נגישות
נגישות

אסדו - בר - asado bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על אסדו - בר

Miriam Amit - תמונה
Miriam Amit מבקר מתחיל
היה מעולה
5.0
23/04/15

חיכינו 30 דקות לשולחן! היה מדהים! לא רק הבשר מעולה גם השירות מצוין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadir - תמונה
Nadir 2 ביקורות
Excelente
5.0
23/04/15

מעולה! אוכל כמו בארגנטינה! טעים, שירות מעולה!!! מחיר סביר הינו זוג ושילמנו 320 שח. שווה ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orian - תמונה
Orian מבקר מתחיל
טעים, שווה כל שקל!!
5.0
23/04/15

הבשר הכי טוב שהכלתי בארץ! הינו 5 איש שילמנו 600 של כלל 2 מנגלים לשולחן, 2 מנות ראשונות סוף! פרובולונה ושקדים! וקינוח!!!! היה סוף הדרך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
טעים בטירוף!!
5.0
23/04/15

מקום כפי, כפרי, אוכל איכותי, שירות מעולה! וגם נקי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar מבקר מתחיל
חוויה דרום אמריקאית משגעת!
5.0
23/04/15

הבשר - מוי ריקו, האווירה - מוי כיף, הפלאן בסיום - מוי דולסה...והמלצריות - מוי מוי פרו מוי לינדאס :) הייתה שווה כל דקת נסיעה מתל אביב ובטוח שנחזור...לכו בהמוניכם, דרום אמריקה זה... כאן... באנו חמישה רעבים ויצאנו חמישה סופר מרוצים...ואני ממש לא מגזים... תודה לאופיר על השירות ולדמיאן על האירוח... un beso y nos vemos :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
subus - תמונה
subus מבקר מתחיל
לא שווה בכלל.
1.5
17/11/14

הגענו למסעדה משפחה של 5 נפשות, האסאדו בכניסה אכן מרשים אך העשן נכנס למסעדה וברגע שמגיעים לשטח המסעדה נתפס בבגדים שלך הריח של העשן. התיישבנו, הזמנו מעורב דלה קאסה וביקשנו להחליף את... האנטריקוט בסינטה. אחרי שהמנה הגיע, ראיתי שבמעורב הוגש אנטריקוט (אני מגדל בשר כך שיש לי עין בעניין). קראתי למלצר ושאלתי מדוע לא הוחלף, הוא טען שאכן הוחלף, ואחרי שהלך לשאול את הטבח הוא טען שבטוח שהנתח הוחלף. מנהל המסעדה בא וביקש סליחה, והגיש לנו נתח קצבים שהיה שרוף. ישבנו בחוץ וזה הרגיש כאילו הקימו את איזור הישיבה בחוץ בתוך כמה שעות, מושבים מפלטות עץ שילדים משתמשים בהם ללג בעומר בדר"כ. אני ממש לא ממליץ על חזרה למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Rotem
Rotem
26/04/2015
צר לי לקרוא את התגובה לחוויה שלך... אסדו בר קיימת כבר מעל 13 שנה, ביחד עם זאות כל הזמן מחדשים את המקום, שמח לספר לך שהמנגל בכניסה שכל כך ארשים אותך, בגלל הגודל והריח הטוב של המדורה נסגר עם חלונות זכוכית, על מנת לשפר את החוויה של הלקוחות. לגבי הספסלים בגינה שהם עשויים מפלטים משומשים, זה רעיון מקורי, וידידותי לסביבה, שאנחנו מאוד אוהבים., לא חייב לאוהב... ולגבי הנתחים בשר, אני בטוח שאתה מבין בבשר כפי שאתה אומר, המטבח שלי מנוהל על ידי אחד מבני המשפחה, ושומרים על סטנד גבוה, עם ניסיון של 13 שנה, והרבה אהבה למטבח הדרום אמריקאי. במידה ותירצה לחזור לתקן את החוויה אתה מוזמן ליצור קשר איתי במייל ונתאם אגעה למסעדה ומבטיח לך חוויה מצוינת, כי זה מה שאנחנו כבר 13 שנים עושים.. חוויה קולינרית של בשר באווירה כפרית. תודה דמיאן
Ary Petasne - תמונה
Ary Petasne 24 ביקורות
שוטחים במחיר ולא נותנים תמורה
2.0
11/10/14

