נגישות
נגישות

רובן - Ruben ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על רובן

הילה - תמונה
הילה 3 ביקורות
וואו!!
5.0
20/04/20

הזמנו משלוח הביתה מתפריט בידודא וקיבלנו חוויה מפנקת!! קודם על ענו תוך שניה בטלפון (לעומת מקומות אחרים שמייבשים אותך), האוכל הגיע תוך פחות מחצי שעה!! וקיבלנו שקית מלאה בכל טוב עם ברכה... חמודה ואישית עליה, מעבר לזה שהאוכל היה היסטרי , הגיע חם ועשוי בצורה מעולה- אז גם קיבלנו קינוח מתנה!! אין ספק שמצאנו את הפייבוריט שלנו כל הכבוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
טעים
5.0
14/01/20

הגענו שניים לצהריים, היה מלא למדי אך מצאו לנו מקום מיד. לקחנו עסקיות. לפתיחה מנגבים ופולנטבלו, שתי מנות משובחות. לעיקרית רובן ביף ו-N.Y DELI אני התקשתי לסיים את המנה בגלל גודלה. ליוו... אותה צ'יפס טעים וסלט. 69 שח לארוחה - הרבה תמורה בעד האגרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
noamtaragan - תמונה
noamtaragan מבקר מתחיל
שרות גרוע
2.0
21/12/19

הגענו קבוצה גדולה לארוע חברה. היה פשוט על הפנים. חלק קיבלו את האוכל, חלק המתינו למעלה מ-40 דקות. תוספות הגיעו באיחור ניכר. מילא זה, לא צריך לקרות, אבל קרה, אבל הכי נורא היה היחס המזלזל... והמתנשא של מנהל המשמרת והמלצרים שרק המשיכו והמשיכו להסביר למה שאין לנו מה להתלונן שאנחנו אלו שלא בסדר! הזוי - לא נתקלתי בכזה שרות לקוי מזמן. באנו להנות, יצאנו מבואסים - חבל. נראה שהמקום הזה צריך רענון מוחלט של תפיסת השרות. לא נחזור לשם ולא ממליצים לאחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roei.hasidi - תמונה
roei.hasidi 2 ביקורות
מומלץ ביותר
5.0
15/10/19

מנות גדולות, בשר איכותי, שירות מעולה, אווירה טובה, מקום אטרקטיבי ומחירים מפתיעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
erez.moshe - תמונה
erez.moshe מבקר מתחיל
אוכל טעים, אווירה כיפית ושירות נהדר
5.0
02/05/19

ישבתי פעמיים. פעם אחת עם המשפחה והילדים ופעם שניה עם חברים בערב. אווירה נעימה,מנות גדולות וטעימות אני אבקר בקרוב שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתן - תמונה
נתן 3 ביקורות
מעולה
4.8
02/05/19

שרות מעולה המון סובלנות טעים מאווד הגשה נעימה, נחזור שוב מחיר סביר ,מנות גדולות,אווירה רומנטית מאוד מומלץ לבוא רעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
איסר - תמונה
איסר מבקר מתחיל
מצויין. אוכל היה מעולה, והשירטת אדיב. המסעדה היתה מפוצצת
5.0
02/04/19

חדש! שירות ואוכל מעולה. יש תור להכנס. מחירים היו סבירים+ והמנות היו נדיבות. המסעדה כרגע בהרצה ואם ימשיכו ככה העתיד ורוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
מקום מבטיח לאוהבי הבשר
4.3
27/03/19

יש מבחר משוגע של מנות שקשה לבחור!! הרוב כריכים אבל יש גם מנות בצלחת. בסוף הלכנו על כריך steak&egg שהיה מושלם. גבטה קראנצית , ביצת עין רכה והמון המון בשר. המבורגר קומות שמוגדר ככריך הדגל... שלהם קצת איכזב, אמנם הקציצה עצמה והקומה השנייה של הבשר טעימות מאוד כשלעצמן אבל משהו בשילוב הזה היה לנו כבד מדי.. בנוסף יש שכבה יחסית עבה של סלט כרוב כבוש שקצת משתלטת על הטעם. וכאן מציינת את השירות המעולה, באו לשמוע והחליפו ללא בעיות. לקחנו לחיזוק bao ביף שהיה גם עמוס בשר ועסיסי. הבאן עצמו קצת חוטא למקור ולא מספיק אוורירי בעיניי אבל בסהכ עושה את העבודה:). קינוחים- לצערנו בגלל ההרצה היה מבחר מצומצם, לקחנו את הפאדג' חמה שהיתה ממש סבבה. בטוחה שבהמשך יהיו קינוחים יותר שווים. עדיין אין שתייה חמה . שירות מעולה וצוות מחויך וקשוב! מחכים לפעם הבאה..

עוד פרטים
הוספת תגובה