א'-ד' 12:00-00:00
ה' 12:00-01:00
ו' 12:00-עד שעה לפני כניסת השבת
ש' שעה אחרי צאת השבת-01:00
zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.
במסעדת רובן בפתח תקווה, חוויה טעימה מתחילה בכל פינה. נשמח לארח אתכם במקום שבו תוכלו להנות מקונספט ייחודי של דנייר אמריקאי בשילוב עם נגיעה ישראלית מודרנית. האוכל המאוד איכותי שלנו מוכן באהבה ובקפידה, כשאנו משתמשים ברכיבים טריים ומקומיים בלבד. אך... מעבר לטעמים המשובחים, ברובן תגלו גם אווירה נעימה וצעירה, המאפיינת את תרבות המסעדה. כאן, נפגשים כדי לחגוג טעמים וחוויות חדשות, תוך תמיכה במקומיות ובחיבור אמיתי למקורות המזון. מטחינת הבשר ועד לעשיית הרטבים, כל פרט נעשה במקום על מנת להבטיח את טריות האוכל הכי גבוהה שיש. מחכים לכם! עוד
טעים בטירוף. הגיע אחרי 40 דקות למרות שהם התחייבו אחרי 60 דקות
הגיע מהר אבל זה הדבר הטוב היחידי שניתן להגיד. הגיע ללא תוספות בסיס (הגיעה חסה בגודל ס"ר מרובע אחד). תוספת בצל צטוגן בתשלום הגיע 2 טבעות של בצל מטוגן שבכלל נוספו לא למה הרלוונטית).
בואו נתחיל בזה שחיכינו בחוץ כשעה ובנתיים נכנסו עוד כ 25 אנשים, בנוסף המארחת נתנה תחושה רעה של דחויים. כשהצלחנו להתיישב אחרי 10 דקות ללא קבלת תפריטים ביקשנו המלצר בא לתת לנו תפריט 1 ואז... המארחת ניגשה אליו ואמרה לו לא לתת.
הגענו ב09.08 באיזור השעה 22:45 חמישה אנשים, קיבלו אותנו יחסית מהר ובצורה נעימה. לאחר שהתיישבו הגיע אלינו מלצר צעיר שישר ניגש לעניין ושאל מה נרצה להזמין , התחלנו לשאול כל מיני שאלות... בנוגע למנות והזמנו קודם שתייה קלה. אחרי רבע שעה הגיע מלצר אחר עם מגש וניסה להגיש לנו את השתייה ומרוב שהוא "מקצועי" הוא הצליח להפיל על אחת מהבנות 2 בקבוקי זכוכית ולקלח אותה יפה, אמרנו לעצמינו עם כל הבאסה בסדר קורה אנחנו בני אדם, ומיפה המצב רק הדרדר כל דבר לקח שעה עד שהגיע, האוכל הגיע רק לאחר 35 דקות לפחות הכוסות שהיו אמורות להגיע עם השתייה הגיעו רק לאחר שביקשנו כמה פעמים, ביקשו מפיות לנגב את השולחן והידיים קיבלנו מפית אחת. בקיצור חוויה לא כיפית בכלל, המלצרים לא יודעים לעבוד לא יודעים לתת יחס ותשומת לב לשולחן בעיקר בדברים הקטנים, היו כמה הערות על צורת ההגשה של המנה ומין הסתם שגם זה לא בוצע, והכי כיף שבסוף גם אחרי הכול לא הציעו לנו איזה פיצוי ( לא שרציני לנצל מצב ולעקוץ קינוח או פיצוי) פשוט היה נחמד לראות שאחרי הכלו מבינים שמשו לא היה תקין, פשוט הביאו לנו חשבון ועוד ביקשו לכתוב משוב מאחורה על השירות בלי שום מודעות למה שהיה. שורה תחתונה שילמנו לא מעט ויצאנו בהרגשה די מאכזבת מכל ההנהלות של הצוות והמקום, לגבי האוכל היה טעים אבל ציפיתי להרבה יותר ביחס לרעש שעושים סביב "רובן".
התארחנו במסעדה ביום החזרה לשגרה ופתיחת המסעדות . הדבר האחרון שאנו רוצים זה לפגוע בפרנסתם של בעלי המסעדות בטח בתקופה זו אך הזלזול וההתנשאות היו מעבר לנסבל. סעדנו במסעדה 12 סועדים... וכשהזמנו את המקום הובהר שמאד חשובה לנו על ההפרדה היות ושני הוריי המבוגרים הגיעו לסעוד איתנו. לאחר חצי שעה של ארוחה ובעוד המסעדה ריקה לחלוטין! ( נשלחה תמונה לבעלי המסעדה- אותה הוא כינה ״סלפי״ באופן מזלזל - תגובתם בתמונה המצב) הם בחרו להושיב משפחה שלמה בצמוד אלינו כאשר הכסאות היו צמודים אחד לשני עד שאישתי לא יכלה לשבת בנוחות. כאמור שאר המסעדה היתה ריקה. ביקשנו באופן הכי מכבד, שלמרות שאולי עומד בכללים היבשים כפי שטענו אם אפשרי בכל זאת להעביר או לנסות לבקש מהשולחן הסמוך לעבור מקום. כאקט שירותי ולאור המצב. בעלי המסעדה לא הסכימו בשום אופן. טענו שהם עומדים בכללים ולא עניין אותם חששם של הוריי. כשראיתי שזו תגובת האחמשים פניתי להנהלה בכתב בכדי לנסות לקבל סיוע ושנמשיך להנות מהארוחה תשובתם היתה מזלזלת בזו הלשון ציטוט: ״ ברגע שאתה יושב בחוץ זה סיפור אחר לגמרי... ואם אתה כבר בתנופה של סלפי ודיווח לגורמים הרלוונטיים אנא ממך תעלה לרכבת / אוטובוס / או לכל כיכר מרכזית בתל אביב תוכל לשלוח להם בוק שלם. אבל בוא נתעסק ב״מגיפה״ עם 10 נדבקים ביום זה חשוב.😊״ הזלזול במצב ( 10 נדבקים ביום) ובלקוחות גרמו לנו פשוט לצאת מהמסעדה מבלי שנהננו. לשיקול מי שהשירות חשוב לו.
מסעדת רובן מזמינה אתכם לחגוג אירוע בלתי נשכח.בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי מסעדת רובן תדע לייצר עבורכם את הפתרון... המתאים.אז למה אתם מחכים? תתחילו לחגוג! עוד
מספר נוסף: 03-7153767
תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר