נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440057 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

הדסון לילינבלום בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
טייגר לילי  בתל אביב
תל אביב
מסעדה תאילנדית
הזמן שולחן
הטבעונית -  j17 בתל אביב
תל אביב
מסעדה טבעונית, כשר
גואטה בתל אביב
תל אביב
מסעדה טריפוליטאית, כשר
חומוס יוסף בתל אביב
תל אביב
חומוס
פטרוזיליה בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על בזילי.קום

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
lilahleo - תמונה
lilahleo 9 ביקורות
פיצה מעולה
4.8
09/03/19

הפיצה הכי טובה שאני מכירה בארץ (שהיא לא במסעדה). בצק ייחודי, את התוספת שמים בנדיבות. מאוד אדיבים. מחיר ממש הוגן

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 173 ביקורות
המלכה של הפיצות
5.0
19/12/18

בפיצה בזיליקום נזכה לטעום פיצה דקה, קריספית, עם קרסט חלומי הממולא ברוטב ומצופה שמן זית ושומשום, פיצה מיוחדת שטרם טעמתם, כן, גם ילדי שזללו בהנאה מרובה באיטליה פיצות ללא הפסקה הכריזו כי... זו הפיצה הטובה ביותר שאכלו עד היום! אז גם אני "נפלתי", ממש לא הצלחתי להתאפק ולאור קריאות ההתפעלות של כל הסובבים החלטתי לטעום ביס קטנטן - שחיש מהר הסתיים במשולש שלם. השירות המוקפד, החייכני והביתי, הסניף הנקי, הטעמים הנפלאים והאווירה הקסומה כל אלו תרמו עוד ועוד לחוויה הכוללנית- ביוצאנו מהסניף שוחחתי עם מיקי הבעלים וממש ביקשתי שיגיעו גם לפתח תקווה כי זו בהחלט פיצה שאין בכל מקום, עד שהוא יפתח סניף בפתח תקווה אנחנו נגיע שוב לבקר בתל אביב. אז מה היה לנו? מגש אחד בחרנו להזמין עם רוטב עגבניות רגיל ומוכר עם מבחר תוספות: ארטישוק, פלפל חריף, זיתים וגבינת שמנת- כפי שציינתי מעלה מדובר בפיצה דקיקה וטעימה במיוחד, עם רוטב קטיפתי וחלומי מעט מתקתק וטעים במיוחד, גבינת מוצרלה איכותית (של חברת גד) מונחת לה בשפע רב והתוספות גם הן מוגשות בשפע ובנדיבות יתרה, שולי הפיצה ממולאים ברוטב ומצופים בשמן זית ושומשום- רעיון גאוני אשר מעניק לפיצה טוויסט מיוחד ושונה. את המגש השני בחרנו בהמלצתו של מיקי להזמין עם רוטב פסטו, גבינת מוצרלה ותוספות- עגבניה ובולגרית/עגבניה ופיטריות - תקשיבו זה הרוטב פסטו הטוב ביותר שאכלתי, טעמו עדין מאוד ולא עז כמו בהרבה פיצריות אחרות, נותרו לנו מספר משולשים אותם לקחנו לביתנו הבכורה (ששונאת רוטב פסטו) והיא פשוט התמוגגה, כל כך נהנתה מהטעמים הנפלאים- אל תוותרו זו הפיצה הטובה ביותר שתאכלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/05/10

גועל נפש במחיר מופרז.הזמנתי פיצה בערב שישי בכסף טוב שמימן לא רק את הפיצה ואת הטיפ של השליח  שכמובן איחר אלא גם את היריקות שקיבלתי.בחמש בבוקר אני ואישתי כבר היינו במיון של איכילוב לטיפול... בהרעלת קיבה !הם לא לוקחים אחריות והם כם לא יקחו כי הם מגניבים שיושבים בפלורנטין ויורקים עליכם תרתי משמע !אני מזהיר את מי שרגיש לרוק ומחלות שלא יאכל את הגועל נפש הזה שבא ברקטו מסריח. לסיכום חוויה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/12/09

סקס פיצה ורוקנרול קראתי את הביקורות נוגעות ללב שרשמתן בנות, כניראה לא הבנתם במה מדובר.... הפיצה משגעת ובעיקר העובדים מדליקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/10/09

להגיד שהשירות חובבני זאת מחמאה שכן במסעדה הזו לא שמעו על המילה שירות.. הפיצה אומנם טעימה אבל הגיעה רק אחרי שעה וחצי (למרות הוזמנה מהרחוב ליד) עם שליח חצוף שכמובן הגיע ללא עודף ועם פיצה... קרה לחלוטין... באתר האינטרנט אפשרות להזמנה ממוחשבת - הם מתעלמים מההזמנה וכשמתלוננים מספרים שהאתר לא עובד כרגע וזאת למרות שקיבלת אישור על ההזמנה שבוצעה.. לסיכום: אחלה פיצה חרא של שירות. אין מצב שנזמין משם שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
מומלץ לארוחה עם ילדים
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6913399

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה