נגישות
נגישות

מי קאסה - Mi Casa ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על מי קאסה

אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
לא מקצועי
1.0
03/07/13

התחלנו ברביולי שהיה מלוח מדי, ושקשוקה שלוותה בחתיכת לחם מהסוג שקונים במכולת. החלפנו לסלט "פטוש חלומי", שלפי ההסבר היה אמור להיות על בסיס של עלי רוקט. בפועל קיבלנו צלחת עם ערימה של... חתיכות עגבניה ענקיות וחתיכות לחם יבשות, שביניהן הסתתרו כמה עלי רוקט וריבועי חלומי מטוגנים. כשביקשנו כף או צלחת נוספת, מהמלצרית, היא הביאה אותן בחוסר סבלנות. ישבנו בחוץ וידי נעקצה ע"י יתוש והחלה להתנפח. כשאלתי אותה בנימוס אם יש להם במקרה משהו נגד עקיצות, היא פלטה בכעס "לא" ונעלמה. לצערי, מאכזב מאד וחובבני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviv - תמונה
aviv 2 ביקורות
מקום פשוט קסום !
4.8
25/06/13

היינו ביום שני האחרון אכלנו טאפסים ושתינו שתי בירות, הפטה כבד והשיפודי חלומי פשוט תענוג..מומלצים בחום! אווירה רגועה שאין בשום מקום אחר באיזור..פשוט קסם של מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit - תמונה
sarit 7 ביקורות
משופר פלאים !! ממליצה בחום
4.0
19/05/13

אווירה נעימה מאד-כפרית אינטימית. ארוחת בוקר טובה לחם נפלא מרגיש חם הישר מהתנור. פעם אחרונה שהייתי הייתה לפני יותר מחצי שנה וכעת התחושה שחל שיפור ניכר בשירות וגם בביצת ארוחת הבוקר ובכל... השאר.ניתן להביא כלבים. יש לציין שיש מעשנים מידי פעם, אך אם מבקשים זה מיד מפסיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oshrit - תמונה
Oshrit מבקר מתחיל
נחזור שוב
4.8
12/08/12

הגענו בשבת לארוחת בוקר משפחתית, מקום מקסים עם ארוחה מפנקת וצוות איכפתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/02/11

מקום אינטימי ומקסים. משרה אווירה נעימה כפרית ושלווה ולא פלצנית כמו בתי קפה תל אביביים רבים. הצוות מקסים ואדיב והאוכל מעולה!!!! חנייה יש בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lianne - תמונה
lianne 3 ביקורות
2.7
09/02/11

אני כותבת ביקורת פה ומקוה שמסעדת מיה קאסה קוראים את זה מכיוון שהמקום ממש נחמד וכמה חבל שהאוכל כלכך לא עשוי טוב קחו משיהו שיודע-ת לבשל ושדרגו כי אתם במיקום מאד נעים לא יתכן שאוכל כלכך... פשוט עשוי לא טוב עם זה הסנדוייץ טוסט פסטרמה או סלט או אוכל ביתי -גם זה צריך להיות טעים מה שכן התה צמחים ממש טוב וקורסאון אז תלכו לקפה לשמש וגינה זה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
19/08/10

הגעתי בעקבות קופון עם משפחתי וגילינו בית קפה שללא ספק נאמץ אותו בקבוע. כצימחונית שבדרך כלל אין יותר מדי אופציות בתפריט בשבילי, המקום שופע במנות נהדרות- שקשוקות, כריכים ופיצות שנעשים... במקום שצימחונים פשוט ילקקו את האצבעות אחרי. האווירה ביתית ומקסימה והשירות אישי ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/08/10

באנו ביום שישי פעם ראשונה. אני לא מבינה איך רק עכשיו גליתי כזאת פנינה ממש קרוב לבית.. הכל היה מקסים. כן ירבו כאלה מקומות נטולי פוזה ופלצנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/08/10

רכשנו שובר לארוחת בוקר גורמה אך קבלנו ארוחת בוקר סטנדרטית לחלוטין. המקום והגינה מעוצבים, אך הישיבה בחוץ בחום של 36 מעלות בתוספת הלחות במרפסת מתחת לפרגולה הופכת לבלתי נסבלת תוך זמן קצר... ופוגמת מאוד בחוויה של המקום. גם המאווררים הרבים שפועלים לא מועילים כלל. כדי שתדאגו לשטח/אזור ממוזג ויותר נעים במיוחד במהלך הקיץ החם בארצנו. 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/07/10

היינו היום במקום בפעם הראשונה והאמת שהמציאות שונה מהתמונות שמפורסמות באינטרנט. השירות בהתחלה היה מאכזב אבל אח"כ יותר טוב. הזמנו ארוחת בוקר ושקשוקה. ארוחת הבוקר לא משהו בכלל והשקשוקה... סבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה