נגישות
נגישות

אווה סאפי - EWA SAFI ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אווה סאפי

valeriap - תמונה
valeriap מבקר מתחיל
אווירה טובה
5.0
18/10/21

רמה גבוהה של אוכל מרוקאי אותנטי ואווירה מגניבההההה

עוד פרטים
הוספת תגובה
motisolo - תמונה
motisolo מבקר מתחיל
פשוט מעולה...
5.0
30/09/21

ללכת על בטוח...הכול טעים ברמה גבוהה מאוד..הכבש בבישול ארוך הטעים ביותר שאכלתי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee 4 ביקורות
מהמסעדות הגרועות שהייתי
1.0
13/04/21

במשך כ35 דקות אם לא יותר לא קיבלנו כלום לשולחן אפילו לא לחם הבית שהזמנו כששאלנו מה קורה אחרי חצי שעה הם ענו בטענה שהם לא מוציאים מנות בנפרד אלא רק הכל ביחד ושנמתין, כשכבר כמעט באנו ללכת... הם הגישו לנו מנת פסטיה וקציצות דגים שלעומת המחיר המופקע צריך היה זכוכית מגדלת כדי לראות אותן ועדיין לא הביאו את הלחם אלא רק אחרי שסיימנו את המנות כשכבר היה מיותר ומביש. בסוף אמרנו טוב נפצה את עצמנו בקינוחים עם שתיה חמה אך שוב אותו סיפור עם תה שהגיע ו40 דק אחריו קיבלנו ספינג יבש קשה לא ניתן לאכילה ועוד קינוח שהיה מלא במי ורדים לכן איך שהביאו אותו אמרנו למלצרית שאנו לא מעוניינים בו בסוף משום שאנו לא אוכלים מי ורדים והדבר הראשון שהיה לה להגיד אחרי כל הערב ההזוי שירותית הזה היה ״אני לא אוכל לזכות אותכם אבל כי כבר הבאתי לכם את המנה״ שלא נגענו בה יש לציין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
CARPE DIEME - תמונה
CARPE DIEME 4 ביקורות
מסעדה נהדרת
5.0
23/12/19

מסעדה שיש בה אוכל מרוקאי טעים ביותר, לצדו של מגדל שלום. חלל מעוצב מאד יפה, צבעים וסגנון אוריאנטלי. מוזיקה מרוקאית נפלאה והכל ביחד נותן תחושה של חו"ל. מנות ראשונות, סלטים, סיגרים... מילואים בשר , קציצות דגים- הכל מוגש אסתטי וטעים טעים. למנה עיקרית לקחתי סטייק פרגית פיקנטי וקוסקוס. זה היה קוסקוס הכי טעים שאכלתי אי פעם. השרותים מרווחים, מוארים בדרמטיות ונקיים. בחוץ יש פינת עישון נחמדה. המחירים סבירים, רב המנות העיקריות 70 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולי - תמונה
שולי מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
5.0
11/11/19

מומלץ מאוד התארחנו היום במסעדה מטעם המשרדד כ 80 איש , המקום יפה ונקי , המסעדה מועצבת באותנטיות עדינה , אוכל בסגנון מרוקאי מאוד מאוד טעים וללא שמן כפי שאופייני לאוכל המרוקאי שאנחנו... מכירים. השרות מצויין ,,,,,ממליצה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת ביותר
5.0
19/09/19

פעם ראשונה שאכלנו במסעדה. קיבלנו שירות מעולה. האוכל יצא מהר. אווירה נעימה ואותנטית. יצאנו מאוד מרוצים ואין ספק שנחזור שוב.. בקרוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
לא מצדיק את המחיר.. אכזבה
2.5
15/07/19

היינו במסעדה ביום ההולדת של בן זוגי, הזמנתי מקום מיום ראשון ליום חמישי. כבר ביום ראשון שהתקשרתי המארחת אמרה שיש מינימום הזמנה של 150 ש"ח לסועד, יש צורך בפרטי כרטיס אשראי לערבון - אם... מבטלים עד השעה 13:00 של אותו יום זה ללא עלות ואם אחרי זה 30% מערך השולחן. והשולחן נתון לרשותנו למשך זמן של שעה וחצי בלבד... כל זה עוד לפני שהגענו :) כשהגענו למסעדה ראינו מחירים מופקעים של המנות.. הזמנו מנה ראשונה אחת + מנה עיקרית אחת! + קינוח + שתייה קלה וכל זה יצא 340 ש"ח!!!! מחירים מוגזמים לחלוטין, המנות קטנות וממש לא מצדיקות את המחיר.. כפי שאמרתי למארחת שהתקשרה יום למחרת, לא אחזור למסעדה.. חבל על הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
D L - תמונה
D L מבקר מתחיל
א כ ז ב ה
2.5
10/05/19

המחיר יקר ללא שום םרופורציה לטעם, איכות וגודל. מנות קטנות ממש. אוכל טעים בגדר הסבבה לא עפנו עליו. מגש סלטים עלוב ביותר. צלוחיות קטנטנות ללא אפשרות למילוי. מסעדה מרוקאית שמכבדת את עצמה... לא כוללת מטבוחה במגש? ואם רוצים מטבוחה מזמינים בנפרד בתשלום כמובן ובגודל מינימלי. כמי שמבשלת אוכל מרוקאי שלא נופל מהאוכל במסעדה במחיר ששילמנו לזוג אפשר להאכיל 10 אנשים ולא מגזימה. מנות הבשר קטנות. בקיצור א כ ז ב ה - לשם לא נחזור ולא נמליץ. ואנו אוכלים המון במסעדות שף ומשלמים אפילו יותר ממה ששלמנו באווה סאפי וחוזרים לשם שוב ושוב בגלל האיכות, האדיבות, הטעם וגודל המנות. אם נאמר שלא שבענו לא נשקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי  - תמונה
רועי מבקר מתחיל
מי שלא אכל שם לא יודע אוכל
4.5
07/03/19

אחת המסעדות עם האוכל הכי טעים שאכלתי , אוכל מרוקאי אבל באמת כאילו בקרתי במרוקו , טעמים שהמון זמן לא האמנתי שאפשר לאכול ככה בחוץ !! שאפוו👏👏👏👏👏👏

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakir - תמונה
Yakir 2 ביקורות
טעויות יכולות לקרות.. אבל לשירות גרוע אין סליחה
1.5
15/02/19

מסעדה רדודה מאוד הזמנו שולחן מראש לערב הולנטיין כשהגענו הוגשו תפריטים שהוכנו מראש המחירים עמדו על 300 שקל לסועד שזה ניצול של הערב אבל לא כאן הבעיה, כשהתיישבנו והמלצר התחיל לקחת הזמנה... הסתבר שנגמר להם האנטריקוט עוד ב10 בערב דבר שלא מקובל עלי במיוחד ממקום שנערך והכין תפריט מיוחד לאותו ערב במחיר מופקע ואני החלטתי שאני מוותר על המנה העיקרית שאר האוכל שהוגש היה סביר מינוס ולא מאפיין מסעדה בסדר גודל הזה גם הקינוח שהזמנו היה ברמת הלא אכיל ומפוצץ בשמן בסוף הערב כשהוגש חשבון חייבו אותי ב300 שקל לאדם אף על פי שלא הוגשה לי מה עיקרית ובעצם אכלתי מנה ראשונה בלבד כששאלתי את המלצר לגבי החיוב שהרי זאת לא בעיה שלי שנגמרו להם חלק מהמנות בתפריט, נאמר לי שאין מה לעשות וזה המצב מיותר לציין כי השירות היה גרוע אך בכל זאת שילמתי ויצאתי משם ולא אדרך שם שוב מיותר לציין שגם לא אמליץ לאף אחד ממכרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה