נגישות
נגישות

מי קאסה - Mi Casa ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על מי קאסה

ארנה - תמונה
ארנה 2 ביקורות
"חוסר יציבות"
3.0
30/10/15

באמצע השבוע האחרון ביקרתי במיקאסה והוקסמתי. מהאוכל, המקום, האווירה והשירות, אשר כולם היו מאירי פנים וטובים. שבתי הבוקר (ששי) והתאכזבתי. הגענו עוד לפני העומס ולמרות זאת השירות היה בלתי... קשוב לחלוטין, ארוחת הבוקר היתה למטה מבינונית: הלחם תפל לחלוטין, הביצה הוגשה יבשושית, הסלט חסר כל טעם. בקיצור- לא כפי שציפיתי. הדירוג שלי, אשר באמצע השבוע היה כולו 5, ירד ל- 3. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/11/2015
שלום, שמי אוהד ואני המנהל של בית הקפה, הצטערתי לקרוא את תגובתך, אשמח לשמוע ממך את הדברים וללמוד מטעויתנו, אשמח אם תוכלי ליצור קשר, על מנת שנוכל לדאוג לך לחוויה מתקנת. באמת שחשוב לנו לשמוע ביקורת ולהשתפר בזכותה.. אני נמצא כאן במרבית ימי השבוע, אשמח שתצרי קשר בבקשה, תודה רבה, 09-9576721 אוהד
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה
5.0
17/05/15

אתמול, יום שבת, חגגנו לבננו בר מצווה במי קאסה. האירוע היה מדהים, מרגש וברמה גבוהה! המקום יפיפה, אינטימי, ביתי ומזמין. האוכל טעים ומוגש בשפע. מנור הזמין עבורנו את כל התוספות הנלוות... שביקשנו. רצינו לומר תודה ענקית למנור ולצוות על כך שניהלתם את האירוע ואפשרתם לנו לחגוג ולבלות עם אורחינו. ממליצים בחום! עמי ושרית רז

עוד פרטים
הוספת תגובה
maria - תמונה
maria 4 ביקורות
ארוחת בוקר משפחתית בשבת 24.01.15
5.0
24/01/15

הרגשתי צורך לכתוב. מסעדה נהדרת, השירות נפלא, מנות טעימות וייחודיות. הצוות מקסים, הכל עם חיוך והכל מתקתק. המחירים הוגנים ביותר. יצאנו עם חשק לחזור שוב. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafi - תמונה
Rafi מבקר מתחיל
חוסר הבנה בשירות ושיווק
2.0
09/12/14

Mi casa No mas Mi casa אנחנו מכירים את המקום מלפחות ארבע פעמים שכבר ישבנו בו עם חברים ומשפחה. ועד אתמול הייתה לי דעה חיובית ביותר על המקום (עובדה שחזרנו). אתמול אישתי ואני נסענו במיוחד... מקדימה לארוחת בוקר במיקאסה. יום הולדת, יוצאים מהעבודה לשעתיים לחגוג. היינו מצוידים בשובר לארוחת בוקר זוגית שקיבלנו מהבן שמשרת בקבע ונרכש במועדון חבר. את השובר משווקת חברת רעיונית וברשימות מופיע מיקאסה כאחת האופציות. בחרנו מתוך הכרות ושביעות רצון מוקדמת ונסענו. הצגתי את השובר כשהמלצר ניגש אלינו, הוא לקח אותו ואחרי מספר דקות חזרה אלינו עם השובר האחראית אולי היא מבעלי המקום ואמרה שלצערה, אין היא יכולה לכבד את השובר. הם כבר מזמן לא עובדים עם רעיונית ואף ביקשו מספר פעמים להסיר אותם מהרשימה. מספר משפטים הלוך וחזור והבנו שאין אפשרות להשתמש בשובר. מכיוון שבאנו במיוחד החלטנו לא לקום ולהשאיר את השובר לשימוש במקום אחר. ציפיתי מהאחראית וגם שאלנו אותה האם היא יכולה להציע לנו "הטבה" כלשהי אם נזמין מתוך התפריט והיא ללא היסוס אמרה לא!!!. אולי אני נאיבי, אבל כאיש שיווק הדבר הראושן שהייתי מציע במקרה כזה זה להנות ממה שהשובר מקנה ללקוח בתשלום ישיר או לפחות 10% הנחה או קינוח ע"ח הבית.... אבל היא עמדה על זה שאין מה לעשות ואם אנחנו רוצים עומד לרשותנו התפריט בתשלום מלא!!!. נשארנו, אכלנו, לא רצינו לקלקל לעצמנו את היום. שילמנו (מלא) והלכנו לדרכנו. לא מאמין שנחזור לשם וגם בטוח שלא נמליץ יותר על המקום.Mi casa No mas Mi casa

עוד פרטים
הוספת תגובה
GalYerushalmi - תמונה
GalYerushalmi 2 ביקורות
הכי טובים שיש!
5.0
31/03/14

ב15.03 יום שבת בבוקר חגגנו במקום יום הולדת של בעלי - הזמנתי 30 איש, הגיעו בסוף קצת מעל 20. אני בדרך כלל לא כותבת ביקורות, אבל הפעם באמת מרגישה צורך - הכל היה פשוט מעולה, כולל שירות,... אוכל, המקום עצמו, האווירה והמוזיקה. חייבת לציין במיוחד את היחס של המנהל מנור, שבגבורה עמד בכל הדאגות שלי לגבי מזג האוויר המשתנה ונענה לכל בקשה שלי והיה פשוט מקסים. גם המלצרים של המקום - באמת, אני לא יודעת איפה אתם לוקחים מלצרים כאלה - חייכנים תמיד, לא לחוצים בשיא הלחץ, ויחד עם זאת מגיבים במהירות לכל בקשה! היה פשוט כייף לשבת שם עם כל החברים, נהנינו מכל רגע ובטח נחזור בקרוב. תודה! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
nbp - תמונה
nbp מבקר מתחיל
נעים....
4.3
28/03/14

בוקר אביבי, קפה מעולה, שקשוקה בלקנית עשירה וטרייה. אווירת כפרית ומשפחתית- שירות נעים. לא צריך יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Done Own - תמונה
Done Own 23 ביקורות
מקום מאכזב ורועש
1.8
09/03/14

היינו שם אתמול לראשונה ולאחרונה, ארוחת צהריים משפחתית. תחזוקת המקום ירודה (שולחנות, כסאות, שטחים ציבוריים). רעש נוראי, למרות שזה בחלל פתוח. המנות ברמה נמוכה ביותר (מזמן לא אכלתי אוכל... ירוד כ"כ במסעדה ישראלית) - בקיצור נפילה (אבל מבטיחים חד פעמית)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארוע במיקסה - תמונה
ארוע במיקסה מבקר מתחיל
אירוע במסעדת מיקאסה בגליל ים
5.0
21/12/13

עשינו ארוע במיקאסה. יום הולדת משפחתי לבעלי. אני רוצה מאד להמליץ על המקום. מעל לכל היה נעים משפחתי אוירה טובה. המקום מאד נעים התחושה ביתית גם הילדים הקטנים יכולים לצאת החוצה. יש עבורם... משחקים צבעים ועוד. האוכל היה מצויין מעל ומעבר. גם מנה טבעונית גם קינוחים נהדרים. היה כיף לנהל את הארוע עם איתי הכל באוירה טובה ובלי לחץ. מאד ממליצה לכל אחד שאוהב ארוע שהוא באוירה טובה בלי כל "פלצנות" השירות של המלצרים היה חביב ונעים. כל בקשותינו התמלאוץ מוכנה גם שיפנו אלי אישית 0502238810 .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה ועדו - תמונה
דנה ועדו מבקר מתחיל
חוויה נהדרת
4.5
25/11/13

הגענו למיקאסה בהמלצה של חבר. היינו משפחה גדולה - 10 מבוגרים, ילדה ותינוק. השירות היה מצויין! והאוכל - ממש מעולה. הזמנו בעיקר ארוחות בוקר. הכל היה טרי וטעים. ממליצים מאוד על השקשוקה!... אבל מעל הכל האוירה היתה נהדרת. פנינה של טבע ממש במרחק קצר מהעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 9 ביקורות
בית קפה קסום
4.3
12/09/13

מקום ממש נחמד, מרגיע, . היינו 5 מבוגרים, מאוד נהנו. האתר אינטרנט והתמונות פחות מרשימות מהמקום עצמו!

עוד פרטים
הוספת תגובה