נגישות
נגישות

בוקצ'ו - Boccaccio ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

108 ביקורות וחוות דעת על בוקצ'ו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/11/07

We were 19 people and everything was really good! keep it up and

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/11/07

הלכנו למסעדה לרגל יום הנישואים השלישי שלנו. בהתחלה היססנו כיוון שהיא נראית מעט מיושנת מבחוץ. אבל לכשהתיישבנו הפתיעה אותנו האווירה הנעימה והמרגיעה של המקום. הרגשנו ממש כמו באיטליה במסעדה... פינתית ברומא. השירות לא היה מושלם, אבל האמת שזה ממש לא הפריע לנו כיוון שנהנינו מהאווירה ומהאוכל הטעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/07/07

תמשיכו להיות כמו שאתם....תודה על השירות.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
nitsale - תמונה
nitsale 10 ביקורות
3.7
16/06/07

מסעדה נחמדה מאוד עם אוירה נעימה, האוכל לא הכי מדהים שבעולם. כבר אכלתי יותר טוב אבל בגלל האוירה והמלצר הדרום אמריקאי המאוד נחמד כדאי לשוב לשם.למנות ראשונות לקחנו סלט פירות ים שהיה קצת... תפל היה חסר משהו בטאץ' הסופי של המנה, ופוקצ'ה פשוט מעולה.ממליצה במיוחד על מנת הרביולי גבינת רוקפור שרק בשבילה שווה לחזור לשם.כמו נוסתה מנה של פטוצ'יני מרינה שהוחזרה למטבח עקב איזשהו טעם לוואי מוזר במנה והוחלפה ברביולי גבינה אלפרדו שהיה טעים, לא מבריק באופן מיוחד אבל מנה גדולה ומשביעה. בקיצור מקום נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
23/05/07

מאכזב ביותר. אוכל בינוני ומטה. קיבלתי מרק לא טעים עם זבוב בפנים. החשבון הגיע ללא פירוט והתעקשו לא לפרט בטענה " שאין יכולת למחשב לבצע פעולת פירוט ההזמנה". אני לא אתפלא שחייבו אותי על... המרק עם זבוב ועל עוד דברים שלא הזמנתי. לא קיבלתי כל התנצלות ובסוף חוייבתי בחשבון לשלם 12 אחוז שירות. כל האורחים יצאו עם הרגשה רעב ולעולם לא נחזור למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
20/04/07

הגענו למסעדה אני וחברתי בעקבות המלצות באתר. השרות סביר ולא יותר מזה, המלצר היה די סנוב מסיבה לא ברורה. האוכל לא מדהים הוא סביר, ויחסית לרמת האוכל המחירים גבוהים מידי. האווירה מרגיעה... מאוד וכיף לשבת במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
assijan - תמונה
assijan 4 ביקורות
2.0
29/03/07

אני ובעלי היינו ביום ראשון, בשעה 19 בערב, שעה שאין לחץ וכמעט אין אנשים. האווירה הייתה נחמדה, אך השירות על הפנים, המלצרית עשתה טובה שהיא ניגשה אליינו וגם מה שעוד יותר הרגיז שבתפריט כתוב... שיש כבד אווז (דבר שאנו מאוד אוהבים ולכן הזמנו) ואז המלצרית אומרת שאין, כי זה לא חוקי בארץ כבר. אז למה זה רשום בתפריט?! לאחר מכן הזמנו עוף מרסלה ברוטב. זה היה סתם חזה עוף שעשוי בגריל והיה טבוע בנוזלים. יותר, לא נבוא לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
04/03/07

This must be the best kept secret in Tel Aviv: the food is to die for, and it's easy to imagine you've been magically transported to some. wonderfully intimate Italian restaurant. I... just don't understand why it took me 10 years to discover it, when I read the restaurant reviews in the papers every week.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
25/02/07

מאוד נהננו. אוכל טעים, מלא הוד והדר, הגשה שקטה ומתחשבת. אהבנו את הפסטה ואת הסלט של פירות הים עם הכוסמת. הכל מושלם, גם המחירים סבירים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
24/02/07

אוכל טעים, אין מה לומר, שירות אדיב וזמין.הטרימיסו לקינוח בא ישר מגן העדן, מחיר לא יקר אם מתחלקים במנות הפסטה הגדושות. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה