נגישות
נגישות

לוצ'נה - Luciana ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על לוצ'נה

הלל - תמונה
הלל 2 ביקורות
מומלץ מאוד
5.0
17/07/18

מסעדה מדהימה !!! אוכל מעולה , אווירה טובה ושירות מצויין . היינו שם המשפחה ונהנו מאוד. מומלץ בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evgeny - תמונה
Evgeny 4 ביקורות
לא טעים ויקר
2.8
16/07/18

לא טעים ויקר. הביעו לנו בירה מקולקלת. חייב לציין שהחליפו את הבירה לפי בקשתי אבל לא הציעו פיצוי או משהוא. האוכל - ראוויולי - לא היה טעים, אכלתי הרבה ויתר טובים. לא נחזור עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
5.0
26/06/18

ביום חמישי האחרון חגגנו יומהולדת לגיסתי. הזמנו מקום ל30 איש. האוכל היה פשוט הצגה! האוירה בסעדה הייתה מושלמת. מנת ״הניוקי ערמונים״ שלהם הייתה יוצאת מן הכלל. המנות הגיעו מהר, אפילו מהר... מעל למצופה. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 4 ביקורות
פוטנציאל מפוספס
3.0
22/03/18

הגענו עם ציפיות גבוהות ויחסית התאכזבנו האווירה במסעדה אמנם טובה והעיצוב מוקפד. אבל רמת השירות היה נמוכה. לקח זמן למלצרית להגיע ולאחר מכן להגיש את המנות. מנות ממוצעות מבחינת... גודל התאכזבנו מאוד ממנת דגים שהיתה יקרה ולא טעימה. על מצע של יקרות לא מבושלים מספיק וגם לא מוקפצים. כשביקשנו להחליף, שוב חיכינו זמן רב לסיכום, מקום עם פוטנציאל טוב מאוד אילולי הבאגים הקטנים והמעצבנים. בשלב זה לא חוזרים לסמעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
aa - תמונה
aa מבקר מתחיל
יקרה ללא תמורה
1.5
20/03/18

אכלנו 2 אנשים צהריים,מנה של פיצה ומנה של פסטה סלומון + שתיה+מנה אחת קינוח=223ש"ח!! יקר?כן יקר.. יקר מאד רק הקינוח 45ש"ח טירוף הפיצה סבירה הפסטה לא משהו נכון הם יומרו שיש עיסקית..מה הקשר... פעם ראשונה וממש אחרונה שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
lorin - תמונה
lorin מבקר מתחיל
טעים, מפנק ויוקרתי. ממליצה בחום !
5.0
17/03/18

מסעדה מהממת ! היינו כל המשפחה ונהנו מאוד. שפע של מנות עיצוב מקסים ויוקרתי ואוכל ברמה מאוד גבוהה. ממליצה בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti - תמונה
Esti מבקר מתחיל
ממליצה בחום!
5.0
17/03/18

מסעדה שמתאימה גם לזוגות וגם למשפחה. אוירה רומנטית ואוכל איטלקי מושלם. נהנינו מאוד ונחזור שוב ללא ספק. כיף שיש מסעדה כזו באזור. שירות מעל ומעבר, דאגו לנו לאורך כל הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liya - תמונה
Liya מבקר מתחיל
אני בדרך כלל לא כותבת תגובות שליליות, אבל הפעם לא התאפקתי
1.0
16/03/18

הגענו למסעדה ביום שישי בבוקר לחגוג יום הולדת עם כל המשפחה. המסעדה הייתה עמוסה, אבל לא מפוצצת. החוויה היתה נוראית. חיכינו להזמין כ 20 דקות. מתוך 12 המנות, שתיים הגיעו לאחר 40 דקות... נוספות. כששאלנו מה קורה עם שאר המנות נאמר לנו, שקיבלנו מנות של שולחן אחר וש״אנחנו אוכלים אוכל של אנשים אחרים״ ולכן אנחנו צריכים לחכות. לאחר 10 דקות נוספות קיבלנו את הסלטים של ארוחות הבוקר. כששוב שאלנו מה קורה עם המנות, נאמר לנו שאין מה לעשות, שהמטבח עמוס והם ינסו לתקן את החוויה. בסוף האוכל הגיע לאחר כמעט שעתיים, כשחלק מהמנות היו קרות. בנוסף הגיעה מנה אחת שלא הזמנו שהמלצרית התעקשה להשאיר על השולחן כי ״אין לה מה לעשות איתה וחבל לזרוק״, למרות שאמרנו שאנחנו לא רוצים אותה. אחת המנות הגיעה עם סוג אחד של גבינה במקום שניים שהיו רשומים בתפריט. כששאלנו, נאמר לנו ״הנה היא שם״ ורק כשהתעקשנו, המלצרית בדקה במטבח ואמרה, שהגבינה נגמרה ושהם יכולים להחליף את המנה ולהוסיף גבינה אחרת. צריך להגיד שהם לא לקחו כסף על הארוחה וכן קיבלנו קינוחים חינם, אבל החוויה ויום ההולדת נהרסו.

עוד פרטים
הוספת תגובה