נגישות
טלפון המסעדה053-4276911 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת מסובין מביאה אל בית שמש חוויה קולינרית משפחתית ונעימה, הכוללת תפריט עשיר עם חותמת כשרות רובין, שכולל שפע של מנות ביתיות, טריות וטעימות. בואו לפתוח שולחן כמו בשישי: תתחילו עם מלא סלטים צבעוניים לפתיחה וקבלו לחם פרנה על חשבוננו, שיפתח לכם את... התיאבון. רק אל תתמלאו כי תכף ייצאו אליכם שלל העיקריות המדהימות שלנו, ככה שכל אחד מכם יוכל למצוא את המנה שהוא הכי אוהב, וישמח לחלוק אותה עם שאר החבר'ה מסביב לשולחן. אז אם מתחשק לכם אוכל טוב מבית טוב, ושירות שיגרום לכם להרגיש כמו בני בית – מסובין היא הכתובת שלכם. עוד

מאפיינים נוספים

אכזבה גדולה
1.5
13/03/19

כשהגענו קיבלנו תפריטים וראינו שהמחירים עלו כמעט כפול מהמחיר המקורי. בנוסף לכך כל בקשה שלנו... המלצרית אמרה שזה תוספת בתשלום. חשוב לי לציין שהאחראי משמרת היה אדיב במיוחד. אחרי שחיכינו הרבה זמן למנה היא הגיעה לא מבושלת ובלתי אפשרית לאכילה. לאחר מכן שפנינו אליהם לאחר שביררו אם כל המנה כזאת ולא רק כמה חתיכות וראו שכן החליפו לנו את המנה ונאלצנו לחכות שוב למנה חדשה. עד שהאוכל הגיע התינוק התחיל לבכות כי כבר התעכבנו יותר ממה שתכננו ויצאנו ממש בהרגשת אכזבה. פעם זו היתה המסעדה האהובה עלינו וחגגנו בה כמעט בכל הזדמנות. מקווה שהמסעדה תחזור לאיכותית שהיתה במחירים טובים לכיס ושירות מוצלח יותר.

רחלי מבקר מתחיל
לא חוזר לשם
30/01/19

שירות איטי באופן מוגזם. היינו שבעה סועדים לגוג יום הולדת. חלק מהמנות לא הגיעו כלל. מנת... הפתיחה הגיעה רק בסיום הארוחה אחרי שהתלוננו וכך גם התוספות למנה עיקרית. המחיר לא מוצדק. המתחם של המסעדה רחב ויפה, פרט לכך לא מצאנו שום דבר במסעדה ובוודאי שלא נשוב לשם- מאכזב!

אבי 2 ביקורות
טעים 😋.אוירה מעולה 👍 וכשרה
4.75
14/01/19

הגענו למפגש מחלקתי , היה מגוון מנות, ומחיר ממוצע שיצא לבועז הינו 75₪ , השרות היה מעולה 👍,... כולם היו מרוצים מהמנות וכמובן הכשרות ברמה גבוהה

אלי 14 ביקורות
לא חוזרים למסעדה זאת
09/12/18

לא מומלץ. בשר לא מוכן,פיתות קאות,חומוס לא טעים, שירות על פנים. הרגשה חיסכון על לחשבון... הלקוח. מחיר יקר לסועד.

Oksana מבקר מתחיל
נורא
19/11/18

המסעדה מסובין באמת נפתחה כמסעדה על רמה בבית שמש פעם היה שם אוכל על רמה ובשפע ובמחירים... סבירים שירות מהיר ובוגר כהיום החליפו שם לאחרונה בעלות מיד שנכנסתי למסעדה היה אוירה ממש לא נעימה חוץ מזה שניגשו אלינו 3 מלצריות בנות 14 לשאול איפוא אנחנו רוצים לשבת הזמננו פלטה זוגית גריל גולד שזה המוצר הכי יקר במסעדה וזכרתי שזה תמיד היה טוב וטעים במחיר של 260 שקל כעבור 20 דקות הביאו לנו מגשית כזאת עם שיפוד קבב שיפוד פרגית ועצם של בשר משהו ממש מבוזה וברור שזה מבוזה בשביל תמורה של 260 שקל כשקראנו לבעלת המסעדה ושאלתי אותה עם זה פלטת סילבר או גולד היא אפילו לא ידעה היא שאלה רק מה הזמנו ואמרה שזה מה שמגיע והלכה ממש כאילו אני מדבר לעץ ובהמשך הם רצו לסגור את המסעדה ועוד לא יצאנו שלחו אלינו את המנהל מסעדה ואחראי שירות לטענתו שענה אותו דבר ששוקלים את הבשר וזה מה שצריכים לקבל והוא הולך לשאול את המנהל השני מה לעשות ועבר 20 דקות הוא עובר הלוך חזור לידינו ולא עונה תשובה עד ששאלנו הוא אמר שאמרתי לכם כבר זה מה יש ואפילו לא חשבו לתת לנו פיצוי או קינוח אפילו או הוזלה במחיר אחרי שהסברתי להם שהייתי פה מלא ונהניתי לפני שהחליפו ועכשיו לא פשוט דיברתי לקיר ולא חלם אפילו להתייחס וכששילמנו את המחיר היקר ביקשנו שיוריד לנו לפחות משהו הוא התחיל לצרוח עלינו אתם לא תחליטו עלינו כמה לשלם וממש הוציא אותנו בצעקות מהמסעדה כמעט פיזית הייתה חוויה ממש לא נעימה מצפה לשינוי

איציק מבקר מתחיל

קינוחים מעולים
הצג עוד חוויות

מתכננים אירוע?

מסעדת מסובין מאפשרת לערוך אירועים פרטיים בחלל המסעדה ו/או על המרפסת בשעות הערב הקרירות. המסעדה ערוכה לקבל אירועים של בין 30... ל- 80 אנשים, בין אם לשבע הברכות ובין אם לחגיגת יום הולדת בסטייל. המסעדה מציעה מספר תפריטים, המתאימים לתקציב ולאופי האירוע, והכל ברוחב לב. נשמח לארח אתכם באירוע הבא שלכם. עוד