נגישות
נגישות

אילו'ש - מסעדת שף כשרה וקונדיטוריית בוטיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על אילו'ש - מסעדת שף כשרה וקונדיטוריית בוטיק

zeituni - תמונה
zeituni 3 ביקורות
חגיגת שבועות
5.0
26/05/15

יום אחרי שביצעתי הזמנה למסעדה, התקשר אלי השף להציע לי ארוחת שבועות חגיגית - 120 ש"ח ומנות חגיגיות יוצעו בשפע לשולחן: פלטת גבינות, פיצה, קישים, סלטים, פסטות, רביולי, לזניה, שתיה... וקינוחים. איך אפשר לסרב להצעה שכזו? הארוחה היתה באמת חגיגית. המנות זרמו לשולחן, הכל היה טעים להפליא, והשירות מסביר פנים ואדיב, ואפילו מתנצל כאשר לא קיבלנו את הפיצה בזמן. יש לי קיבולת אדירה לאוכל, והם הצליחו לשבור אותי. בקינוח השלישי (מתוך חמישה!!!) נשברתי - אמרתי די! לא יכול יותר! לא כי לא טעים, אלא הכל כ"כ טעים שפשוט כבר לא היה מקום להכניס אפילו פירור. היתה חוויה מדהימה. פעם הבאה שאהיה באיזור יש לי מקום באנקר שבטוח אחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בילי - תמונה
בילי 10 ביקורות
ללקק את האצבעות
4.5
21/05/15

אכלנו אתמול באילוש..הלכתי בלי הרבה ציפיות והופתעתי בענק. מסעדה שף אמיתית. השף, שלומי ואשתו הקונדיטורית, זוג צעיר ומקסים , מנהלים המקום בחן ובקסם. האוכל - מלא טעמים נפלאים עם טעם של עוד.... מנות גדולות, צילחות תאווה לעין. השרות מהיר ויעל. בקיצור - רוצו לשם ותהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פלג - תמונה
פלג 8 ביקורות
מקום נהדר במיקום מיוחד
4.0
18/03/15

אוכל טוב, ברמה גבוהה, מקום קטן ואיכותי, לפעמים ייתכנו עיכובים. סה"כ מומלץ ביותר. מנות מושקעות, מוקפדות היטב, איכות. הזמנתי פפרדלה - פסטה עם אנטריקוט וירקות מוקפציםת עשוי היטב וטעיםת... קינוחים נהדרים - צנצנת הפתעות ומילפיית בצק עלים עם קרם פטיסיירת נפלא. תודה רבה על האירוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Samuel - תמונה
Samuel מבקר מתחיל
אילוש רמת צבי - מדהים
5.0
14/02/15

היינו שם אתמול בערב זוגתי ואני לכבוד הוולנטיין המלצר שקיבל אותנו המליץ על ארוחת טעימות שכוללת מבחר מהמנות, הראשונות,העיקריות, הקינוחים ויין ושתיה קלה כאוות נפשנו. קיבלנו את ההצעה וכאן... התחילה חגיגה של טעמים כול מנה טעימה מקודמתה ומוגשת באדיבות רבה ובקצב הנכון היו כ 12 מנות ראשונות ועיקריות ו 6 קינוחים שונים. היה ממש טוב אחת הארוחות הטובות שאכלנו ואנחנו כבר אכלנו בכמה מהמסעדות הטובות והידועות בארץ. במילה אחת מומלץ ובשתיים מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
goomy - תמונה
goomy מבקר מתחיל
מקום נחמד
3.3
03/02/15

וטוב שיש מקום כזה באזור הנידח הזה. מקום עם אווירה נעימה ואוכל סימפטי, אך לא צריך להיסחף. בהחלט לא מדובר ב"מסעדת שף", למרות היומרה (והמחירים הנגזרים מהמיצוב הזה)... לעניות דעתנו, לגבות... 22 ש"ח על פוקאצ'ה פצפונת וכמה מטבלים זה מוגזם, בטח עבור מסעדה בחצר האחורית במושב. כנ"ל לגבי מחירי רוב המנות הראשונות והעיקריות. קינוחים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv מבקר מתחיל
מצויין
5.0
24/01/15

מסעדה קטנה ומדהימה, האוכל פשוט מעולה,טעים וטרי. היה לנו חוויה של טעמים וצבעים בצלחת. מומלץ בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!!
5.0
23/11/14

היי, אכלתי במסעדה אתמול והיה תענוג! האוכל היה ממש טעים ואיכותי.הורגש שהשף נתן את הנשמה בכל מנה שהזמנו. לצוות המלצרים היה חשוב שאנחנו נהנים ודאגו לשאול אם הכל בסדר. האוירה במקום... כפרית ונינוחה. למי שמחפש ארוחה איכותית במחיר שפוי ובאוירה נעימה חייב לבקר במסעדת "אילוש" אני בטוח אחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
annette - תמונה
annette מבקר מתחיל
מסעדה לא כשרה!
1.0
16/11/14

למרות שבכותרת האתר באותו היום (13.11.3014) רשום בגדול "כשר למהדרין" - המסעדה לא כשרה. הבאתי אורח מחו"ל לאכול אתנו שם ולתדהמתי הרבה אחרי שהתיישבנו - גיליתי שהמסעדה הפכה את זהותה ומגישה... בשר וחלב וכולי וכולי. ממש התביישתי כשנאלצתי להקים את האורח ולעזוב את המסעדה. בבקשה - תעדכנו את האתר שלכם!!! (המלצרית אמרה שהודיעו בפייסבוק. זה לא מספיק) מיותר לציין שלא אכלתי שמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Zap club
Zap club
16/12/2014
ברצוננו להבהיר כי בעל המסעדה פנה אלינו לצוות zap rest, לעדכון המידע באתר זמן מה לפני ביקורך, אולם תיקון המידע ועדכון האתר נמשך מספר ימים ולכן כנראה, קרתה אי ההבנה המצערת. לכן, אין למסעדה כל נגיעה לכך. אנו מזמינים אותך לשלוח אלינו פרטי התקשרות לצורך המשך טיפול לכתובת: reviews@rest.co.il בברכה צוות zap rest
Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
אוכל מעולה!
3.8
12/05/14

מכיוון שהמסעדה קטנה, יש לרוב מלצרית אחת, ולכן אם יש הרבה אנשים האוכל מעט מתעכב, אבל האוכל מפצה על זה! בכל מנה מושקעת אהבה אינסופית.

עוד פרטים
הוספת תגובה