נגישות
נגישות

מי קאסה - Mi Casa ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על מי קאסה

תמי - תמונה
תמי 3 ביקורות
לא אמליץ על המקום
2.5
09/08/19

ממש אבל ממש לא נהניתי מארוחת הבוקר אין שום אוירה שם המחיר סביר רעש עצום מרגישים כמו בחדר אוכל בקיבוץ.לא אמליץ על המקום. פשוט אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
טעים ומגוון וידידותי לטבעונים
4.5
08/08/19

קיבלתי המלצות על המקום ונאמר לי שהוא ידידותי לטבעונים אז הלכנו לנסות, אווירה ממש כייפית של מקום נעים ואמיתי ולא של רשת. הזמנו- פסטה עם פטריות ערמונים וקישוא - היא היתה הכי טעימה, והזמנו... גם "קלמארי" מפטריות שהיה לדעתי שמנוני מדי, וגם ארטישוק על קרם קשיו שהיה נחמד. נשארנו (זוג) לא מספיק שבעים כי באנו די רעבים אז הזמנו גם את הביונד בורגר- אני אכלתי את ההמבורגר המשגע הזה ובעלי את הצ'יפס. הקינוחים היו נראים לנו ממש שווים אז חזרזירים שכמותנו הזמנו גם פאי טופי ובננה. מממשששששששששש מושלם!!!! יחד עם משקה תה קמבוצ'ה ומים, יצאנו ב 260 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
האוכל טעים, נסו לשבת בחצר ואולי תזכו למאווררים
3.3
25/07/19

השירות היה יחסית חלש; או שלא היו הרבה מלצרים או שעד שמישהי הגיעה היא עשתה לנו טובה. המיזוג לא עבד במקום (אולי בגלל שהדלת לחצר שלהם הייתה פתוחה כי הגישו גם למי שישב שם) אז ההרגשה הייתה... די לחה. האוכל היה מעולה (הזמנו את הקארי טופו עם אורז ואת סלט העשבים הנהדר) וגם שייק המכשף והסנגרייה היו טובים. הקינוח היה די בינוני וניכר שבשעות הצהריים כבר סוגרים את המטבח - היתכן?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Laliv - תמונה
Laliv 30 ביקורות
מקום נחמד וירוק, תרתי משמע!
4.5
20/07/19

מקום נחמד וירוק, תרתי משמע! אהבנו מאוד את האווירה, את האפשרויות האינסופיות לצמחונים (ואפילו לטבעונים!!!). גם הקינוחים אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
עייף ושירות גרוע
2.0
25/06/19

היה חם בטירוף, לא בטוחה אבל לדעתי המיזוג לא עבד. המלצרים היו עייפים ולא נחמדים בכלל. לדעתי מנהל המשמרת או מי שזה לא היה ישב שם ובכלל לא טרח לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר נניח עם...להוציא... משו קר לשולחנות. היה עייף ושירות גרוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviv - תמונה
aviv מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
4.8
28/07/18

חגגנו בת מצוה ל-100 איש. ישיבה חצי בפנים חצי בחוץ. הכל היה מקצועי וללא תקלות. המקום יפה, עם אוירה נעימה, לא צפוף מידי ומספיק אינטימי. חלוקת האוכל, מזנון ילדים, עמדת וופל לילדים, תפעול... החלק האומנותי- הכל מנוהל בצורה טובה. הצוות היה חביב ואדיב מההתחלה עד הסוף. מקום מקסים! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
chaimsardas - תמונה
chaimsardas מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
09/07/18

הגענו ביום שישי בשעה 15.10 לאחר דנאמר לנו בשיחת טלפון שהמקום פתוח עד השעה16.00 קיבלו אותנו בכעס וממש גירשו אותנו מהמסעדה במיוחד אחראית המשמרת, מיותר לציין כי לא נשוב ובטח לא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
בוקר מצוין
4.8
07/05/18

מסעדה מצוינת, ארוחת בוקר מצוינת, הגענו ביום חם ואפילו יתושים או זבובים לא היו, אני מנחש שהמסעדה עשו משהו בשביל שזה יהיה ככה - ישר כח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
סבבה, לשפר שירות
4.3
02/06/17

אחלה מקום שלא ידעתי על קיומו עד לבוקר זה. אני חייב לציין שלקח די הרבה זמן עד שהמנה שלי יצאה (כריך אנטריקוט) והיא הגיעה אחרי שראשוני מקבלי המנות כבר הגיעו לסוף המנות שלהם - והם לא אוכלים... מאוד מהר. אז יש לשפר את העניין הזה, לעניין הכריך היה טעים וגם יתר המנות דווחו כטעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
elina.ru - תמונה
elina.ru מבקר מתחיל
על הפנים
2.0
21/01/17

הגענו לארוחת בר מצווה כ30 איש בשעות הבוקר, היינו צריכים לחכות שעה!!!!עד שיואילו בטובם להגיש את המנות, כשהאדם האחרון קיבל את המנה שעה וחצי (!!!) אחרי שהזמין. המנות עצמן היו לא רעות אך כל... האווירה היה גרועה וכבר לא היה תיאבון אחרי שישבנו שעה עם הילדים לחכות לאוכל. המלצרים בסופו של דבר היו בסדר אבל המטבח לא מסתדר עם כמות ההזמנות במסעדה. לא ממליצה ולא אחזור לפה גם אם ישלמו לי

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/01/2017
היי אלינה, קודם כל חבל לנו שזאת החוויה שלך מאיתנו. רצינו רק לדייק את העניין, השולחן שהוזמן אינו היה מיועד ל30 אנשים אלא להזמנה של כ20 מקומות. בחרתם להגיע כ10 אנשים יותר ודאגנו להוסיף עוד מקומות על מנת שלא תצטרכו ללכת ולחפש מקום אחר. במידה והיינו יודעים כי זה מספר האנשים לא היינו לוקחים את ההזמנה בשבת עמוסה. האיכפתיות שלנו מכם והרצון לעזור גרם גם לאנשים אחרים להיפגע בשל הצפיפות ועיכוב המנות במקום. אנחנו משתדלים להקפיד על שירות מהיר ואדיב והיינו שמחים לתת לך חוויה נעימה ונינוחה בעתיד..