נגישות
נגישות

ג'רדינו בלו - giardino bello ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על ג'רדינו בלו

יחזקאל - תמונה
יחזקאל 2 ביקורות
איטלקיה קטנה בלב הכוונה
4.8
12/10/19

אחת הפיצות הכי טעימות שאכלתי השרות השתפר מהפעם הקודמת מחירים סבירים אפילו נמוכים לעומת הרמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 2 ביקורות
בינוני
4.0
30/03/19

מיקום מעניין, עיצוב ביתי רגוע ואוירה ביתית. השירות ביתי עם המגרעות שבכך, מפיות קטנות ובמשורה, מנה מוגשת בזמן אכילת המנה הקודמת, מים ומפיות הוגשו לאחר בקשות חוזרות. לגבי האוכל: מרק הבצל... היה טעים וקטן, הפיצות ענקיות וכחצי מהבצק נקי מתוספות והטעם סביר. הפסטות מסביב לשולחן סבירות. מנות הקינוח: מקרר מפתה, אבל, אחת הוחזרה בשל מרקם צמיגי והשנייה הוגשה עם קצפת מקולקלת ובכל מקרה אינה מצדיקה את מחירה (42 ש"ח.) לסיכום הטעם סביר, המחירים בדרך כלל נמוכים והשירות יכול להפוך את החוויה מבינונית מינוס לבינונית פלוס עד טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מ - תמונה
מ מבקר מתחיל
דחוף: לשפר את השרות
4.0
29/12/18

זאת הפעם הרביעית שאנחנו אוכלים במסעדה הנחמדה הזאת, ואותה חוויה כל פעם: אוכל טעים ומעולה ושרות חובבנית ומעצבנת. הזמנו מקום ולא אמרו לנו שהשולחן בחוץ (בערב קריר), חיכינו הרבה זמן למלצרית... לרשום את ההזמנה, להביא את הצלחות שביקשנו, ולהביא את הנענע עבור התה. חבל מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/01/2019
ראשית אנו מתנצלים על החוויה השלילית מהשרות שקיבלתם. המסעדה מקורה רק באופן חלקי וביום שישי בערב כשהמקום עמוס אין לנו אלא להציע לאנשים לשבת בחוץ. לא שיבצנו אנשים לשבת בחוץ ללא הודעה מראש, יחד עם זאת יתכן ומי שלקח את ההזמנה לא הודיע ועל כך אנו מצרים. מקווים שתשובו על מנת שנוכל לתקן את הרושם השלילי.
Lauren - תמונה
Lauren מבקר מתחיל
מומלץ מקום קסום
5.0
26/09/18

מסעדה באווירה קסומה בלב שכונה מתגלה לה פינה מדהימה ממש איטליה הקטנה!הגענו למסעדה קבלנו את פנינו צוות מקסים ששירת אותנו באהבה!!המנות היו מעולות השף אנני בן קד שמנצח על המטבח מפיק טעמים... מיוחדים!!! כייף להגיע גם עם משפחה או חברים ואפילו לבד להרגע!!!מקום מושלם!!מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
נחמד לאיטלקית
4.5
25/08/18

הייתי בעבר במסעדה עם משפחתי כשפתחו את המסעדה ולא כ"כ התלהבנו. למרות זאת, אנחנו גרים באזור והחלטנו בעבר לנסות שוב. בחוויות החוזרות היו בסדר, ומידי פעם עוד עושים טייק אווי. היום עשיתי... טייק אווי נוסף של פיצה מרגריטה, ולראשונה ניסיתי את הקלצונה עם הפטריות שהיה טוב מאוד ובנוסף הגיע גם עם סלט נחמד. מאמין שעוד אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/08/2018
שי שלום רב, תודה רבה על הביקורת המפרגנת והבונה כאחד. נשמח להמשיך ולשרת אותך ואת משפחתך ג׳רדינו בלו
Galit - תמונה
Galit 5 ביקורות
מוצלח. נמשיך לבוא
4.5
02/06/18

מסעדה קטנה מאוד נינוחה. למי שלא ממהר. אכלנו פנצנלה. קלצונה. לזניה בשרית. פטוציני בולונז ופורל שלם בתנור. המנות הוגשו מהר. המנות נדיבות וטעימות. יש מקרר קינוחים מפתה. הקינוחים קצת קטנים... אבל טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ורד
ורד
08/06/2018
תודה שהגעתם, שמחים שנהנתם, תמיד עובדים לשפר את השרות.
5j8vog - תמונה
5j8vog מבקר מתחיל
מעולה, רוצים לחזור שוב
4.8
01/04/18

היינו במסעדה בשבועות הראשונים שלה לדעתי, נהננו מאוד והגעתי לדף הזה כשחיפשתי את הכתובת שלה כדי לחזור אליה שוב. המנות היו משביעות (אני איש גדול שצריך מנות גדולות). המחירים זולים לדעתי,... מומלץ מאוד לארוחה זוגית

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/04/2018
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
מסעדה איטלקית באווירה שכונתית ושלוה.
4.8
10/02/18

באתי עם שתי חברותיי לכאן כי ידעתי שאנחנו כולנו אוהבות איטלקי ושיש כאן קינוחים טובים. באנו בשעת צהריים מוקדמת, קיבלה את פנינו מלצרית מקסימה שנראה שהייתה יחידה שעבדה שם כי היא זו ששירתה... את כל היושבים. התחלנו בקרפצ'יו שהיה נהדר, המשכנו בשלוש מנות, אחת לכ אחת: לזניית הבשר שנטרפה מהר על-ידי חברתי, פסטה עם פירות-ים שחברתי נהנתה ממנה ואני לקחתי את הרביולי ריקוטה שלטעמי היה מעט חסר טעם, אבל בסדר. גודל המנות היה בסדר גמור. חיכינו והזמנו שלושה קינוחים מחלון הראווה המרשים של שלל מבחר הקינוחים המקוררים הנהדרים שהיו שם ובחרנו בעוגת טריפל שוקולד <שהומלצה ע"י המלצרית והייתה הנהדרת מבין שלושת הקינוחים>, עוגת איגלו עם אוריאו ועוגת שוקולד מריר עם פירות יער שהייתה חמצמצה וטובה. בקיצור, מסעדה איטלקית מעולה שכיף לבוא אליה עם משפחות וחברים, אווירה שכונתית לאללה בצפון ת"א ויחסית שקטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ורד
ורד
11/02/2018
מירית - תמונה
מירית מבקר מתחיל
אכזבה. ניהול ושירות מזלזלים.
2.3
12/10/17

הזמנו מקום לשעה מוקדמת מאחר ואנחנו עם תינוקת. אנחנו כטבעונים הזמנו את 3 המנות הטבעוניות בתפריט- פיצה, פסטה וסלט ואימי הזמינה פיצה רגילה עם תוספות. לאחר 40 דקות של המתנה שאלנו אתאחת... המלצריות מה עם המנות ונתקלנו בתגובה לא נעימה- יש לחץ כרגע וכל השולחנות ממתינים! הסברתי לה שבאנו עם תינוקת לפני כשעה כדי למנוע את זה (היינו השולחן הראשון שהתיישב כשהמסעדה ריקה..) והיא ענתה: "גם השולחן פה לידכם גדול יותר ועם ילדים קטנים! (שולחן שהגיע אחרינו והוציאו לו כבר חלק מהמנות). כמה דקות לאחר השיחה הגיעו המנות. הסלט היה מצוין וטרי, הפסטה הטבעונית הייתה עשויה נורא- פסטה מבושלת יתר על המידה ומתפרקת אך הרוטב טוב והפיצות היו אכזבה- הפיצה הטבעונית והרגילה הוזמנו שתיהן גדולות אך הטבעונית הייתה קטנה משמעותית מהרגילה, בשתיהן הרוטב כיסה רק 2/3 בצק והגבינה פחות משליש!מביך.. הערנו למלצרית שאמרה שהיא תמסור למטבח בהמשך כי הם לחוצים ועצבניים. אמי הזמינה תוספת ארטישוק שלא הייתה קיימת בפיצה אך חויבנו עליה בחשבון. אכלנו בתורות כי התינוקת כבר היתה עצבנית ועיפה ובין לבין ניסינו לקבל תגובה מאחראי. לא היה עם מי לדבר מאחר והיה לחץ (כך נאמר לנו). ניסנו להחזיר את הפיצה לשיפור במטבח אך היא חזרה אלינו באותו מצב: "הם לחוצים ולא מוכנים להסתכל"! לסיום ביקשנו קפה לקחת ועוגיה טבעונית. אחרי המתנה אמרו שנגמרו העוגיות..המתנו והקפה לא הגיע.. ניגשתי וביקשתי רק את הקפה לדרך וחשבון. בחשבון הופיעו העוגיות (החסרות),הארטישוק שלא הגיע ועוד 15 שח על תוספות! הוספנו 3 חצאים וחויבנו על 3 מלאות. המלצרית הסבירה שהם מחייבים לפי כמות התוספות לא משנה אם הן חצי מגש או שלם!אמרתי לה שאנחנו יוצאים באכזבה גדולה וחבל שאף אחד לא מוכן לדבר איתנו. אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli 3 ביקורות
אכזבה!
2.5
10/07/17

 גיארדינו בלו לפני שבועיים -לאחר שקראתי כתבה מפרגנת על המסעדה ב"מסלול" של ידיעות אחרנות- החלטנו אישתי ואני לאכול שם צוהריים. בכתבה דובר  על אוירה איטלקית קסומה. ובכן לפי הנסיון שלנו... איטליה זה לא. ישבנו על מרפסת חמה עם זבובים מתעופפים. האוכל היה בינוני. השרות היה גרוע. הזמנו מנה ראשונה אחת ושתי מנות עיקריות. המנה הראשונה הגיעה לאחר המתנה לא קצרה. אני קיבלתי את המנה העיקרית  - טורטליני מילנסה-בזמן סביר.  הטורטליני היו מחוממים ולא טעימים. לעומת זאת אשתי , שהזמינה פיטוצ'ני פירות ים, המתינה והמתינה ושום דבר לא נראה באופק. לאחר 45 דקות נשברנו וביקשנו לארוז את המנה  ולקחנו אותה הביתה. אחרי חימום בבית הטעם לא היה בדיוק איטלקי. בסך הכל זו הייתה אכזבה גדולה. אגב המחירים בהחלט סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה