נגישות
נגישות

מסובין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מסובין

sofer52 - תמונה
sofer52 מבקר מתחיל
הזמנו מקום . ולא היה מקום
1.0
01/08/21

הזמנו מקום ל 12 אנשים הגענו למקום ולא היה כלום אפילו לא התנצלות על זה שאין מקום יחס מגעיל ביותר לא ממליץ בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיאבון - תמונה
בתיאבון 3 ביקורות
מקום מעולה,
4.8
30/09/20

כשרות מהודרת, שירות נפלא, אוכל טעים מאוד, פשוט מקום נפלא, המחירים קצת יקרים לטעמי, אבל שווה כל שקל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
bd - תמונה
bd 2 ביקורות
מקום נעים, יפה, טעים, ושירות
5.0
23/06/20

נהנינו מאוד, אחלה שירות!! אוכל ברמה גבוהה מאוד! מקום יפה ונח!! ממליצה בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוריטוס - תמונה
דוריטוס 43 ביקורות
מקום נחמד וכשר
2.3
16/07/19

ישבנו במסעדה בשעות הערב. המקום לא היה עמוס במיוחד. כשהגענו העמידו אותנו באמצע המסעדה כאשר כל העיניים עלינו למרות שהוזמן מקום מראש. כאשר הושבנו השירות של המלצרים היה איטי מאודדד עד שבאו... לקחת הזמנה, עד שהביאו חשבון ועד שבאו לקחת את התשלום. המנות היו טעימות,מנות מכובדות, מקום נחמד מאוד , אוירה משפחתית. מחירים יחסית בסדר . כשרות מהדרין שזה מעולהה אך רק לשפר את שירות המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sari - תמונה
Sari מבקר מתחיל
אכזבה ענקית!
1.5
09/07/19

היה פשוט מביש, שירות על הפנים! עשינו אירוע שלמנו כמעט אלפיים שקל הביאו ל13 איש 3 פלטות בשרים המתאימות ל6 אנשים. בעוד שסוכם שבשרים מוגש חופשי חוץ משאר הדברים... ובקשנו עוד אמרו שצריך... לבדוק וכו'. השיטה שם במילה אחת ייבוש!!! האוכל נחמד. שירות על הפנים! חושבת שחלק מהשיטה שהמלצרים מקבלים הוראות ושפונים לאח"מש הוא כביכול מתפלא... שורה תחתונה לעולם לא אחזור למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
13/03/19

כשהגענו קיבלנו תפריטים וראינו שהמחירים עלו כמעט כפול מהמחיר המקורי. בנוסף לכך כל בקשה שלנו המלצרית אמרה שזה תוספת בתשלום. חשוב לי לציין שהאחראי משמרת היה אדיב במיוחד. אחרי שחיכינו הרבה... זמן למנה היא הגיעה לא מבושלת ובלתי אפשרית לאכילה. לאחר מכן שפנינו אליהם לאחר שביררו אם כל המנה כזאת ולא רק כמה חתיכות וראו שכן החליפו לנו את המנה ונאלצנו לחכות שוב למנה חדשה. עד שהאוכל הגיע התינוק התחיל לבכות כי כבר התעכבנו יותר ממה שתכננו ויצאנו ממש בהרגשת אכזבה. פעם זו היתה המסעדה האהובה עלינו וחגגנו בה כמעט בכל הזדמנות. מקווה שהמסעדה תחזור לאיכותית שהיתה במחירים טובים לכיס ושירות מוצלח יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
לא חוזר לשם
2.0
30/01/19

שירות איטי באופן מוגזם. היינו שבעה סועדים לגוג יום הולדת. חלק מהמנות לא הגיעו כלל. מנת הפתיחה הגיעה רק בסיום הארוחה אחרי שהתלוננו וכך גם התוספות למנה עיקרית. המחיר לא מוצדק. המתחם של... המסעדה רחב ויפה, פרט לכך לא מצאנו שום דבר במסעדה ובוודאי שלא נשוב לשם- מאכזב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 14 ביקורות
טעים 😋.אוירה מעולה 👍 וכשרה
4.8
14/01/19

הגענו למפגש מחלקתי , היה מגוון מנות, ומחיר ממוצע שיצא לבועז הינו 75₪ , השרות היה מעולה 👍, כולם היו מרוצים מהמנות וכמובן הכשרות ברמה גבוהה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oksana - תמונה
Oksana מבקר מתחיל
לא חוזרים למסעדה זאת
1.0
09/12/18

לא מומלץ. בשר לא מוכן,פיתות קאות,חומוס לא טעים, שירות על פנים. הרגשה חיסכון על לחשבון הלקוח. מחיר יקר לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
נורא
1.0
19/11/18

המסעדה מסובין באמת נפתחה כמסעדה על רמה בבית שמש פעם היה שם אוכל על רמה ובשפע ובמחירים סבירים שירות מהיר ובוגר כהיום החליפו שם לאחרונה בעלות מיד שנכנסתי למסעדה היה אוירה ממש לא נעימה חוץ... מזה שניגשו אלינו 3 מלצריות בנות 14 לשאול איפוא אנחנו רוצים לשבת הזמננו פלטה זוגית גריל גולד שזה המוצר הכי יקר במסעדה וזכרתי שזה תמיד היה טוב וטעים במחיר של 260 שקל כעבור 20 דקות הביאו לנו מגשית כזאת עם שיפוד קבב שיפוד פרגית ועצם של בשר משהו ממש מבוזה וברור שזה מבוזה בשביל תמורה של 260 שקל כשקראנו לבעלת המסעדה ושאלתי אותה עם זה פלטת סילבר או גולד היא אפילו לא ידעה היא שאלה רק מה הזמנו ואמרה שזה מה שמגיע והלכה ממש כאילו אני מדבר לעץ ובהמשך הם רצו לסגור את המסעדה ועוד לא יצאנו שלחו אלינו את המנהל מסעדה ואחראי שירות לטענתו שענה אותו דבר ששוקלים את הבשר וזה מה שצריכים לקבל והוא הולך לשאול את המנהל השני מה לעשות ועבר 20 דקות הוא עובר הלוך חזור לידינו ולא עונה תשובה עד ששאלנו הוא אמר שאמרתי לכם כבר זה מה יש ואפילו לא חשבו לתת לנו פיצוי או קינוח אפילו או הוזלה במחיר אחרי שהסברתי להם שהייתי פה מלא ונהניתי לפני שהחליפו ועכשיו לא פשוט דיברתי לקיר ולא חלם אפילו להתייחס וכששילמנו את המחיר היקר ביקשנו שיוריד לנו לפחות משהו הוא התחיל לצרוח עלינו אתם לא תחליטו עלינו כמה לשלם וממש הוציא אותנו בצעקות מהמסעדה כמעט פיזית הייתה חוויה ממש לא נעימה מצפה לשינוי

עוד פרטים
הוספת תגובה