נגישות
נגישות

אסדו - בר - asado bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על אסדו - בר

Ella Shahaf - תמונה
Ella Shahaf 4 ביקורות
איזה בשר!!!
4.5
10/02/13

וואו מדהים. ואני לא חובבת גדולה של בשר. טעים בטירוף. לא לוותר על קינוח המונט בלאנק - גן עדן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סינטיה גורפינקל - תמונה
סינטיה גורפינקל מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.0
01/10/12

הזמינו מקום מראש וכשהגענו ישר התיישבנו וקבלנו מזאטים ולאחר כ15 דקות קבלנו את המנות העיקריות ובאו לשאול כל הזמן אם הכל בסדר שרות מעולה וגם האוכל רך שאפשר לחתוך במזלג את הבשר והכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni Rushansky - תמונה
Roni Rushansky מבקר מתחיל
אסדו בר- ממש כמו בדרום אמריקה
4.8
25/05/12

פעם ראשונה שאכלתי בשר כמו בארגנטינה. המנות יפות והאסדו עגל רך וטעים. ממולץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan Lurie-feldman - תמונה
Maayan Lurie-feldman מבקר מתחיל
חוויה מיוחדת וטעימה
5.0
02/11/11

לאסדו בר הגענו בעקבות המלצות רבות על האוכל המיוחד והטעים.לשמחתי, ההמלצות היו צנועות לעומת החוויה הדרום אמריקאית שחווינו שם: בשר בצלייה מקורית ואיכותית, קינוחים מעולים, שירות מקצועי... ואדיב לצד אוירה חמה שגורמת להרגיש בבית. אני ממליצה בחום לא לוותר על ביקור במסעדה הקסומה הזאת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/08/11

היום הזמנתי שוב מקום באסדו-בר... סימן שטעים. הבשרים מעולים. הסלטים מאכזבים... מחירים לא בשמיים אך למרות שבאנו לאכול בעיקר בשר התוספות מועטות...ולכן בחישוב כללי גם לא ממש מעניק תמורה... מלאה... עם קצת שיפור בפינוק ופחות חישובים כלכליים קרים.... המקום יכול להכנס לרשימה מכובדת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה מבקר מתחיל
3.3
23/04/11

אכלנו כבר כמה פעמים באסדו בר. השרות מקצועי ויעיל. הבשרים....אין עליהם ובמיוחד האסדו. מנות ראשונות קצת מאכזבות אולם מי שבא למטרת בשר כמונו,אזי אין חשיבות כה גדולה למנות הראשונות. מצפים... לפעם הבאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 21 ביקורות
2.7
01/04/11

האוכל היה טעים. כשהגעתי הביתה הצצתי בחשבון וראיתי שחוייבתי עבור מאזטים, למרות שבתפריט נכתב: "כל מנות הבשר מוגשות עם המאזטים שלנו ותפוח אדמה על האש" חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
23/03/11

אנחנו הינו 5 חברה, שחזרנו מטיול בדרום אמריקה לפני חודשיים, ואכלנו יותר טוב מבכל מקום אחר!! אכלנו מנות ראשונות של מושחש (שקדי עגל) וצוריסו חריף, שהיה סוף הדרך, עם הצ'ימיצ'ורי שהיה טעים... אש...ואחרי זה הזמנו אסדו, אינטריקו סינטה ונתח קצבים לכולם, פשוט טעים אששששששששששששש. מומלץ ביותר!!!! והמלצרית תותחית!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
19/03/11

זוג שמאוד אוהב בשר, פעם רביעית במסעדה הזו - ואיזו אכזבה! מקום מצליח שמתחיל לזלזל בלקוחותיו - סופו להיסגר. הזמנו אסאדו לזוג. קיבלנו 2 נקניקיות צ'וריסו ושני קבבים טעימים, אבל העיקר,... האנטריקוט והאסדו - על הפנים. 150 גר' אנטריקוט גרוע ושאריות של אסאדו שגורדו מהצלע בכמעט 200 ש"ח (!). המלצרית שלנו סיימה משמרת באמצע והלכה ואף אחד לא התענין בנו במשך כל הארוחה. לא נחזור שוב ולא נמליץ על מסעדה שכזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
DANNY - תמונה
DANNY מבקר מתחיל
4.3
07/02/11

מי שרוצה להרגיש דרום-אמריקה בגליל-זה המקום! השירות,האוכל,במיוחד ה chinchulines וה-mollejas השאירו טעם של עוד ללא ספק מספר 1 בצפון כל הכבוד-נחזור לשם בעתיד

עוד פרטים
הוספת תגובה