הייו 4 אנשים+ילדה שילמנו 800 שח ולא קיבלנו שום תמורה למחיר ששילמנו! הבשר היה סביר אבל ארוחה זוגית 320 שח קיבלתי צוריסו אחד רצועות אסדו מגעילות! אנטריקוט ויצאתי רעבים!הם טוענים שקיבלנו... מספיק 500 גרם נו באמת? בתור דרום אמריקאי מאד מאוכזב אפילו לא טרחו להביא לי אסדו עם עצם כמו שארגנטיאי אוהב! גבו על לחם המון כסף! שלא לדבר על תפוח אדמה שהיו חלק מהמיקס בשרים! ! לא נחזור לשם בשום פנים באופן!חבל עליהם כי באנו עם המלצות!למקום יש בשר טוב אבל מתקמצמים על להגיש לשולחן! בושה וחרפה מחיר צוריסו 36 שח נו באמת? אולי עשוי מזהב? מזל שלא הזמנו קינוחים אחרת הייו יוצאים משם משלמים 1000 שח.אגב לא כל הבשר היה עשוי טוב חלק היה חיי מבפנים!מחיר בשמיים! לא מקבלים שום תמורה למחיר! פעם הבא נלך למסעדה אחרת באזור! איבדו המלצות רבות וקהל שלהם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Rotem
Rotem
26/04/2015
שלום ארי, צר לי לקרוא על החוויה שלך במסעדה, בכל זאת חייב לתקן כמה אמירות. מנה עיקרית ממוצע באסדו בר עולה בסביבות 90 שח לראש במקרה של המנגל של 320 שח, מורכב מ 300 גרם סטייק סינטה, 250 גרם סטייק אנטריקוט, 300 גרם אסדו בלי עצם, ו2 צוריסו במשקל של 220 גר, לכן המשקל של המנגל ללא התפוחי אדמה, רק על הבשר הוא יותר ממקילו באסדו בר לא מגישים את האסדו עם עצם, כי זה שייך לתרבות שלנו, ולא כל דבר מתאים לכל מבקר במסעדה, ובכל זאת מציע לך פעם הבא לבקש את המנה לפי רצונך, גם אצלינו אנסו את המקסימום כדי שהחוויה הקולינרית של הלקוח תיהיה הכי טובה. במסעדת אסדו בר מגשיים מזטים חופשי, כלל צ'ימיצ'ורי ו3 שלושה סוגים של סלטים, בהתחשב שכל המנות העיקריות הם כ300 גרם פלוס מינוס, ושמגיעות עם תוספת של תפוח אדמה, מצאנו לנכון, לא לשים לחם בשולחן אלה רק אם מבקשים, וכפי שמצוין בתפריט הוא עולה 14 שח על לחם פרנה עם מתבלים...לגבי המנה הראשונה של צ'וריסו היא עולה 36 שח, ומגיעה 2 יחידות צ'וריסו במשקל של 220 גרם, מוגש עם סלטי הבית, והם נקניקיות מעולות שאנחנו מכינים, זה המחיר שנקבע ומופיע בתפריט עבור 2 נקניקיות של בשר. בהתחשב שאנחנו מסעדה שלא נמצאים במרכז מסחרי, ושאנחנו עובדים רק סופי שבוע, אנחנו משתדלים לשמור על מחיר הוגן, ובהחלט הוא יותר נמוך ממסעדות בשריות באותו סגנון באזור ו בטח מכל מסעדה באזור המרכז. במידה ותירצה לחזור לחוויה מתקנת אתה מוזמן ליצור קשר איתי במייל ונתאם ארוחה מפנקת עבורכם. תודה. דמיאן
itzik - תמונה
itzik 3 ביקורות
סביר
2.8
08/02/14

המקום מעוצב בפשטות הגריל מוצב בכניסה למסעדה מה שמכניס את העשן לחלל המסעדה,לחם הבית והמטבלים טובים וסבירים, הבשר הגיע בדרגת צלייה מוגזמת ולא בהתאם למה שהזמנו מדיום וול נקניקיות הצ'וריסו... טעימות וטובות אבל הבעיה הגדולה הייתה האסאדו המאכזב כאשר קיבלנו כמה פסי אסאדו שרופים ויבשים וזה היה כמו ללעוס חבל... מאכזב מאוד מעבר לכמות הקטנה שהוגשה, {שילמנו 230 שקלים }כאשר הערנו קיבלנו שוב שני פסי שומן שרופות . השרות טוב אבל דיי עצל ציפינו ליותר במיוחד לאור ההמלצות הטובות שנכתבו באתר שלחלוטין לא תואמות את המציאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 2 ביקורות
מדהיםםםםםם
5.0
11/05/13

לאחר יום ארוך של רכיבות באזור הגענו אני וחבר לאסדו בר בשעת הסגירה. על אף שהמקום היה כבר סגור קיבלו אותנו עם חיוך המון רצון להשביע אותנו והרבה אוכל טוב. צוות מדהים, אוירה מהממת, אוכל... מושלם. הרבה זמן לא נהנתי ככה. שאפו שאפו מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה בר - תמונה
אלה בר 2 ביקורות
simple is better
4.5
21/03/13

היינו 7 אנשים לארוחת צהריים ! המקום מקסים שקט, נעים ונקי. עיצוב מאוד פשוט ומינימליסטי. מי שמחפש אוכל טעים ואוירה נינוחה שלא יפספס את הבשר של מיגל. אין מה לעשות מגע הפלא האוורגאויי עובד.... והאלפחורס של אישתו ממתיקים את הסוף. אשוב לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה