נגישות
נגישות

ג'רדינו בלו - giardino bello ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על ג'רדינו בלו

gutariel - תמונה
gutariel 9 ביקורות
נחזור שנית
3.8
07/07/17

הינו בסביבה וקפצנו לאכול.כל מה שקיבלנו היה מעולה ומוקפד ,לא האוכל האיטלקי הנדוש המקובל בארץ. השרות נחמד אך לא מקצועי ויש בעייה בישיבה בחוץ למרות הצל והאורור. המחיר בינוני אך שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronitlev - תמונה
ronitlev 4 ביקורות
טבח טוב ניהול בעייתי.
3.3
07/07/17

פסטות מצוינות ומיוחדות. שירות חובבני. מפה רטובה לגמרי, טענו שלא הספיקה להתייבש אחרי כביסה... מלצרים נחמדים אחרי לא מיומנים, ניכר שאין הדרכה וניהול. נראה שכל הסועדים שהיו גם בשולחנות... האחרים לא הבינו את פשר ההתנהלות ובאיזה שהוא שלב ההסתובבות חסרת הפשר של המלצרים ( כל פעם אחר) עם מנות שלא ידעו למי להגיש, עם כלים שלא פונו + המפה הרטובה הפכו את החויה לספק מצולמת במצלמה נסתרת כקומדיה. את קהל הסועדים זה לא הצחיק. ( חשוב לציין שבהפרש של חודש החויית השרות החביב והחובבני חזר על עצמו) חבל. אוכל טוב, מיקום נחמד אבל זה לא מספיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעב - תמונה
רעב מבקר מתחיל
לא אחזור למסעדה!!
2.0
29/06/17

הושיבו אותנו בשולחן עם מפה רטובה-ככה זה הסביר המלצר. לאחר ישיבה של 15 דקות פנינו לקבל שרות. עוד 20 דקות עברו עד שפנינו לקבל מים. הגיעה רק מנה ראשונה אחת משתים שהוזמנו. ביקשנו לדבר עם... מנהל ונענינו כי אין מנהל. רעש של צעקות שמקורן בהעברת מסרים בין המלצרים. דלת שרותים תקועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/07/2017
מתנצלים על אי הנוחות והשרות שקיבלת באותו ערב. בערב זה היתה לנו בעיה מאד קיצונית ובכל זאת ניסינו להגיש אוכל ולשרת את הלקוחות. המפות היו עדין לחות, מיהרנו להחזיר את המפות מהכביסה אך בשל העומס הרב הן לא הספיקו להתייבש. דלת השרותים לא תקועה אלא מגנטית ולכן קשה לפתוח אותה. נשמח לארח אותך שוב לחוויה מתקנת.
almog.sh - תמונה
almog.sh מבקר מתחיל
פשוט וטעים.
4.0
08/06/17

מנות פשוטות וטעימות מאוד. הכל טרי ומדוייק, חומרי גלם איכותיים. שירות חייכני. הקרפצ'יו היה מוצלח מאוד והגיע עם פוקצ'ה נהדרת במיוחד, לוהטת מהתנור. מנת חזה עוף קצת קטנה עבור גבר רעב אבל... מאוד טעימה. הפיצה האישית ענקית (מספיקה ל-2) וטעימה, יכולה להיות קצת יותר יצירתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar 2 ביקורות
מסעדה מפתיעה מאד לטובה, פינה קטנה של חו"ל
4.8
02/06/17

מסעדה קטנה ושכונתית, גם המיקום וגם העיצוב נותנים טעימה קטנה של חו"ל...מזכיר מאד את המסעדות הפינתיות והמשפחתיות ברומה. החוויה הקולינרית לא פחות טובה מהמראה, מספר המנות אינו רבה, אך יש... מכל דבר - שוב, בדיוק במו במסעדה משפחתית בחו"ל. המנות יפות משביעות וחשוב ביותר...טעימות!!! המחירים סבירים ביותר, ושווים לכל כיס. איווירה מאד אינוימית כאמור, ממליץ מאד עם משפחה או חברים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itayn - תמונה
itayn 2 ביקורות
שירות רע וחצוף
1.0
23/05/17

הזמנו מקומות לעשרה אנשים לחגוג יומלדת בשישי האחרון בשעה שבע וחצי בערב. הגענו בזמן השולחן לא היה מוכן, גם בשעה שמונה הוא לא היה מוכן. כל הזמן הזה חיכינו בחוץ, בלי התנצלות, בלי שהוציאו... לנו שתייה, בלי שניגשו אלינו, הדבר היחיד ששמענו מהבעלים והשף היה - אתם יכולים ללכת, כמובן שהלכנו- גם אם טעו יכלו להתנצל ויכלו לתקן, זה קורה. אבל התנהגות משפילה וחצופה השאירה אותנו חסרי אונים. לא מומלץ בשום צורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
gidi_nav - תמונה
gidi_nav מבקר מתחיל
טוסקנה בהדר יוסף, מסעדה קטנה מקסימה וטעימה
5.0
21/05/17

טוסקנה בהדר יוסף, מסעדה קטנה מקסימה וטעימה. מנות פסטה מגוונות ופיצות. מנה פסטה 43 שח בלבד . כוס יין נדיבה 28 שח . בקיצור מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
איטלקית בצפון תל אביב
3.0
18/05/17

מסעדה באמצע מרכז קניות בצפון ת"א . רב השולחנות נמצאים בחוץ , עובדה שנעלמה מעיננו בעת ההזמנה . המסעדה חדשה ועל כן עוד ממש ניתן להתרשם , השירות משתדל מאוד , האוכל טעים והמנות גדולות.... אנחנו היינו בצהריים ואין עסקיות. צריך לתת להם את ההזדמנות לעלות על הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה