו במסעדה. צער לי על החוות דעת, אך גם לצד השני חייב להיות גבול והוגנות כלשהי. הגענו לאחר שהזמנו שולחן יום מראש, האווירה זולה ולא מושקעת. בית מעץ, לא... נעשתה שום מחשבה לאקוסטיקה, והרעש במסעדה היה בלתי נסבל. בגלל שהינו 13 אנשים אין למקום אופציה לשולחן כזה בחוץ, ומעבר לכך היה קר, כך שסבלנו בפנים ברעש. הגענו עם 6 ילדים, ולידנו ישב שולחן ובו מעל 10 ילדים. בתפריט מלבד פיצה, אין שום אופציה לאוכל לילדים. לא שניצלים, לא פסטה, לא צ'יפס. הפיצה הייתה רגילה, קטנה, ומאוד לא זולה. 48₪ לפיצה עגולה ששווה לאולי שני משלושי פיצה רגילים כמו בכל פיצרייה שכונתית. הבעלים, אישה נחמדה, הציעה לנו המבורגר, שלא הופיע בתפריט, והזמנו 5 מנות המבורגרים, חשבנו הילדים יצטרפו יכולו לנשנש משהו נוסף מלבד הפיצה. חיכינו, 1.45 שעות עד להגעת המנות. הפעם, בכתב, שעה וארבעים וחמש דקות!!! המלצר המסכן, לא ידע את נפשו מרוב בושה. כל פעם ששאלנו, הגיע תירוץ אחר, היו שנים טובים, הראשון ״לקח לי יותר מרבע שעה רק לכתוב לכם את ההזמנה ״ התירוץ השני ששאלנו עוד כמה זמן יקח היה ״ אין לי שום צפי לזמן, נראה לי יקח הרבה זמן״. . בעלת הבית לא בחרה לגשת אלינו, לא להוציא משהו בנתיים על חשבונה כמחווה, ובטח לא להתנצל, בזמן ההמתנה, הילדים כבר איבדו סבלנות, ומצאנו עצמנו מנסים לבדר אותם, מקום בכפר, ואין אפילו נדנדה לילדים, יצירה עם טושים, כדור, פשוט כלום. בסוף; הגיעו ההמבורגרים, היה טעים, אבל אחרי כזאת המתנה ארוכה, הכל טעים. לצערנו, בחשבון הבנו את גודל הטעות שלא שאלנו את המחיר, וכמובן שלא צוין על ידי בעלת הבית. שלמנו 89₪ להמבורגר. המחיר יקר יותר בענק מכעט כל מסעדה תל אביבית איכותית שאני מכיר. ביזיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 3 ביקורות
מ ו מ ל צ ת!!!
4.8
13/01/18

מסעדת שף מיוחדת טעימה מקסימה באוירה נעימה וכייפית. מנות נדיבות ועשירות. מומלצת מאוד!!! השירות אדיב ונעים מאוד!!! מחיר מעט יקר לסועד אבל שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar-gadi Rubinstein - תמונה
Zohar-gadi Rubinstein 15 ביקורות
נפלא!
4.3
07/10/17

מצאנו את המקום במקרה- ראינו שלט פרסום בכביש, וצויין שפתוח בשישי- שבת. אנחנו מפרגנים למי שפתוח בסופ"ש ולאנשי הפריפריה, ולכן באנו. הזמנו רק קפה ועוגה (פנקוטה פסיפלורה)- והיה מעולה. נעים,... טעים, מפתיע בטעם ובעיצוב. גם הקפה מצויין, ובעלת הבית מקסימה! בהחלט נבוא שוב! התפריט נראה מעניין- אך לא התנסינו בו... מחירים- לא זול, אבל סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avihai - תמונה
Avihai מבקר מתחיל
מושלמת
4.8
13/09/17

כשהתארחנו במסעדת אילוש פעם ראשונה לא יכולנו שלא לחזור עוד פעם למסעדה המהממת הזאת. הגענו מירושלים עד רמת צבי. אוירה טובה משפחתית, יחס אישי חם. מרגישים שכל מנה מושקעת מהנשמה. שמחנו להתארח... ובטוח שעוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
muscat ranch - תמונה
muscat ranch 2 ביקורות
חוויה קולינרית משובחת
5.0
05/09/17

אתמול סעדנו באילוש, כשנכנסנו למסעדה כבר הרגשנו באווירה המיוחדת. המסעדה יפייפיה ומוקפדת. תפריט מגוון ועשיר. כל המנות שהגיעו לשולחן היו טעימות ביותר. ניכר שהכל הוגש טרי, כל הבצקים בעבודת... יד של השף שהוא גם הבעלים של המקום והכל נעשה באהבה ובנדיבות. לקינוח אכלנו את מנת ה"רושה" שהורכבה מרבדים עדינים וקלילים של קרם וסבלה ועליהם גנאש שוקולד עשיר עם תחתית אגוזים פריכה שיצרה ניגוד מקסים על הצלחת. השירות גם הוא היה אדיב ונעים ביותר כמובן שנמליץ לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 3 ביקורות
מקום ממש נחמד,אבל רועש מדי.
3.5
14/02/17

הגענו אני ובן זוגי ביום שישי האחרון. הזמנו רק מהמנות הראשונות כי הם נראו מגרות במיוחד ולא רצינו להיות מפוצצים. המנות היו ממש לטעמנו. הזמנו ריזוטו כמהין שהיה בטעם ממש מיוחד,קרפצו-ממש... טעים אבל לא מגיע עם טוסטים כמו ברוב המקומות אז המלצר היה חכם ואמר לנו לקחת בנוסף את הפוקצה-שהייתה ממש טעימה והשתלבה מעולה. הזמנו גם סביצה- אני פחות אהבתי, אבל בן זוגי אהב. בסוף הזמנו את הסופלה שהיה ממש נחמד למרות שעשינו טעות כי המקום מתמחה בקינוחים ויכלנו ללכת על משהו אחר. (ראינו הזמנות של שולחנות אחרים והקינוחים היו נראים ממש טוב). אני חייבת לציין שהמלצר (נראה לי ששמו אוהד) היה ממש מקצועי ואדיב וראו שהוא מבין כל מנה מהי. הדבר היחיד שממממממששש מוריד מהמסעדה זה הרעש!! המקום יחסית קטן והיו מלא משפחות ובקושי שמענו את עצמנו מדברים וזה ממש מוריד מהאווירה. אפילו לא הצלחנו לשמוע את המוזיקה וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniti - תמונה
daniti מבקר מתחיל
לא ממליצה. שירות מאכזב, זמן המתנה למנות לא סביר ומחיר שערוריתי
1.5
05/11/16

אכזבה ענקית. אכזבה מהאוכל. אכזבה מהשירות. אכזבה מהמחיר. ומעל הכל - זמן המתנה לאוכל בלתי סביר. התכנסנו לארוחה משפחתית. יום שישי 19:00. שולחן שהוזמן מראש. חיכינו מעל שעה (!) להגעתן של... המנות הראשונות כשבכל הזמן הזה לא הוגש לשולחן כלום. לא לחם שהוזמן, לא בקבוק מים שביקשנו שוב ושוב ולא מנת ילדים שביקשנו שתצא מוקדם. פשוט כלום. ובכל פעם ששאלנו התקבל תירוץ אחר. המנות העיקריות הגיעו בערך שעה וחצי מרגע ההזמנה...הגיעה מנה אחת, ואז עוד אחת ואז עוד אחת. פשוט לא הצליחו להביא את כל המנות יחד...יאוש...לא מבינה למה לא קמנו ועזבנו. בטוב ליבנו ביין (לפחות שתינו משהו) עוד לקחנו סיכון והזמנו מנות אחרונות...שגם אותם לקח 3/4 שעה להביא אין מילים...טעמו של האוכל הפך ללא רלוונטי . והוא דווקא היה סביר אבל שולי. והמחיר- שערורייה. ופיצוי או התנצלות על התקלות המתמשכות??? חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina מבקר מתחיל
טעים ומומלץ ביותר!
5.0
22/10/16

הגענו למסעדה בשעה די מאוחרת לאחר יום טיול בצפון. למרות שחלק מהמנות נגמרו, מצאו לנו פיתרון ופינקו אותנו. האוכך מאוד טעים, מרגישים שהכל עשוי ממצרכים טריים ועבודת יד. אווירה נחמדה מאוד,... נקי ומסודר. מחירים הוגנים. מאוד מומלץ וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה