נגישות
נגישות

יומנגס - Humongous ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על יומנגס

Itay - תמונה
Itay מבקר מתחיל
המבורגר טוב שמסתתר מתחת לחוויה לא נעימה במיוחד
2.3
22/07/17

החוויה של לאכול ביומנגס מתחילה ברגל שמאל עם המתנה ארוכה בתור (40-60 דקות זה בנורמה). זה ממשיך בהיעדר תפריט - לקוחות שאינם מכירים את הפורמט צריכים לחכות למלצר שיספר על סוגי ההמבורגר.... ניתן לראות את התפריט על הלוחות, אך הפירוט אינו ברור ללקוח חדש ואין זווית ראייה נוחה לכל לוח מכל שולחן (כך נוצר מצב שכדי לדעת מהו מגוון הגבינות שקיימות כתוספת צריך לקום מהשולחן ולהביט בלוח). החוויה ממשיכה בצורה שלילית כשהמלצר מתדרך אותך על מגוון ההמבורגרים הקיימים, כולם מיוחדים וראויים להתפארות, אך חבל שצריך לזכור בע"פ את מה שהמלצר אמר ולא ניתן לקבל פירוט כתוב של ההמבורגרים. כמו כן לא באמת ניתן זמן הלהתלבטות מכיוון שהמלצר יושב איתך בשולחן עד שכולם יזמינו. המלצר כן היה סבלני אך לא היה קשוב, ולמרות שביקשנו את הראשונה ביחד עם ההמבורגרים, קיבלנו אותה קודם. הקונספט של מלצר עם טאבלט הוא חביב אבל מאבד את המטרה ברגע שהמלצר עסוק בטאבלט במקום להקשיב ללקוחות. המנות הגיעו והיו, כפי ששם המקום מרמז, עצומות. הר של צ'יפס שלא ברור מי ביקש מגיע לצד ההמבורגר, שהיה עשוי בצורה מדויקת. הקציצה הייתה טעימה וגם הלחמניה הפתיעה לטובה. לסיכום, לא מדובר במקום שכיף לשבת בו במיוחד. האווירה לחוצה, רועשת ועמוסה. המקום לכאורה מעודד אותך לבוא, לאכול וללכת, אך הטרחה שבהמתנה בחוץ בשביל שיזרזו אותי בפנים הופכת לחסרת היגיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 2 ביקורות
לא אחזור בזמן הקרוב
2.3
21/07/17

חוויה לא נעימה בכלל, המלצרים לא עוזבים אותך לנפשך אפילו לרגע- דוגמאות להתנהלות המלצרים: דפיקה על השולחן בברוטאליות, הגשת טעימות בירה שלא ביקשנו כלל ואז נסיון אגרסיבי לגרום לנו להזמין את... הבירה הנ"ל, נדנודים בלתי פוסקים מכלל המלצרים עד למצב שאין אפשרות לנהל שיחה עם החברים שאתה אוכל איתם. בנוסף, בכל 8 דקות בממוצע המלצרים יוצאים בריקוד מטופש עם תופים, רעשנים ומוזיקה ים תיכונית עלובה (שריף הילד הדרוזי). כמו כן, אין תפריט פיזי והכל נעשה באמצעות הסבר בעפ של מלצר מה שמקשה על זכירת אופציות ההזמנה/ אין תחליף לצ'יפס השמנוני שלהם מלבד ירקות/ וההזמנות לא מסונכרנות עם השתייה למרות שביקשנו/ אין הסברים על שלל הגבינות שיש שם והתפריט היחידי שיש כתוב על לוח בגובה 3 מטרים מעליך ואין סיכוי להבין מה כתוב שם. המחיר גבוה מאוד ועל המבורגר ציפס ושתייה השארתי 90 שקל (81 כולל טיפ) ואין הנחות סטודנט (לפחות לא הוצעו לנו). בנוסף לכל המלצר גיהץ את האשראי ולפני שאמרתי לו הוא לא חשב להביא לי חשבונית קבלה. בסהכ חוויה לא נעימה בכלל, והמקום לא ערוך להתמודד עם מסת האנשים שמגיעה- זמן המתנה ממוצע בתור הוא 40 דקות עד שעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
שווה שווה
4.3
25/06/17

כשמה כן היא- הכל גדול במסעדה. המנות עצומות (רק המבורגרים עם מבחר גדול של תוספות וסוגי בשר), האווירה מאוד שמחה וכיפית (בייחוד אם יש למישהו יום הולדת ואז זה בכלל כיף לראות את המלצרים... יוצאים עם המבורגר/קינוח עם זיקוק מלווים בתופים, רעשנים ומוסיקה). החיסרון היחיד לדעתי הוא שאין תפריט כתוב אלא יש תפריטים (איך לא ענקיים) על הקירות של המסעדה ושלא ניתן להזמי מקום מראש מה שיוצר עומס על הכניסה והמתנה של שעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה